1 min. branja

Kaj je e-trgovina Web3?

Splet3 E-trgovanje se nanaša na vključevanje tehnologije veriženja blokov, decentraliziranih omrežij in tokenizacije v spletne nakupovalne izkušnje. Ta nastajajoči pristop izkorišča plačila s kriptovalutami, NFT, decentralizirane tržnice in tokenizirane programe zvestobe za ustvarjanje novih oblik digitalnega trgovanja.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Splet3 E-trgovanje se nanaša na vključevanje tehnologije veriženja blokov, decentraliziranih omrežij in tokenizacije v spletne nakupovalne izkušnje. Ta nastajajoči pristop izkorišča plačila s kriptovalutami, NFT, decentralizirane tržnice in tokenizirane programe zvestobe za ustvarjanje novih oblik digitalnega trgovanja.

Ključne značilnosti:

  • temeljijo na veriženju blokov: Za transakcije se uporablja tehnologija porazdeljene glavne knjige.
  • Decentralizirana: zmanjšuje odvisnost od tradicionalnih posrednikov in platform
  • temelji na žetonih: Vključuje kriptovalute, NFT in nagradne žetone
  • Samostojna identiteta: Uporabniki imajo večji nadzor nad svojimi podatki in digitalno identiteto
  • Pametne pogodbe: avtomatizira dogovore in transakcije brez preverjanja s strani tretjih oseb

Prednosti:

  • Manjše pristojbine za transakcije z neposrednim medsebojnim trgovanjem
  • Izboljšano preverjanje pristnosti izdelkov in preglednost dobavne verige
  • Novi modeli lastništva, vključno z delnim lastništvom in digitalnimi zbirateljskimi predmeti
  • Razvoj in upravljanje, ki ga vodi skupnost
  • Globalna dostopnost brez tradicionalnih bančnih zahtev

Aplikacije e-trgovine Web3 se še razvijajo, vključujejo pa decentralizirane tržnice, tokenizirane programe zvestobe, metaverse trgovanje in sisteme veriženja blokov za preverjanje pristnosti izdelkov.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU