1 min. branja

Kaj je e-trgovina Web3?

Splet3 E-trgovanje se nanaša na vključevanje tehnologije veriženja blokov, decentraliziranih omrežij in tokenizacije v spletne nakupovalne izkušnje. Ta nastajajoči pristop izkorišča plačila s kriptovalutami, NFT, decentralizirane tržnice in tokenizirane programe zvestobe za ustvarjanje novih oblik digitalnega trgovanja.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Splet3 E-trgovanje se nanaša na vključevanje tehnologije veriženja blokov, decentraliziranih omrežij in tokenizacije v spletne nakupovalne izkušnje. Ta nastajajoči pristop izkorišča plačila s kriptovalutami, NFT, decentralizirane tržnice in tokenizirane programe zvestobe za ustvarjanje novih oblik digitalnega trgovanja.

Ključne značilnosti:

  • temeljijo na veriženju blokov: Za transakcije se uporablja tehnologija porazdeljene glavne knjige.
  • Decentralizirana: zmanjšuje odvisnost od tradicionalnih posrednikov in platform
  • temelji na žetonih: Vključuje kriptovalute, NFT in nagradne žetone
  • Samostojna identiteta: Uporabniki imajo večji nadzor nad svojimi podatki in digitalno identiteto
  • Pametne pogodbe: avtomatizira dogovore in transakcije brez preverjanja s strani tretjih oseb

Prednosti:

  • Manjše pristojbine za transakcije z neposrednim medsebojnim trgovanjem
  • Izboljšano preverjanje pristnosti izdelkov in preglednost dobavne verige
  • Novi modeli lastništva, vključno z delnim lastništvom in digitalnimi zbirateljskimi predmeti
  • Razvoj in upravljanje, ki ga vodi skupnost
  • Globalna dostopnost brez tradicionalnih bančnih zahtev

Aplikacije e-trgovine Web3 se še razvijajo, vključujejo pa decentralizirane tržnice, tokenizirane programe zvestobe, metaverse trgovanje in sisteme veriženja blokov za preverjanje pristnosti izdelkov.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+