2 min. branja

Kaj je dinamično oblikovanje cen?

Strategija določanja cen, pri kateri podjetja določijo cene izdelkov ali storitev, ki se lahko spreminjajo glede na trg, stranke, konkurente in druge dejavnike. Cene se spremenijo ob nakupu ali v vnaprej določenih časovnih intervalih, da se povečata prihodek in dobičkonosnost.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Strategija določanja cen, pri kateri podjetja določijo cene izdelkov ali storitev, ki se lahko spreminjajo glede na trg, stranke, konkurente in druge dejavnike. Cene se spremenijo ob nakupu ali v vnaprej določenih časovnih intervalih, da se povečata prihodek in dobičkonosnost.Ključne komponente: spremembe cen na podlagi algoritmov, analiza podatkov v realnem času, segmentacija strank, načrtovanje povpraševanja, primerjalna analiza konkurence, spremljanje ravni materiala/zalog.

Pogoste aplikacije:letalske družbe (cena se spreminja glede na razpoložljivost sedeža, letni čas in povpraševanje), hoteli (cene se spreminjajo glede na zasedenost, sezono in dogodke), aplikacije za deljenje prevozov (naglo določanje cen ob konicah), spletna mesta za e-trgovanje (cena izdelka se spreminja glede na zgodovino brskanja uporabnika in zalogo), prizorišča, ki prodajajo vstopnice (cena vstopnic se spreminja glede na priljubljenost in letni čas), komunalna podjetja (določanje cen po času uporabe).Načini izvajanja:ㆍCenjenje na podlagi pravil: ㆍMachine learning (strojno učenje): Sistemi umetne inteligence, ki se učijo iz vzorcev in optimizirajo cene. ㆍSegmentirano oblikovanje cen: Različne cene za različne segmente strank: ㆍKonkurenčno oblikovanje cen: cena se spremeni ob določenem času glede na časovne vzorce:Najboljše prakse:ㆍOdprtost pri obravnavi cenovne politike. ㆍUstanovitev nekaterih cenovnih razponov, da bi se izognili ekstremnim nihanjem. ㆍTestiranje in optimizacija algoritmov morata potekati redno. ㆍPreskrbeti, da je na voljo dovolj tržnih podatkov za analizo. ㆍKonflikt med prihodki podjetja in udobjem strank. ㆍPostopna sprememba je boljša kot nagla sprememba cene.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+