2 min. branja

Skriti vpliv brexita na e-trgovanje

Z razvojem britanskega e-trgovinskega prostora se je pojavila nova realnost: Brexit je povzročil velike motnje v industriji, zlasti za britanske blagovne znamke in trgovce na drobno, ki želijo razširiti svoj doseg v EU. Glede na nedavno poročilo Retail Economics in Tradebyte se je vrednost izvoza neživilske maloprodaje iz Združenega kraljestva v EU od prvega glasovanja o brexitu zmanjšala za 5,9 milijarde funtov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Skriti vpliv brexita na e-trgovanje
Vir: Depositphotos

Številke so očitne: medtem ko naj bi spletna maloprodaja gospodarstvom EU letno prinesla 323 milijard funtov, so dodatna trgovinska trenja to priložnost za podjetja s sedežem v Združenem kraljestvu okrnila. Vrednost izvoza maloprodaje neživil se je od leta 2019 zmanjšala za skoraj 18 %, pri čemer je bil še posebej prizadet sektor oblačil in obutve.Upad je mogoče pripisati številnim dejavnikom, vključno s povečanimi logističnimi stroški, zapletenostjo registracije subjekta v EU za trgovanje in povečanimi zamudami na že tako konkurenčnem trgu. V sektorju oblačil, ki je bil nekoč med prvimi tremi največjimi izvozniki, se je vrednost izvoza dramatično zmanjšala, prevladujoče kategorijepa so postale zdravje in lepota, električna oprema ter gradbeništvo in vrtnarstvo.

Source: Channelx.world

Kljub tem izzivom pa obstaja tudi pozitivna plat. Spletne tržnice so postale pomemben kanal za britanske blagovne znamke in trgovce na drobno, da se lahko orientirajo v novem trgovinskem okolju. Več kot dve petini 322,6 milijarde funtov letne spletne prodaje neživilskih izdelkov v EU zdaj poteka prek tržnic, saj te platforme ponujajo poenostavljeno pot do bogatih in mlajših potrošnikov. Koncentracija prodaje na največjih trgih EU pomeni, da 10 največjih spletnih trgov predstavlja levji delež spletne prodaje neživilskih izdelkov, pri čemer samo prodaja na tržnicah predstavlja vsaj 133 milijard funtov e-trgovine v EU. To je priložnost za blagovne znamke in trgovce na drobno v Združenem kraljestvu, da se prilagodijo in uspevajo v novem okolju.

Source: Channelx.world

Za uspeh bodo morala podjetja dati prednost prilagodljivosti, inovacijam in sodelovanju s strankami. Z izkoriščanjem spletnih tržnic in razvojem strategij za premagovanje zapletenosti novega regulativnega okolja lahko blagovne znamke in trgovci na drobno iz Združenega kraljestva ublažijo vpliv brexita in izkoristijo nastajajoče priložnosti. Brexit je za e-trgovanje v Združenem kraljestvu prinesel velike izzive, hkrati pa je prinesel tudi priložnosti za rast in prilagajanje. Ker se panoga še naprej razvija, je za podjetja bistveno, da ostanejo pred krivuljo in izkoristijo trenutek za spodbujanje inovacij in uspeha v digitalnem gospodarstvu.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+