1 min. branja

Kaj je e-trgovina Web3?

Splet3 E-trgovanje se nanaša na vključevanje tehnologije veriženja blokov, decentraliziranih omrežij in tokenizacije v spletne nakupovalne izkušnje. Ta nastajajoči pristop izkorišča plačila s kriptovalutami, NFT, decentralizirane tržnice in tokenizirane programe zvestobe za ustvarjanje novih oblik digitalnega trgovanja.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Splet3 E-trgovanje se nanaša na vključevanje tehnologije veriženja blokov, decentraliziranih omrežij in tokenizacije v spletne nakupovalne izkušnje. Ta nastajajoči pristop izkorišča plačila s kriptovalutami, NFT, decentralizirane tržnice in tokenizirane programe zvestobe za ustvarjanje novih oblik digitalnega trgovanja.

Ključne značilnosti:

  • temeljijo na veriženju blokov: Za transakcije se uporablja tehnologija porazdeljene glavne knjige.
  • Decentralizirana: zmanjšuje odvisnost od tradicionalnih posrednikov in platform
  • temelji na žetonih: Vključuje kriptovalute, NFT in nagradne žetone
  • Samostojna identiteta: Uporabniki imajo večji nadzor nad svojimi podatki in digitalno identiteto
  • Pametne pogodbe: avtomatizira dogovore in transakcije brez preverjanja s strani tretjih oseb

Prednosti:

  • Manjše pristojbine za transakcije z neposrednim medsebojnim trgovanjem
  • Izboljšano preverjanje pristnosti izdelkov in preglednost dobavne verige
  • Novi modeli lastništva, vključno z delnim lastništvom in digitalnimi zbirateljskimi predmeti
  • Razvoj in upravljanje, ki ga vodi skupnost
  • Globalna dostopnost brez tradicionalnih bančnih zahtev

Aplikacije e-trgovine Web3 se še razvijajo, vključujejo pa decentralizirane tržnice, tokenizirane programe zvestobe, metaverse trgovanje in sisteme veriženja blokov za preverjanje pristnosti izdelkov.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU