2 min. branja

Sledilci in všečki niso dovolj. Instagramov algoritem daje prednost vašemu dosegu

Instagram bistveno spreminja svoje meritve in preusmerja pozornost s tradicionalnih meril, kot so število sledilcev in všečki, na doseg in oglede. Ta premik je posledica sprememb v vedenju uporabnikov in prihoda umetne inteligence.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Sledilci in všečki niso dovolj. Instagramov algoritem daje prednost vašemu dosegu
Vir: Depositphotos

Pred kratkim smo poročali, da se bo Instagram osredotočil na vsebino, ki jo delijo prek sporočil. Prejšnji teden je Instagram uradno napovedal spremembe svojih meritev in prednostnih nalog.

Novi pristop Instagrama temelji na prepričanju, da je doseg natančnejše merilo uspeha ustvarjalca na platformi. Kot del te spremembe je Instagram napovedal, da bodo ogledi primarna meritev v vseh formatih vsebine, vključno z koluti, videoposnetki v živo, fotografijami, vrtiljaki in zgodbami. Namen te enotne meritve je zagotoviti jasnejše in doslednejše razumevanje uspešnosti vsebine.

Pogledi bodo nadomestili različne druge meritve v razdelku »Vpogledi«, kot so predvajanja, doseg računa, dejavnost v računu, interakcije in čas gledanja. Poleg tega se bodo ponavljajoči ogledi vsebine šteli podobno kot igranja in ponovitve za kolute, kar lahko poveča skupno število ogledov in pomaga zajeti angažiranost.

Reels Plays bo preimenovan v Pogledi. Ogledi bodo postali glavna meritev za druge formate, kot so fotografije, vrtiljaki in zgodbe.

Source: Depositphotos

Konec lažnih privržencev?

Ta trend poganjajo spremembe v vedenju uporabnikov in vpliv algoritmov. Trenutno AI priporoča več kot polovico objav, prikazanih iz profilov, ki jim uporabnik ne sledi. To zmanjšuje pomen števila sledilcev, saj vsebino, ki zanima uporabnike, vse bolj določajo algoritmi in ne lastna izbira profilov, ki jim bodo sledili.

Uporabniki spreminjajo tudi način interakcije z vsebino – bolj se zanašajo na algoritemske vire, da odkrijejo nove objave in delijo vsebino prek neposrednih sporočil, namesto da bi jim bila všeč. Posledično postaja metrika Send vse pomembnejša, kot je pojasnil vodja Instagrama Adam Mosseri.

Sprememba odraža naraščajoči trend skupne rabe zasebnih vsebin nad javnim sodelovanjem.

Za ustvarjalce to pomeni, da je bistvenega pomena osredotočenost na povečanje dosega in ogledov. Medtem ko imajo tradicionalne meritve, kot so število sledilcev in všečki, še vedno svoje mesto, niso več primarni kazalniki uspeha. Namesto tega se morajo ustvarjalci prilagoditi premiku, ki poudarja povečanje dosega njihove vsebine in spodbujanje več ogledov.

Delite članek
Podobni članki
Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino
4 min. branja

Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino

S bližajočim se božičnim obdobjem in črnim petkom se podjetja za e-poslovanje pripravljajo na eno najbolj obremenjenih nakupovalnih sezon v letu. Meta in njene platforme, zlasti Facebook in Instagram, igrajo ključno vlogo v marketinških kampanjah skozi vse leto. Med največjimi nakupovalnimi prazniki jih tržniki razumljivo ne morejo izpustiti. Za pomoč podjetjem je Meta ustvarila obsežen […]

Preberite članek
Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji
2 min. branja

Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji

Nemška vlada odločno ukrepa z novim nemškim akcijskim načrtom za e-poslovanje, da bi izenačila konkurenčne pogoje na digitalnem trgu. Cilj te pobude, ki jo vodi podkancler Robert Habeck, je zagotoviti pošteno konkurenco med evropskimi spletnimi trgovci in azijskimi velikani, kot sta Shein in Temu. Nemški akcijski načrt za e-poslovanje se odziva na naraščajočo priljubljenost teh […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+