Analiza SWOT je strateško orodje, ki se uporablja za ugotavljanje in ocenjevanje notranjih prednosti in slabosti organizacije ter zunanjih priložnosti in nevarnosti. Podjetjem in posameznikom pomaga pri sprejemanju informiranih odločitev z ocenjevanjem dejavnikov, ki vplivajo na uspeh in tveganje. Analiza SWOT je okvir, ki preučuje notranje dejavnike (prednosti in slabosti) ter zunanje dejavnike (priložnosti in nevarnosti) za usmerjanje strateškega načrtovanja in odločanja. Zagotavlja jasno sliko konkurenčnih prednosti in izzivov ter pomaga pri razvoju učinkovitih strategij.
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]