1 min. branja

Kaj je CPI?

CPI, cena na prikaz. Ta izraz je povezan s spletnim prometom in internetnim oglaševanjem.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

CPI, cena na prikaz. Ta izraz je povezan s spletnim prometom in internetnim oglaševanjem. Nanaša se na ceno, ki jo oglaševalec plača za vsak prikaz svojega oglasa internetnemu uporabniku. Podoben izraz, povezan s ceno na prikaz, je CPM, cena na miljo, kar je cena na tisoč prikazov. Ti izrazi se uporabljajo za določanje učinkovitosti in donosnosti spletnega oglaševanja. Podobno se plačuje tudi oglaševanje v drugih medijih, kot sta radio ali televizija. Oglaševanje se prodaja na podlagi ocene števila gledalcev ali poslušalcev.

 

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+