1 min. branja

Kaj je ACoS?

Metrika, ki pomaga oceniti učinkovitost oglaševalskih kampanj z določitvijo porabe za oglase glede na prodajo prek teh oglasov v odstotkih.Formula: Uporablja se za ugotavljanje donosnosti oglaševalskih kampanj.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Metrika, ki pomaga oceniti učinkovitost oglaševalskih kampanj z določitvijo porabe za oglase glede na prodajo prek teh oglasov v odstotkih.Formula: Uporablja se za ugotavljanje donosnosti oglaševalskih kampanj. -Ne more pa se uporabiti sama za ugotavljanje dejanske donosnosti podjetja, ker ne vključuje drugih stroškov.-Primer: -Primer: -Primer: -Posamezne ogla ševalske kampanjese uporabljajo za ugotavljanje donosnosti oglaševalskih kampanj.-Primer: -Primer: -Primer: -Posamezne oglaševalske kampanje se uporabljajo za ugotavljanje donosnosti oglaševalskih kampanj: Čeza oglase porabite 20 USD in dosežete prodajo v višini 100 USD, je vaš ACoS 20 %: Za pomoč pri določanju najboljših taktik licitiranja, iskanju ključnih besed, ki so najučinkovitejše, in spreminjanju proračuna kampanje, da bi čim bolj izkoristili porabo za oglase.Sorodne metrike: ROAS (Return on Ad Spend) je nasprotje ACoS (ROAS = prihodki od prodaje ÷ stroški oglaševanja).

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti
7 min. branja

Ključni kazalniki uspešnosti v trženju uspešnosti

Ste se že srečali s kratico KPI? Če delate na področju trženja uspešnosti, se izrazu ključni kazalniki uspešnosti ne morete izogniti. Za vse, ki želite svoje spletno poslovanje oceniti na podlagi podatkov in ne intuicije, je tu obsežen vodnik po metrikah. Kaj točno pomenijo ključni kazalniki uspešnosti, katere morate spremljati in kako jih analizirati?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+