Analiza SWOT je strateško orodje, ki se uporablja za ugotavljanje in ocenjevanje notranjih prednosti in slabosti organizacije ter zunanjih priložnosti in nevarnosti. Podjetjem in posameznikom pomaga pri sprejemanju informiranih odločitev z ocenjevanjem dejavnikov, ki vplivajo na uspeh in tveganje. Analiza SWOT je okvir, ki preučuje notranje dejavnike (prednosti in slabosti) ter zunanje dejavnike (priložnosti in nevarnosti) za usmerjanje strateškega načrtovanja in odločanja. Zagotavlja jasno sliko konkurenčnih prednosti in izzivov ter pomaga pri razvoju učinkovitih strategij.
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.