Metrika, ki pomaga oceniti učinkovitost oglaševalskih kampanj z določitvijo porabe za oglase glede na prodajo prek teh oglasov v odstotkih.Formula: Uporablja se za ugotavljanje donosnosti oglaševalskih kampanj. -Ne more pa se uporabiti sama za ugotavljanje dejanske donosnosti podjetja, ker ne vključuje drugih stroškov.-Primer: -Primer: -Primer: -Posamezne ogla ševalske kampanjese uporabljajo za ugotavljanje donosnosti oglaševalskih kampanj.-Primer: -Primer: -Primer: -Posamezne oglaševalske kampanje se uporabljajo za ugotavljanje donosnosti oglaševalskih kampanj: Čeza oglase porabite 20 USD in dosežete prodajo v višini 100 USD, je vaš ACoS 20 %: Za pomoč pri določanju najboljših taktik licitiranja, iskanju ključnih besed, ki so najučinkovitejše, in spreminjanju proračuna kampanje, da bi čim bolj izkoristili porabo za oglase.Sorodne metrike: ROAS (Return on Ad Spend) je nasprotje ACoS (ROAS = prihodki od prodaje ÷ stroški oglaševanja).
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.