1 min. branja

Kaj je Brand Identity Prism?

Identiteta blagovne znamke Prism: Kapfererja, sestavljen iz šestih elementov, ki opredeljujejo identiteto blagovne znamke: ( fizični vidiki), osebnost, kultura, odnos (s strankami), odsev (zaznavanje strank) in samopodoba (samopodoba strank). Blagovnim znamkam pomaga pri oblikovanju močne in dosledne identitete.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Identiteta blagovne znamke Prism: Kapfererja, sestavljen iz šestih elementov, ki opredeljujejo identiteto blagovne znamke: ( fizični vidiki), osebnost, kultura, odnos (s strankami), odsev (zaznavanje strank) in samopodoba (samopodoba strank). Blagovnim znamkam pomaga pri oblikovanju močne in dosledne identitete.

Delite članek
Podobni članki
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop je v šestih mesecih blokiral 70 milijonov izdelkov
2 min. branja

TikTok Shop je v šestih mesecih blokiral 70 milijonov izdelkov

TikTok Shop je objavil številke, ki kažejo obseg boja proti goljufijam v spletnem trgovanju. Platforma je zavrnila več kot 70 milijonov izdelkov, preden je bila uvrščena na seznam v prvih šestih mesecih leta 2025 – to je 40% več kot v prejšnjem polletju. Poleg tega so zavrnili 1,4 milijona vlog za registracijo prodajalcev.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ali lahko vračila depozitov delujejo za kozmetiko? Kaufland preizkuša idejo
2 min. branja

Ali lahko vračila depozitov delujejo za kozmetiko? Kaufland preizkuša idejo

Nemški trgovec na drobno začenja pilotni projekt, ki bi lahko spremenil igro embalaže. Kupci Kauflanda v Münchnu zdaj vračajo prazno embalažo kozmetike na enak način, kot bi vrnili steklenico Coca-Cole – za 29 centov za vsako na depozitnem avtomatu. Podrobnosti prihajajo iz Kauflandovega sporočila za javnost, objavljenega v njihovi korporativni redakciji.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU