1 min. branja

Kaj je digitalni PR?

Digitalni PR? To je kot tradicionalni PR-jev hladnejši, tehnološko podkovan bratranec.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Digitalni PR? To je kot tradicionalni PR-jev hladnejši, tehnološko podkovan bratranec. Namesto, da bi šmoozirali na modnih dogodkih, govorimo o spletnem buzzu in internetni slavi. Pomislite na blogerje, ne na panoje. Družabni mediji namesto televizijskih spotov.

Gre za to, da svojo blagovno znamko predstavite na divjem zahodu interneta. Moraš biti povsod – Twitter, Instagram, poimenuješ. In ne pozabite na te vplivneže – so kot digitalno ustno sporočilo na steroidih.

Vendar ne gre samo za to, da smo glasni. Tudi ti moraš biti pameten. SEO triki, virusna vsebina, celoten shebang. Gre za to, da vas Google ljubi tako kot vaše stranke.

In priznajmo, v današnjem času, če niste na spletu, boste morda tudi nevidni. Digitalni PR je način, kako poskrbite, da se vaša blagovna znamka ne izgubi v internetni praznini.

Torej, ja, to je PR za internetno dobo. Manj šampanjca in kaviarja, več klikov in skupnih rab. To je svet, v katerem živimo zdaj.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Strateško načrtovanje trženja: 6 korakov do poslovnega uspeha
12 min. branja

Strateško načrtovanje trženja: 6 korakov do poslovnega uspeha

Trženjske raziskave kažejo, da približno 50-60 % tržnikov uradno dokumentira svojo tržno strategijo. Podjetja pogosto podcenjujejo načrtovanje trženja, čeprav se z njim dokazano povečajo možnosti za uspeh (za več kot 300 %!) in donosnost naložbe (za 60 %!) v primerjavi s podjetji, ki ne načrtujejo. V tem članku si bomo na primerih, vključno z navodili […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+