2 min. branja

Sledilci in všečki niso dovolj. Instagramov algoritem daje prednost vašemu dosegu

Instagram bistveno spreminja svoje meritve in preusmerja pozornost s tradicionalnih meril, kot so število sledilcev in všečki, na doseg in oglede. Ta premik je posledica sprememb v vedenju uporabnikov in prihoda umetne inteligence.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Sledilci in všečki niso dovolj. Instagramov algoritem daje prednost vašemu dosegu
Vir: Depositphotos

Pred kratkim smo poročali, da se bo Instagram osredotočil na vsebino, ki jo delijo prek sporočil. Prejšnji teden je Instagram uradno napovedal spremembe svojih meritev in prednostnih nalog.

Novi pristop Instagrama temelji na prepričanju, da je doseg natančnejše merilo uspeha ustvarjalca na platformi. Kot del te spremembe je Instagram napovedal, da bodo ogledi primarna meritev v vseh formatih vsebine, vključno z koluti, videoposnetki v živo, fotografijami, vrtiljaki in zgodbami. Namen te enotne meritve je zagotoviti jasnejše in doslednejše razumevanje uspešnosti vsebine.

Pogledi bodo nadomestili različne druge meritve v razdelku »Vpogledi«, kot so predvajanja, doseg računa, dejavnost v računu, interakcije in čas gledanja. Poleg tega se bodo ponavljajoči ogledi vsebine šteli podobno kot igranja in ponovitve za kolute, kar lahko poveča skupno število ogledov in pomaga zajeti angažiranost.

Reels Plays bo preimenovan v Pogledi. Ogledi bodo postali glavna meritev za druge formate, kot so fotografije, vrtiljaki in zgodbe.

Source: Depositphotos

Konec lažnih privržencev?

Ta trend poganjajo spremembe v vedenju uporabnikov in vpliv algoritmov. Trenutno AI priporoča več kot polovico objav, prikazanih iz profilov, ki jim uporabnik ne sledi. To zmanjšuje pomen števila sledilcev, saj vsebino, ki zanima uporabnike, vse bolj določajo algoritmi in ne lastna izbira profilov, ki jim bodo sledili.

Uporabniki spreminjajo tudi način interakcije z vsebino – bolj se zanašajo na algoritemske vire, da odkrijejo nove objave in delijo vsebino prek neposrednih sporočil, namesto da bi jim bila všeč. Posledično postaja metrika Send vse pomembnejša, kot je pojasnil vodja Instagrama Adam Mosseri.

Sprememba odraža naraščajoči trend skupne rabe zasebnih vsebin nad javnim sodelovanjem.

Za ustvarjalce to pomeni, da je bistvenega pomena osredotočenost na povečanje dosega in ogledov. Medtem ko imajo tradicionalne meritve, kot so število sledilcev in všečki, še vedno svoje mesto, niso več primarni kazalniki uspeha. Namesto tega se morajo ustvarjalci prilagoditi premiku, ki poudarja povečanje dosega njihove vsebine in spodbujanje več ogledov.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU