1 min. branja

Kaj je Batch-and-blast marketing?

Paketno trženje je praksa pošiljanja enakih marketinških sporočil v celotno bazo podatkov hkrati, brez segmentacije ali personalizacije. Kako deluje: Podjetje pošlje isto e-pošto, SMS ali potisno obvestilo vsem naročnikom hkrati, ne glede na njihove želje, vedenje ali zgodovino nakupov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Paketno trženje je praksa pošiljanja enakih marketinških sporočil v celotno bazo podatkov hkrati, brez segmentacije ali personalizacije.

Kako deluje: Podjetje pošlje isto e-pošto, SMS ali potisno obvestilo vsem naročnikom hkrati, ne glede na njihove želje, vedenje ali zgodovino nakupov.

Primer: Modni trgovec na drobno pošlje 100.000 e-poštnih sporočil z »20% POPUSTA VSE!« na svoj celoten seznam – ne glede na to, ali je nekdo nazadnje kupil moške čevlje, ženske obleke ali nikoli ni opravil nakupa.

Zakaj ne uspe:

  • Prejemniki dobijo nepomembne ponudbe
  • Stranke se počutijo kot številka v bazi podatkov
  • Po indeksu zvestobe strank SAP Emarsys za leto 2025 23% potrošnikov pravi, da trženje serij aktivno škoduje njihovi zvestobi blagovni znamki
  • Nizke stopnje angažiranosti in visoke stopnje odjave

Ravno nasprotno: prilagojeno trženje Segmentacija na podlagi vedenja, preferenc in časa: »Živjo, Sarah, opazili smo, da si si včeraj ogledala tekaške copate. Tukaj je 15% popusta na par Nike v vašem vozičku.

Pravi primer: Splošno: “Poletna razprodaja – 50% popusta!” Prilagojeno: “Vaša najljubša blagovna znamka, Patagonia, je pravkar izpustila novo pohodniško opremo. Tukaj je zgodnji dostop.”

Batch-and-blast kriči isto sporočilo skozi megafon množici. Personalizacija je individualni pogovor.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU