Paketno trženje je praksa pošiljanja enakih marketinških sporočil v celotno bazo podatkov hkrati, brez segmentacije ali personalizacije.
Kako deluje: Podjetje pošlje isto e-pošto, SMS ali potisno obvestilo vsem naročnikom hkrati, ne glede na njihove želje, vedenje ali zgodovino nakupov.
Primer: Modni trgovec na drobno pošlje 100.000 e-poštnih sporočil z »20% POPUSTA VSE!« na svoj celoten seznam – ne glede na to, ali je nekdo nazadnje kupil moške čevlje, ženske obleke ali nikoli ni opravil nakupa.
Zakaj ne uspe:
- Prejemniki dobijo nepomembne ponudbe
- Stranke se počutijo kot številka v bazi podatkov
- Po indeksu zvestobe strank SAP Emarsys za leto 2025 23% potrošnikov pravi, da trženje serij aktivno škoduje njihovi zvestobi blagovni znamki
- Nizke stopnje angažiranosti in visoke stopnje odjave
Ravno nasprotno: prilagojeno trženje Segmentacija na podlagi vedenja, preferenc in časa: »Živjo, Sarah, opazili smo, da si si včeraj ogledala tekaške copate. Tukaj je 15% popusta na par Nike v vašem vozičku.
Pravi primer: Splošno: “Poletna razprodaja – 50% popusta!” Prilagojeno: “Vaša najljubša blagovna znamka, Patagonia, je pravkar izpustila novo pohodniško opremo. Tukaj je zgodnji dostop.”
Batch-and-blast kriči isto sporočilo skozi megafon množici. Personalizacija je individualni pogovor.