1 min. branja

Kaj je digitalna garaža?

Digitalna garaža je koncept, ki se lahko nanaša na različne stvari, odvisno od konteksta, vendar se na splošno nanaša na digitalne inovacije in tehnologijo. Tukaj je nekaj pogostih uporab izraza: 1.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Digitalna garaža je koncept, ki se lahko nanaša na različne stvari, odvisno od konteksta, vendar se na splošno nanaša na digitalne inovacije in tehnologijo. Tukaj je nekaj pogostih uporab izraza:

1. Google Digital Garage: To je brezplačna spletna platforma za učenje, ki jo je Google ustvaril za pomoč ljudem pri razvoju digitalnih veščin. Ponuja tečaje o različnih temah, kot so digitalni marketing, podatki in tehnologija ter razvoj kariere.

2. Vozlišče za digitalne inovacije: nekatera podjetja ali organizacije uporabljajo izraz “digitalna garaža” za opis prostora (fizičnega ali virtualnega), kjer potekajo digitalne inovacije, eksperimentiranje in razvoj. Je kot delavnica za digitalne projekte.

3. Rešitev za digitalno shranjevanje: V nekaterih kontekstih se lahko »digitalna garaža« nanaša na storitev shranjevanja v oblaku ali osebni digitalni arhiv, kjer ljudje shranjujejo svoje digitalne datoteke, podobno kot fizična garaža shranjuje predmete.

4. Zagonski inkubator: Nekateri tehnološki inkubatorji ali pospeševalniki uporabljajo izraz “digitalna garaža” za opis svojih programov, ki pomagajo negovati in razvijati digitalne startupe.

5. Pobuda za digitalno preobrazbo: Nekatera podjetja uporabljajo ta izraz za opis svojih prizadevanj za digitalizacijo poslovanja ali razvoj novih digitalnih izdelkov in storitev.

 

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU