1 min. branja

Kaj je e-trgovina brez glave?

E-trgovina brez glave je arhitektura, ki ločuje predstavitveni sloj (“glavo”) sprednjega dela od funkcionalnosti e-trgovine zadnjega dela, povezanih prek vmesnikov API. Ta ločeni pristop podjetjem omogoča, da ustvarijo prilagojene nakupovalne izkušnje na več stičnih točkah brez omejitev tradicionalnih platform.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

E-trgovina brez glave je arhitektura, ki ločuje predstavitveni sloj (“glavo”) sprednjega dela od funkcionalnosti e-trgovine zadnjega dela, povezanih prek vmesnikov API. Ta ločeni pristop podjetjem omogoča, da ustvarijo prilagojene nakupovalne izkušnje na več stičnih točkah brez omejitev tradicionalnih platform.

Ključne značilnosti:

  • Odcepljena arhitektura: Prednji in zadnji sistem delujeta neodvisno.
  • Pristop, ki temelji na API: Vsa komunikacija poteka prek vmesnikov API
  • Večkanalna zmogljivost: Vključite spletna mesta, mobilne aplikacije, družabno trgovino in še več
  • Prilagodljiv tehnološki niz: Svoboda pri uporabi želenih ogrodij sprednjega dela

Prednosti:

  • Izboljšana izkušnja razvijalca
  • Hitrejše inovacije in posodobitve
  • Boljša zmogljivost in hitrost nalaganja strani
  • Izboljšana skalabilnost
  • Prihodnost za nove stične točke s strankami

Priljubljene rešitve za brezglavno poslovanje vključujejo Commercetools, Elastic Path, BigCommerce (možnost brezglavnega poslovanja), Shopify Plus (možnosti brezglavnega poslovanja) in Fabric.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU