1 min. branja

Kaj je digitalna garaža?

Digitalna garaža je koncept, ki se lahko nanaša na različne stvari, odvisno od konteksta, vendar se na splošno nanaša na digitalne inovacije in tehnologijo. Tukaj je nekaj pogostih uporab izraza: 1.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Digitalna garaža je koncept, ki se lahko nanaša na različne stvari, odvisno od konteksta, vendar se na splošno nanaša na digitalne inovacije in tehnologijo. Tukaj je nekaj pogostih uporab izraza:

1. Google Digital Garage: To je brezplačna spletna platforma za učenje, ki jo je Google ustvaril za pomoč ljudem pri razvoju digitalnih veščin. Ponuja tečaje o različnih temah, kot so digitalni marketing, podatki in tehnologija ter razvoj kariere.

2. Vozlišče za digitalne inovacije: nekatera podjetja ali organizacije uporabljajo izraz “digitalna garaža” za opis prostora (fizičnega ali virtualnega), kjer potekajo digitalne inovacije, eksperimentiranje in razvoj. Je kot delavnica za digitalne projekte.

3. Rešitev za digitalno shranjevanje: V nekaterih kontekstih se lahko »digitalna garaža« nanaša na storitev shranjevanja v oblaku ali osebni digitalni arhiv, kjer ljudje shranjujejo svoje digitalne datoteke, podobno kot fizična garaža shranjuje predmete.

4. Zagonski inkubator: Nekateri tehnološki inkubatorji ali pospeševalniki uporabljajo izraz “digitalna garaža” za opis svojih programov, ki pomagajo negovati in razvijati digitalne startupe.

5. Pobuda za digitalno preobrazbo: Nekatera podjetja uporabljajo ta izraz za opis svojih prizadevanj za digitalizacijo poslovanja ali razvoj novih digitalnih izdelkov in storitev.

 

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU