1 min. branja

Kaj je dobavna veriga?

Dobavna veriga je celovit sistem, ki zajema vse procese, ki so vključeni v proizvodnjo in dobavo izdelka ali storitve, od začetne nabave surovin do končne dobave potrošnikom. Vključuje različne zainteresirane strani, dejavnosti in vire, ki sodelujejo pri zagotavljanju, da izdelki učinkovito dosežejo predvideni trg.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Dobavna veriga je celovit sistem, ki zajema vse procese, ki so vključeni v proizvodnjo in dobavo izdelka ali storitve, od začetne nabave surovin do končne dobave potrošnikom. Vključuje različne zainteresirane strani, dejavnosti in vire, ki sodelujejo pri zagotavljanju, da izdelki učinkovito dosežejo predvideni trg.

Ključni sestavni deli dobavne verige

  1. Pridobivanje surovin: Dobavna veriga se začne s pridobivanjem potrebnih surovin od dobaviteljev. Ta korak je ključnega pomena, saj postavlja temelje za celoten proizvodni proces.
  2. Proizvodnja: Ko so surovine pridobljene, se s proizvodnimi procesi pretvorijo v končne izdelke. Ta faza lahko vključuje rafiniranje materialov, sestavljanje komponent in nadzor kakovosti.
  3. Logistika in prevoz: Po proizvodnji je treba izdelke prepeljati v distribucijske centre ali trgovce na drobno. To vključuje upravljanje logistike, da se zagotovi pravočasna in stroškovno učinkovita dostava.
  4. Distribucija: Faza distribucije vključuje premik končnih izdelkov iz skladišč v trgovce na drobno ali neposredno do potrošnikov. Ta faza lahko vključuje različne kanale, vključno s spletno prodajo in fizičnimi trgovinami.
  5. Storitve za stranke in vračila: Dobavna veriga se ne konča z dostavo; Vključuje tudi podporo strankam in obdelavo vračil ali zamenjav, kar zagotavlja zadovoljstvo in zvestobo strank.
Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+