2 min. branja

Sistem za štetje ogledov za ustvarjalce vsebin v kratkih filmih v YouTubu je posodobljen

YouTube je razkril veliko spremembo načina štetja ogledov na svoji platformi za kratke videoposnetke YouTube Shorts, kar je velika posodobitev za ustvarjalce vsebin. Tech Crunch poroča, da je cilj posodobitve YouTube Shorts zagotoviti ustvarjalcem vsebin natančnejše informacije o uspešnosti in dosegu njihovega dela.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Sistem za štetje ogledov za ustvarjalce vsebin v kratkih filmih v YouTubu je posodobljen
Vir: Depositphotos

Posodobitev YouTube Shorts: sprememba bo kmalu začela veljati

YouTube bo 31. marca začel šteti oglede vsakič, ko se kratki film začne predvajati ali se ponovno predvaja, namesto da bi od uporabnikov zahteval, da gledajo vnaprej določen čas, preden zabeležijo ogled. V prihodnosti bodo ustvarjalci zaradi te spremembe verjetno videli več ogledov.

Sprememba je bila uvedena kot odziv na povratne informacije ustvarjalcev, ki so želeli videti več informacij o tem, kako pogosto občinstvo dejansko gleda njihove kratke filme.

S pomočjo te posodobljene metrike bodo lahko ustvarjalci vsebin potencialnim partnerjem blagovnih znamk pokazali, kako široko jih dosegajo, in sprejeli boljše odločitve glede svoje strategije vsebin.

YouTube je za uporabnike, ki še vedno želijo spremljati prejšnjo metriko, to informacijo ohranil pod “angažiranimi ogledi” v naprednem načinu orodja YouTube Analytics. Da sprememba ne bi vplivala na možnosti monetizacije, bodo zaslužki ustvarjalcev in upravičenost do partnerskega programa YouTube še vedno temeljili na tej prvotni meritvi. StoritviTikTok in Instagram Reels, ki že sledita ogledom na podlagi začetkov in ponovitev videa, sta s to posodobitvijo zdaj usklajeni z analitiko YouTube Shorts. Pri upravljanju vsebin na različnih kanalih družbenih medijev bodo ustvarjalci zaradi standardizacije platform lažje primerjali metrike uspešnosti. Ta sprememba zagotavlja temeljitejše razumevanje dosega vsebin za podjetja s področja e-trgovine, ki uporabljajo trženje kratkih videov, kar bi lahko izboljšalo merjenje donosnosti naložb pri kampanjah trženja v družbenih medijih.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+