2 min. branja

Kaj je affiliate marketing?

Affiliate marketing je strategija spletnega trženja, ki temelji na uspešnosti, pri kateri posamezniki ali subjekti, znani kot podružnice ali založniki, promovirajo izdelke ali storitve, ki jih ponujajo podjetja (trgovci). Podružnice zaslužijo provizije ali nagrade za spodbujanje želenih dejanj, kot so prodaja, potencialne stranke ali promet, na spletno mesto trgovca z različnimi marketinškimi prizadevanji.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Affiliate marketing je strategija spletnega trženja, ki temelji na uspešnosti, pri kateri posamezniki ali subjekti, znani kot podružnice ali založniki, promovirajo izdelke ali storitve, ki jih ponujajo podjetja (trgovci). Podružnice zaslužijo provizije ali nagrade za spodbujanje želenih dejanj, kot so prodaja, potencialne stranke ali promet, na spletno mesto trgovca z različnimi marketinškimi prizadevanji.

Ključne komponente affiliate marketinga

  1. Lastniško povezana podjetja/založniki: To so posamezniki ali subjekti, ki sodelujejo s trgovci pri promociji svojih izdelkov. Za privabljanje potencialnih strank uporabljajo metode, kot so ustvarjanje vsebin, družbeni mediji, e-poštno trženje in plačano oglaševanje.
  2. Trgovci/oglaševalci: Trgovci so podjetja, ki ponujajo izdelke ali storitve in želijo razširiti svojo bazo strank prek partnerskih partnerstev. Vzpostavljajo partnerske programe za sodelovanje s podružnicami.
  3. Partnerska omrežja: Delujejo kot posredniki med podružnicami in trgovci ter zagotavljajo platformo, kjer lahko podružnice najdejo različne partnerske programe. Opravljajo naloge, kot so sledenje povezavam, poročanje in plačila provizij.
  4. Stranke: končni uporabniki, ki kupijo izdelke ali storitve, ki jih promovirajo lastniško povezana podjetja. Njihove interakcije z vsebino podružnice vodijo do konverzij za trgovca.

Kako deluje

Partnerji v svoji vsebini delijo edinstvene povezave do spletnega mesta trgovca. Ko stranka klikne na te povezave in opravi nakup, partner zasluži provizijo na podlagi dogovorjenih pogojev. Ta model omogoča podjetjem, da dosežejo širše občinstvo, medtem ko plačujejo samo za dejanske konverzije, zaradi česar je stroškovno učinkovit način oglaševanja.

Vrste affiliate marketinga

  • Nevezano affiliate trženje: Podružnice nimajo nobene povezave z izdelki, ki jih promovirajo.
  • Vključeno affiliate trženje: Podružnice imajo nekaj izkušenj z izdelki, ki jih promovirajo.
  • Sorodno affiliate trženje: Podružnice promovirajo izdelke, ki so povezani z njihovo nišo, vendar jih ne uporabljajo nujno.
Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+