2 min. branja

Shein se širi onkraj mode: nega kože, zobna pasta in igrače na obzorju

Kitajska spletna trgovina Shein, znana po prodaji poceni mode, želi razširiti svojo platformo. Dodal bo gospodinjske izdelke, drogerije in igrače. S to potezo trgovina hitre mode poskuša diverzificirati svojo ponudbo, ki presega oblačila, povečati svojo verodostojnost in tekmovati z velikani, kot je Amazon.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Shein se širi onkraj mode: nega kože, zobna pasta in igrače na obzorju
Vir: Depositphotos

Kot poroča Reuters, je Shein prejšnji mesec na dogodku v Madridu predstavila svoje storitve spletnega trga, skupaj s Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food in špansko kozmetično blagovno znamko Bella Aurora.

“Vsi povezujemo Sheina z modo, mi pa smo predani vsem vertikalam,” je na konferenci povedala Christina Fontana, direktorica poslovanja blagovnih znamk za regijo EMEA.

Po besedah Fontane se platforma preprosto odziva na povpraševanje potrošnikov po izdelkih z blagovno znamko. Reuters poroča, da je Fontana prej delala za skupino Alibaba Group in je ena od številnih tržnih strokovnjakov, ki jih je Shein pridobil od kitajskega velikana.

Na ravni Evropske unije

Shein ima v povprečju 108 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov v EU. Evropska unija jo je zaradi velikega števila uporabnikov uvrstila med glavne internetne platforme. Kot tak spada v okvir akta o digitalnih storitvah in bo predmet strožjega nadzora.

Do konca avgusta mora upoštevati stroga pravila za zaščito uporabnikov in povečanje varnosti svojih storitev. Podjetja, ki kršijo pravila, se lahko kaznujejo z globo do 6% svojega letnega prometa, vključno s prepovedjo poslovanja v primeru resnih in ponavljajočih se kršitev. Shein je 23. platforma, za katero veljajo pravila. Drugi vključujejo podjetja, kot so X, TikTok, Meta in Google.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+