2 min. branja

Kaj je Google My Business?

Google My Business (GMB) je brezplačno orodje, ki ga ponuja Google in lastnikom podjetij omogoča upravljanje svoje spletne prisotnosti v Googlovih storitvah, vključno z Iskanjem Google in Zemljevidi. To je bistvena platforma za lokalni SEO in spletno prepoznavnost.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Google My Business (GMB) je brezplačno orodje, ki ga ponuja Google in lastnikom podjetij omogoča upravljanje svoje spletne prisotnosti v Googlovih storitvah, vključno z Iskanjem Google in Zemljevidi. To je bistvena platforma za lokalni SEO in spletno prepoznavnost.

Ključne lastnosti in prednosti

  • Podatki o podjetju: GMB vam omogoča, da navedete ključne podrobnosti o vašem podjetju, kot so ime, naslov, telefonska številka, spletno mesto in delovni čas.
  • Prepoznavnost: Ko nekdo išče vaše podjetje ali sorodne storitve na vašem območju, se lahko vaš vnos GMB prikaže v rezultatih Iskanja Google in Google Zemljevidih.
  • Interakcija s strankami: Stranke lahko pustijo mnenja, vi pa lahko odgovorite nanje, s čimer spodbujate sodelovanje in gradite zaupanje.
  • Vpogled: GMB zagotavlja analitiko o tem, kako stranke najdejo vaš vnos podjetja in ga obveščajo.
  • Delovnih mest: Objave lahko ustvarite za skupno rabo posodobitev, ponudb ali dogodkov neposredno v Googlovem vnosu.
  • Fotografije in virtualni ogledi: Dodajte slike ali 360-stopinjske virtualne oglede, da predstavite svoje podjetje.
  • Vprašanja in odgovori: Stranke lahko postavljajo vprašanja o vašem podjetju, na katera lahko javno odgovorite.

Kako deluje?

Ko uporabnik išče lokalno podjetje ali storitev, Google uporabi podatke iz vnosov GMB, da izpolni svoj lokalni paket (nabor 3–4 rezultatov lokalnih podjetij) in lokalne rezultate v Google Zemljevidih. Dobro optimiziran profil GMB poveča vaše možnosti, da se pojavite na teh vidnih položajih.

Pomen za lokalni SEO

Google My Business je ključnega pomena za lokalni SEO, ker:

  • Googlu pomaga razumeti in preveriti vaše podjetje.
  • Izboljša vašo vidnost v lokalnih rezultatih iskanja.
  • Zagotavlja platformo za ocene strank, ki so ključni dejavnik pri uvrstitvi lokalnih iskanj.
  • Ponuja vpoglede, ki vam lahko pomagajo razumeti in izboljšati uspešnost lokalnega iskanja.
Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU