1 min. branja

Kaj je GMV?

GMV (bruto vrednost blaga) je kazalnik, ki meri skupno vrednost blaga, prodanega prek platforme e-trgovine ali tržnice v določenem časovnem obdobju. Predstavlja vsoto vseh prodajnih transakcij, preden se odštejejo pristojbine, popusti, vračila in drugi stroški.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

GMV (bruto vrednost blaga) je kazalnik, ki meri skupno vrednost blaga, prodanega prek platforme e-trgovine ali tržnice v določenem časovnem obdobju. Predstavlja vsoto vseh prodajnih transakcij, preden se odštejejo pristojbine, popusti, vračila in drugi stroški.

Ključne značilnosti:

  • Merjenje zgornje linije: označuje celoten obseg prodaje in dejavnosti na tržnici.
  • podatek pred odbitkom: Izračunana pred odstranitvijo pristojbin, davkov in vračil
  • Kazalnik uspešnosti: Uporablja se za oceno rasti in sprejetja platforme
  • Posebej pomembno: Pomembno za tržnice, ki nimajo lastnega inventarja.

Prednosti:

  • Zagotavlja vpogled v celoten obseg poslovanja in trajektorijo rasti
  • Pomaga oceniti vitalnost platforme in sodelovanje trgovcev
  • služi kot primerjalno merilo s konkurenti
  • Uporabno za analizo sezonskih trendov in poslovnih ciklov

Čeprav GMV ponuja dragocen pogled na obseg poslovanja, ga je treba za popolno finančno oceno analizirati skupaj z neto prihodki, profitnimi maržami in metrikami strank.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+