1 min. branja

Blokiranje oglasov

Blokiranje oglasov je programska oprema, ki blokira oglase v vašem brskalniku. Namestite ga lahko kot razširitev brskalnika. Lahko zazna in blokira oglase, ko brskate po spletnih mestih. Blokira lahko na primer oglasne pasice ali pojavna okna ali različne animacije ali videoposnetke. Ena izmed najbolj priljubljenih programov je AdBlock Plus, ki jo lahko namestite v različne brskalnike.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

 

Blokatorji oglasov uporabljajo različne tehnike za prepoznavanje in blokiranje oglasov, vključno s filtriranjem DNS, manipulacijo JavaScripta in filtriranjem vsebine.

Ključni pojmi:

  • Adware: programska oprema, ki prikazuje oglase v uporabnikovi napravi.
  • Preprečevalnik pojavnih oken: Programsko orodje, ki preprečuje prikaz neželenih pojavnih oken.
  • Zlonamerna programska oprema: zlonamerna programska oprema, ki lahko poškoduje uporabnikovo napravo.
  • Filtriranje vsebine: tehnika, ki jo blokatorji oglasov uporabljajo za prepoznavanje in blokiranje določene vsebine, kot so oglasi.

Primer: Uporabnik se želi izogniti sledenju oglaševalcev in želi blokirati nalaganje oglasov na svojem najljubšem spletnem mestu. V brskalnik namestijo blokator oglasov, ki filtrira oglase in jim omogoča, da si spletno mesto ogledajo brez prekinitev.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+