1 min. branja

Blokiranje oglasov

Blokiranje oglasov je programska oprema, ki blokira oglase v vašem brskalniku. Namestite ga lahko kot razširitev brskalnika. Lahko zazna in blokira oglase, ko brskate po spletnih mestih. Blokira lahko na primer oglasne pasice ali pojavna okna ali različne animacije ali videoposnetke. Ena izmed najbolj priljubljenih programov je AdBlock Plus, ki jo lahko namestite v različne brskalnike.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

 

Blokatorji oglasov uporabljajo različne tehnike za prepoznavanje in blokiranje oglasov, vključno s filtriranjem DNS, manipulacijo JavaScripta in filtriranjem vsebine.

Ključni pojmi:

  • Adware: programska oprema, ki prikazuje oglase v uporabnikovi napravi.
  • Preprečevalnik pojavnih oken: Programsko orodje, ki preprečuje prikaz neželenih pojavnih oken.
  • Zlonamerna programska oprema: zlonamerna programska oprema, ki lahko poškoduje uporabnikovo napravo.
  • Filtriranje vsebine: tehnika, ki jo blokatorji oglasov uporabljajo za prepoznavanje in blokiranje določene vsebine, kot so oglasi.

Primer: Uporabnik se želi izogniti sledenju oglaševalcev in želi blokirati nalaganje oglasov na svojem najljubšem spletnem mestu. V brskalnik namestijo blokator oglasov, ki filtrira oglase in jim omogoča, da si spletno mesto ogledajo brez prekinitev.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+