1 min. branja

Kaj je CPO?

CPO – cena na naročilo je izraz, ki se nanaša na stroške naročanja kampanje ali internetnega oglaševanja. Ta strošek se izračuna tako, da se stroški oglasa delijo s številom uspešnih naročil.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

CPO – cena na naročilo je izraz, ki se nanaša na stroške naročanja kampanje ali internetnega oglaševanja. Ta strošek se izračuna tako, da se stroški oglasa delijo s številom uspešnih naročil. Namen tega izračuna je ugotoviti, koliko stane pridobitev naročila. Če je glavni namen te oblike trženja preprosto ustvarjanje prodaje, potem je cena na naročilo najprimernejši način za merjenje teh podatkov.

 

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+