1 min. branja

Kaj je ARPU?

ARPU = povprečni prihodek na uporabnikaKljučna poslovna metrika, ki meri, koliko prihodkov ustvari podjetje z vsakim uporabnikom v določenem časovnem obdobju (običajno v četrtletju ali letu): Skupni prihodki ÷ število aktivnih uporabnikov = ARPUZakaj je ARPU pomemben: Pokaže, kako učinkovito podjetje zasluži denar od svoje baze uporabnikov. Pomaga primerjati uspešnost med različnimi regijami ali časovnimi […]

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

ARPU = povprečni prihodek na uporabnikaKljučna poslovna metrika, ki meri, koliko prihodkov ustvari podjetje z vsakim uporabnikom v določenem časovnem obdobju (običajno v četrtletju ali letu): Skupni prihodki ÷ število aktivnih uporabnikov = ARPUZakaj je ARPU pomemben:

  • Pokaže, kako učinkovito podjetje zasluži denar od svoje baze uporabnikov.
  • Pomaga primerjati uspešnost med različnimi regijami ali časovnimi obdobji.
  • kaže uspešnost cenovnih strategij in modelov prihodkov
  • Investitorji ga uporabljajo za ocenjevanje rasti in učinkovitosti podjetja.

Pogosto v panogah, kot so:

  • platforme družbenih medijev
  • Storitve pretakanja
  • podjetja SaaS
  • Telekomunikacije
  • podjetja za igre na srečo

ARPU je še posebej dragocen za podjetja in platforme, ki temeljijo na naročninah in so odvisne od prihodkov iz oglaševanja, saj pomaga spremljati, ali podjetje sčasoma ustvarja večjo vrednost od svojih obstoječih uporabnikov.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU