1 min. branja

Kaj je e-trgovina brez glave?

E-trgovina brez glave je arhitektura, ki ločuje predstavitveni sloj (“glavo”) sprednjega dela od funkcionalnosti e-trgovine zadnjega dela, povezanih prek vmesnikov API. Ta ločeni pristop podjetjem omogoča, da ustvarijo prilagojene nakupovalne izkušnje na več stičnih točkah brez omejitev tradicionalnih platform.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

E-trgovina brez glave je arhitektura, ki ločuje predstavitveni sloj (“glavo”) sprednjega dela od funkcionalnosti e-trgovine zadnjega dela, povezanih prek vmesnikov API. Ta ločeni pristop podjetjem omogoča, da ustvarijo prilagojene nakupovalne izkušnje na več stičnih točkah brez omejitev tradicionalnih platform.

Ključne značilnosti:

  • Odcepljena arhitektura: Prednji in zadnji sistem delujeta neodvisno.
  • Pristop, ki temelji na API: Vsa komunikacija poteka prek vmesnikov API
  • Večkanalna zmogljivost: Vključite spletna mesta, mobilne aplikacije, družabno trgovino in še več
  • Prilagodljiv tehnološki niz: Svoboda pri uporabi želenih ogrodij sprednjega dela

Prednosti:

  • Izboljšana izkušnja razvijalca
  • Hitrejše inovacije in posodobitve
  • Boljša zmogljivost in hitrost nalaganja strani
  • Izboljšana skalabilnost
  • Prihodnost za nove stične točke s strankami

Priljubljene rešitve za brezglavno poslovanje vključujejo Commercetools, Elastic Path, BigCommerce (možnost brezglavnega poslovanja), Shopify Plus (možnosti brezglavnega poslovanja) in Fabric.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+