1 min. branja

Kaj je dobavna veriga?

Dobavna veriga je celovit sistem, ki zajema vse procese, ki so vključeni v proizvodnjo in dobavo izdelka ali storitve, od začetne nabave surovin do končne dobave potrošnikom. Vključuje različne zainteresirane strani, dejavnosti in vire, ki sodelujejo pri zagotavljanju, da izdelki učinkovito dosežejo predvideni trg.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Dobavna veriga je celovit sistem, ki zajema vse procese, ki so vključeni v proizvodnjo in dobavo izdelka ali storitve, od začetne nabave surovin do končne dobave potrošnikom. Vključuje različne zainteresirane strani, dejavnosti in vire, ki sodelujejo pri zagotavljanju, da izdelki učinkovito dosežejo predvideni trg.

Ključni sestavni deli dobavne verige

  1. Pridobivanje surovin: Dobavna veriga se začne s pridobivanjem potrebnih surovin od dobaviteljev. Ta korak je ključnega pomena, saj postavlja temelje za celoten proizvodni proces.
  2. Proizvodnja: Ko so surovine pridobljene, se s proizvodnimi procesi pretvorijo v končne izdelke. Ta faza lahko vključuje rafiniranje materialov, sestavljanje komponent in nadzor kakovosti.
  3. Logistika in prevoz: Po proizvodnji je treba izdelke prepeljati v distribucijske centre ali trgovce na drobno. To vključuje upravljanje logistike, da se zagotovi pravočasna in stroškovno učinkovita dostava.
  4. Distribucija: Faza distribucije vključuje premik končnih izdelkov iz skladišč v trgovce na drobno ali neposredno do potrošnikov. Ta faza lahko vključuje različne kanale, vključno s spletno prodajo in fizičnimi trgovinami.
  5. Storitve za stranke in vračila: Dobavna veriga se ne konča z dostavo; Vključuje tudi podporo strankam in obdelavo vračil ali zamenjav, kar zagotavlja zadovoljstvo in zvestobo strank.
Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+