Digitalni PR? To je kot tradicionalni PR-jev hladnejši, tehnološko podkovan bratranec. Namesto, da bi šmoozirali na modnih dogodkih, govorimo o spletnem buzzu in internetni slavi. Pomislite na blogerje, ne na panoje. Družabni mediji namesto televizijskih spotov.
Gre za to, da svojo blagovno znamko predstavite na divjem zahodu interneta. Moraš biti povsod – Twitter, Instagram, poimenuješ. In ne pozabite na te vplivneže – so kot digitalno ustno sporočilo na steroidih.
Vendar ne gre samo za to, da smo glasni. Tudi ti moraš biti pameten. SEO triki, virusna vsebina, celoten shebang. Gre za to, da vas Google ljubi tako kot vaše stranke.
In priznajmo, v današnjem času, če niste na spletu, boste morda tudi nevidni. Digitalni PR je način, kako poskrbite, da se vaša blagovna znamka ne izgubi v internetni praznini.
Torej, ja, to je PR za internetno dobo. Manj šampanjca in kaviarja, več klikov in skupnih rab. To je svet, v katerem živimo zdaj.