1 min. branja

Kaj je BVOD?

Predstavljajte si svoje najljubše televizijske kanale, ki ponujajo izkušnjo, podobno Netflixu. To je v bistvu tisto, kar BVOD prinaša na mizo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Predstavljajte si svoje najljubše televizijske kanale, ki ponujajo izkušnjo, podobno Netflixu. To je v bistvu tisto, kar BVOD prinaša na mizo. Gre za pametno fuzijo običajnega brezplačnega oddajanja in sodobne tehnologije pretakanja. Z BVOD lahko gledalci dostopajo do zakladnice vsebin iz znanih televizijskih omrežij, vse na dosegu roke. Ni vam treba skrbeti za urnike ali nastavitev snemanja – preprosto brskajte, kliknite in uživajte. Najboljši del? Običajno je brezplačen, podprt s strateško postavljenimi oglasi, ki ohranjajo pretok vsebine brez naročnin. Ta model omogoča izdajateljem televizijskih programov, da ostanejo relevantni v dobi pretakanja, hkrati pa gledalcem ponuja prilagodljivost in obsežno knjižnico oddaj na zahtevo. To je televizija, ki se je razvila za digitalne domačine, ki združuje udobje tradicionalnega oddajanja z udobjem sodobne tehnologije.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU