Metrika, ki pomaga oceniti učinkovitost oglaševalskih kampanj z določitvijo porabe za oglase glede na prodajo prek teh oglasov v odstotkih.Formula: Uporablja se za ugotavljanje donosnosti oglaševalskih kampanj. -Ne more pa se uporabiti sama za ugotavljanje dejanske donosnosti podjetja, ker ne vključuje drugih stroškov.-Primer: -Primer: -Primer: -Posamezne ogla ševalske kampanjese uporabljajo za ugotavljanje donosnosti oglaševalskih kampanj.-Primer: -Primer: -Primer: -Posamezne oglaševalske kampanje se uporabljajo za ugotavljanje donosnosti oglaševalskih kampanj: Čeza oglase porabite 20 USD in dosežete prodajo v višini 100 USD, je vaš ACoS 20 %: Za pomoč pri določanju najboljših taktik licitiranja, iskanju ključnih besed, ki so najučinkovitejše, in spreminjanju proračuna kampanje, da bi čim bolj izkoristili porabo za oglase.Sorodne metrike: ROAS (Return on Ad Spend) je nasprotje ACoS (ROAS = prihodki od prodaje ÷ stroški oglaševanja).
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]