
Posodobitev YouTube Shorts: sprememba bo kmalu začela veljati
YouTube bo 31. marca začel šteti oglede vsakič, ko se kratki film začne predvajati ali se ponovno predvaja, namesto da bi od uporabnikov zahteval, da gledajo vnaprej določen čas, preden zabeležijo ogled. V prihodnosti bodo ustvarjalci zaradi te spremembe verjetno videli več ogledov.
Sprememba je bila uvedena kot odziv na povratne informacije ustvarjalcev, ki so želeli videti več informacij o tem, kako pogosto občinstvo dejansko gleda njihove kratke filme.
S pomočjo te posodobljene metrike bodo lahko ustvarjalci vsebin potencialnim partnerjem blagovnih znamk pokazali, kako široko jih dosegajo, in sprejeli boljše odločitve glede svoje strategije vsebin.
YouTube je za uporabnike, ki še vedno želijo spremljati prejšnjo metriko, to informacijo ohranil pod “angažiranimi ogledi” v naprednem načinu orodja YouTube Analytics. Da sprememba ne bi vplivala na možnosti monetizacije, bodo zaslužki ustvarjalcev in upravičenost do partnerskega programa YouTube še vedno temeljili na tej prvotni meritvi. StoritviTikTok in Instagram Reels, ki že sledita ogledom na podlagi začetkov in ponovitev videa, sta s to posodobitvijo zdaj usklajeni z analitiko YouTube Shorts. Pri upravljanju vsebin na različnih kanalih družbenih medijev bodo ustvarjalci zaradi standardizacije platform lažje primerjali metrike uspešnosti. Ta sprememba zagotavlja temeljitejše razumevanje dosega vsebin za podjetja s področja e-trgovine, ki uporabljajo trženje kratkih videov, kar bi lahko izboljšalo merjenje donosnosti naložb pri kampanjah trženja v družbenih medijih.