1 min. branja

Kaj je FOMO?

FOMO (Fear of Missing Out) je močan psihološki sprožilec in tržna strategija, ki ustvarja občutek nujnosti in pomanjkanja ter tako spodbuja potrošnike k ukrepanju. V e-trgovini FOMO izkorišča prirojeno zaskrbljenost potrošnikov, da bi zamudili dragocene priložnosti, izkušnje ali časovno omejene ponudbe.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

FOMO (Fear of Missing Out) je močan psihološki sprožilec in tržna strategija, ki ustvarja občutek nujnosti in pomanjkanja ter tako spodbuja potrošnike k ukrepanju. V e-trgovini FOMO izkorišča prirojeno zaskrbljenost potrošnikov, da bi zamudili dragocene priložnosti, izkušnje ali časovno omejene ponudbe.

Ključne taktike izvajanja FOMO:

  • Ponudbe z omejenim časom: Odštevalniki na straneh z izdelki, ki poudarjajo, kdaj se konča prodaja.
  • Kazalniki majhne zaloge: “Le še 3!” obvestila, ki ustvarjajo nujnost nakupa.
  • Ekskluzivni dostop: Izdelki samo za člane ali zgodnji dostop do novih kolekcij
  • Socialni dokaz: Prikaz nedavnih nakupov ali števila ljudi, ki so si ogledali izdelek
  • hitre prodaje: Kratke, nenapovedane razprodaje, ki nagradijo pogoste obiskovalce spletnega mesta
  • Čakalne liste: Ustvarjanje pričakovanja za razprodane izdelke z obvestili o ponovni prodaji

Učinkovitost in premisleki:

Trženje FOMO deluje tako, da aktivira odpor potrošnikov do izgube – psihološko načelo, da ljudje čutijo bolečino ob izgubi nečesa bolj izrazito kot zadovoljstvo ob pridobitvi nečesa enakovrednega. Če se FOMO izvaja pristno, lahko znatno poveča stopnjo konverzije in povprečno vrednost naročila. Vendar morajo podjetja taktike FOMO uravnotežiti s preglednostjo in pristno vrednostjo. Umetno pomanjkanje ali zavajajoča nujnost lahko škodita zaupanju v blagovno znamko in vodita do negativnih izkušenj strank.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+