1 min. branja

Blokiranje oglasov

Blokiranje oglasov je programska oprema, ki blokira oglase v vašem brskalniku. Namestite ga lahko kot razširitev brskalnika. Lahko zazna in blokira oglase, ko brskate po spletnih mestih. Blokira lahko na primer oglasne pasice ali pojavna okna ali različne animacije ali videoposnetke. Ena izmed najbolj priljubljenih programov je AdBlock Plus, ki jo lahko namestite v različne brskalnike.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

 

Blokatorji oglasov uporabljajo različne tehnike za prepoznavanje in blokiranje oglasov, vključno s filtriranjem DNS, manipulacijo JavaScripta in filtriranjem vsebine.

Ključni pojmi:

  • Adware: programska oprema, ki prikazuje oglase v uporabnikovi napravi.
  • Preprečevalnik pojavnih oken: Programsko orodje, ki preprečuje prikaz neželenih pojavnih oken.
  • Zlonamerna programska oprema: zlonamerna programska oprema, ki lahko poškoduje uporabnikovo napravo.
  • Filtriranje vsebine: tehnika, ki jo blokatorji oglasov uporabljajo za prepoznavanje in blokiranje določene vsebine, kot so oglasi.

Primer: Uporabnik se želi izogniti sledenju oglaševalcev in želi blokirati nalaganje oglasov na svojem najljubšem spletnem mestu. V brskalnik namestijo blokator oglasov, ki filtrira oglase in jim omogoča, da si spletno mesto ogledajo brez prekinitev.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU