1 min. branja

Kaj je FOMO?

FOMO (Fear of Missing Out) je močan psihološki sprožilec in tržna strategija, ki ustvarja občutek nujnosti in pomanjkanja ter tako spodbuja potrošnike k ukrepanju. V e-trgovini FOMO izkorišča prirojeno zaskrbljenost potrošnikov, da bi zamudili dragocene priložnosti, izkušnje ali časovno omejene ponudbe.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

FOMO (Fear of Missing Out) je močan psihološki sprožilec in tržna strategija, ki ustvarja občutek nujnosti in pomanjkanja ter tako spodbuja potrošnike k ukrepanju. V e-trgovini FOMO izkorišča prirojeno zaskrbljenost potrošnikov, da bi zamudili dragocene priložnosti, izkušnje ali časovno omejene ponudbe.

Ključne taktike izvajanja FOMO:

  • Ponudbe z omejenim časom: Odštevalniki na straneh z izdelki, ki poudarjajo, kdaj se konča prodaja.
  • Kazalniki majhne zaloge: “Le še 3!” obvestila, ki ustvarjajo nujnost nakupa.
  • Ekskluzivni dostop: Izdelki samo za člane ali zgodnji dostop do novih kolekcij
  • Socialni dokaz: Prikaz nedavnih nakupov ali števila ljudi, ki so si ogledali izdelek
  • hitre prodaje: Kratke, nenapovedane razprodaje, ki nagradijo pogoste obiskovalce spletnega mesta
  • Čakalne liste: Ustvarjanje pričakovanja za razprodane izdelke z obvestili o ponovni prodaji

Učinkovitost in premisleki:

Trženje FOMO deluje tako, da aktivira odpor potrošnikov do izgube – psihološko načelo, da ljudje čutijo bolečino ob izgubi nečesa bolj izrazito kot zadovoljstvo ob pridobitvi nečesa enakovrednega. Če se FOMO izvaja pristno, lahko znatno poveča stopnjo konverzije in povprečno vrednost naročila. Vendar morajo podjetja taktike FOMO uravnotežiti s preglednostjo in pristno vrednostjo. Umetno pomanjkanje ali zavajajoča nujnost lahko škodita zaupanju v blagovno znamko in vodita do negativnih izkušenj strank.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+