1 min. branja

Kaj je e-trgovina brez glave?

E-trgovina brez glave je arhitektura, ki ločuje predstavitveni sloj (“glavo”) sprednjega dela od funkcionalnosti e-trgovine zadnjega dela, povezanih prek vmesnikov API. Ta ločeni pristop podjetjem omogoča, da ustvarijo prilagojene nakupovalne izkušnje na več stičnih točkah brez omejitev tradicionalnih platform.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

E-trgovina brez glave je arhitektura, ki ločuje predstavitveni sloj (“glavo”) sprednjega dela od funkcionalnosti e-trgovine zadnjega dela, povezanih prek vmesnikov API. Ta ločeni pristop podjetjem omogoča, da ustvarijo prilagojene nakupovalne izkušnje na več stičnih točkah brez omejitev tradicionalnih platform.

Ključne značilnosti:

  • Odcepljena arhitektura: Prednji in zadnji sistem delujeta neodvisno.
  • Pristop, ki temelji na API: Vsa komunikacija poteka prek vmesnikov API
  • Večkanalna zmogljivost: Vključite spletna mesta, mobilne aplikacije, družabno trgovino in še več
  • Prilagodljiv tehnološki niz: Svoboda pri uporabi želenih ogrodij sprednjega dela

Prednosti:

  • Izboljšana izkušnja razvijalca
  • Hitrejše inovacije in posodobitve
  • Boljša zmogljivost in hitrost nalaganja strani
  • Izboljšana skalabilnost
  • Prihodnost za nove stične točke s strankami

Priljubljene rešitve za brezglavno poslovanje vključujejo Commercetools, Elastic Path, BigCommerce (možnost brezglavnega poslovanja), Shopify Plus (možnosti brezglavnega poslovanja) in Fabric.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU