1 min. branja

Kaj je GMV?

GMV (bruto vrednost blaga) je kazalnik, ki meri skupno vrednost blaga, prodanega prek platforme e-trgovine ali tržnice v določenem časovnem obdobju. Predstavlja vsoto vseh prodajnih transakcij, preden se odštejejo pristojbine, popusti, vračila in drugi stroški.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

GMV (bruto vrednost blaga) je kazalnik, ki meri skupno vrednost blaga, prodanega prek platforme e-trgovine ali tržnice v določenem časovnem obdobju. Predstavlja vsoto vseh prodajnih transakcij, preden se odštejejo pristojbine, popusti, vračila in drugi stroški.

Ključne značilnosti:

  • Merjenje zgornje linije: označuje celoten obseg prodaje in dejavnosti na tržnici.
  • podatek pred odbitkom: Izračunana pred odstranitvijo pristojbin, davkov in vračil
  • Kazalnik uspešnosti: Uporablja se za oceno rasti in sprejetja platforme
  • Posebej pomembno: Pomembno za tržnice, ki nimajo lastnega inventarja.

Prednosti:

  • Zagotavlja vpogled v celoten obseg poslovanja in trajektorijo rasti
  • Pomaga oceniti vitalnost platforme in sodelovanje trgovcev
  • služi kot primerjalno merilo s konkurenti
  • Uporabno za analizo sezonskih trendov in poslovnih ciklov

Čeprav GMV ponuja dragocen pogled na obseg poslovanja, ga je treba za popolno finančno oceno analizirati skupaj z neto prihodki, profitnimi maržami in metrikami strank.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU