1 min. branja

Kaj je BVOD?

Predstavljajte si svoje najljubše televizijske kanale, ki ponujajo izkušnjo, podobno Netflixu. To je v bistvu tisto, kar BVOD prinaša na mizo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Predstavljajte si svoje najljubše televizijske kanale, ki ponujajo izkušnjo, podobno Netflixu. To je v bistvu tisto, kar BVOD prinaša na mizo. Gre za pametno fuzijo običajnega brezplačnega oddajanja in sodobne tehnologije pretakanja. Z BVOD lahko gledalci dostopajo do zakladnice vsebin iz znanih televizijskih omrežij, vse na dosegu roke. Ni vam treba skrbeti za urnike ali nastavitev snemanja – preprosto brskajte, kliknite in uživajte. Najboljši del? Običajno je brezplačen, podprt s strateško postavljenimi oglasi, ki ohranjajo pretok vsebine brez naročnin. Ta model omogoča izdajateljem televizijskih programov, da ostanejo relevantni v dobi pretakanja, hkrati pa gledalcem ponuja prilagodljivost in obsežno knjižnico oddaj na zahtevo. To je televizija, ki se je razvila za digitalne domačine, ki združuje udobje tradicionalnega oddajanja z udobjem sodobne tehnologije.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU