Predstavljajte si svoje najljubše televizijske kanale, ki ponujajo izkušnjo, podobno Netflixu. To je v bistvu tisto, kar BVOD prinaša na mizo. Gre za pametno fuzijo običajnega brezplačnega oddajanja in sodobne tehnologije pretakanja. Z BVOD lahko gledalci dostopajo do zakladnice vsebin iz znanih televizijskih omrežij, vse na dosegu roke. Ni vam treba skrbeti za urnike ali nastavitev snemanja – preprosto brskajte, kliknite in uživajte. Najboljši del? Običajno je brezplačen, podprt s strateško postavljenimi oglasi, ki ohranjajo pretok vsebine brez naročnin. Ta model omogoča izdajateljem televizijskih programov, da ostanejo relevantni v dobi pretakanja, hkrati pa gledalcem ponuja prilagodljivost in obsežno knjižnico oddaj na zahtevo. To je televizija, ki se je razvila za digitalne domačine, ki združuje udobje tradicionalnega oddajanja z udobjem sodobne tehnologije.
Strategija affiliate trženja korak za korakom: Izbira programov in vodenje prometa
Partnersko trženje je v poslovnem svetu postalo nekaj običajnega. Raziskave kažejo, da skoraj 80 % podjetij uporablja partnerska omrežja za pospeševanje prodaje. Če se bo ta trend nadaljeval, bi lahko svetovni izdatki za partnersko trženje do leta 2031 dosegli 39 milijard dolarjev. Še nikoli ni bilo primernejšega časa, da se vključite v akcijo. V tem […]