2 min. branja

Kaj je dinamično oblikovanje cen?

Strategija določanja cen, pri kateri podjetja določijo cene izdelkov ali storitev, ki se lahko spreminjajo glede na trg, stranke, konkurente in druge dejavnike. Cene se spremenijo ob nakupu ali v vnaprej določenih časovnih intervalih, da se povečata prihodek in dobičkonosnost.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Strategija določanja cen, pri kateri podjetja določijo cene izdelkov ali storitev, ki se lahko spreminjajo glede na trg, stranke, konkurente in druge dejavnike. Cene se spremenijo ob nakupu ali v vnaprej določenih časovnih intervalih, da se povečata prihodek in dobičkonosnost.Ključne komponente: spremembe cen na podlagi algoritmov, analiza podatkov v realnem času, segmentacija strank, načrtovanje povpraševanja, primerjalna analiza konkurence, spremljanje ravni materiala/zalog.

Pogoste aplikacije:letalske družbe (cena se spreminja glede na razpoložljivost sedeža, letni čas in povpraševanje), hoteli (cene se spreminjajo glede na zasedenost, sezono in dogodke), aplikacije za deljenje prevozov (naglo določanje cen ob konicah), spletna mesta za e-trgovanje (cena izdelka se spreminja glede na zgodovino brskanja uporabnika in zalogo), prizorišča, ki prodajajo vstopnice (cena vstopnic se spreminja glede na priljubljenost in letni čas), komunalna podjetja (določanje cen po času uporabe).Načini izvajanja:ㆍCenjenje na podlagi pravil: ㆍMachine learning (strojno učenje): Sistemi umetne inteligence, ki se učijo iz vzorcev in optimizirajo cene. ㆍSegmentirano oblikovanje cen: Različne cene za različne segmente strank: ㆍKonkurenčno oblikovanje cen: cena se spremeni ob določenem času glede na časovne vzorce:Najboljše prakse:ㆍOdprtost pri obravnavi cenovne politike. ㆍUstanovitev nekaterih cenovnih razponov, da bi se izognili ekstremnim nihanjem. ㆍTestiranje in optimizacija algoritmov morata potekati redno. ㆍPreskrbeti, da je na voljo dovolj tržnih podatkov za analizo. ㆍKonflikt med prihodki podjetja in udobjem strank. ㆍPostopna sprememba je boljša kot nagla sprememba cene.

Delite članek
Podobni članki
5 skrivnosti pridobivanja talentov, ki dejansko delujejo v letu 2025 (in ne to, kar počnejo vsi drugi)
8 min. branja

5 skrivnosti pridobivanja talentov, ki dejansko delujejo v letu 2025 (in ne to, kar počnejo vsi drugi)

Obstaja razlog, zakaj se v nekaterih podjetjih kandidati kar vrstijo, medtem ko imajo druga podjetja težave s pridobivanjem talentov celo za osnovna delovna mesta. Razlog ni v tem, kar mislite. Po sodelovanju z več sto kadrovskimi ekipami je Ventsislava Nikolova ugotovila, kaj natančno loči podjetja, ki privabljajo velike talente, od tistih, ki jih ne. Razlika […]

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
Več kot 7.000 tržnikov se odpravlja v Budimpešto – zakaj
3 min. branja

Več kot 7.000 tržnikov se odpravlja v Budimpešto – zakaj

Affiliate World Europe prihaja v Budimpešto 4. in 5. septembra 2025 v kongresno-razstavni center Hungexpo Budimpešta. Na tej najpomembnejši konferenci o affiliate marketingu se zberejo najboljši tržniki, oglaševalci in tehnološki inovatorji v panogi za dva dni mreženja, učenja in poslovne rasti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+