2 min. branja

Kaj je Google Shopping Ads?

Googlovi oglasi za nakupovanje (prej znani kot oglasi s seznamom izdelkov ali PLA) so vizualna oblika oglaševanja, ki izdelke prikazuje neposredno v Googlovih rezultatih iskanja in zavihku Nakupovanje. Ti oglasi prikazujejo slike izdelkov, naslove, cene, imena trgovin in posebne ponudbe ter potrošnikom zagotavljajo ključne informacije o nakupu, še preden kliknejo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Googlovi oglasi za nakupovanje (prej znani kot oglasi s seznamom izdelkov ali PLA) so vizualna oblika oglaševanja, ki izdelke prikazuje neposredno v Googlovih rezultatih iskanja in zavihku Nakupovanje. Ti oglasi prikazujejo slike izdelkov, naslove, cene, imena trgovin in posebne ponudbe ter potrošnikom zagotavljajo ključne informacije o nakupu, še preden kliknejo.

Ključne funkcije:

  • Vizualna oblika: Slike izdelkov so vidno prikazane v rezultatih iskanja.
  • Na podlagi podatkov o izdelkih: temelji na strukturiranih podatkih o izdelkih iz trgovčevega centra Google Merchant Center
  • Določanje cen na podlagi dražbe: Oglaševalci licitirajo glede na vidnost izdelka in ne glede na ključne besede
  • Pametne možnosti kampanje: Avtomatizirano licitiranje in ciljanje prek kampanj Performance Max
  • Primerjalno nakupovanje: Potrošnikom omogoča enostavno primerjavo izdelkov različnih trgovcev na drobno

Prednosti za podjetja za elektronsko poslovanje:

  • Visoka nakupna namera: Ciljne skupine potrošnikov, ki aktivno iščejo določene izdelke
  • kvalificiran promet: Predhodno filtrirano občinstvo, ki si lahko pred klikom ogleda ceno in videz
  • Izboljšana donosnost naložbe: Pogosto zagotavlja višje stopnje konverzije kot samo besedilni oglasi
  • Prepoznavnost blagovne znamke: Izdelki so prikazani na vrhu rezultatov iskanja in na zavihku Nakupovanje
  • Oglasi z lokalno zalogo: Možnost poudarjanja izdelkov, ki so na voljo v bližnjih fizičnih trgovinah

Zahteve za izvajanje:

Če želite uporabljati oglase za nakupovanje Google Shopping, morajo trgovci:

  1. vzpostaviti račun Google Merchant Center
  2. naložiti in vzdrževati vir izdelkov, ki ustreza Googlovim specifikacijam
  3. povezati svoj Merchant Center z računom Google Ads
  4. ustvariti nakupovalne kampanje ali kampanje Performance Max

Oglasi za nakupovanje v Googlu so še posebej učinkoviti za podjetja za e-trgovino, ki imajo močne vizualne podobe izdelkov, konkurenčne cene in široko zalogo izdelkov z edinstvenimi identifikatorji (kot so GTIN, MPN ali imena blagovnih znamk).

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+