2 min. branja

Shein se širi onkraj mode: nega kože, zobna pasta in igrače na obzorju

Kitajska spletna trgovina Shein, znana po prodaji poceni mode, želi razširiti svojo platformo. Dodal bo gospodinjske izdelke, drogerije in igrače. S to potezo trgovina hitre mode poskuša diverzificirati svojo ponudbo, ki presega oblačila, povečati svojo verodostojnost in tekmovati z velikani, kot je Amazon.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Shein se širi onkraj mode: nega kože, zobna pasta in igrače na obzorju
Vir: Depositphotos

Kot poroča Reuters, je Shein prejšnji mesec na dogodku v Madridu predstavila svoje storitve spletnega trga, skupaj s Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food in špansko kozmetično blagovno znamko Bella Aurora.

“Vsi povezujemo Sheina z modo, mi pa smo predani vsem vertikalam,” je na konferenci povedala Christina Fontana, direktorica poslovanja blagovnih znamk za regijo EMEA.

Po besedah Fontane se platforma preprosto odziva na povpraševanje potrošnikov po izdelkih z blagovno znamko. Reuters poroča, da je Fontana prej delala za skupino Alibaba Group in je ena od številnih tržnih strokovnjakov, ki jih je Shein pridobil od kitajskega velikana.

Na ravni Evropske unije

Shein ima v povprečju 108 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov v EU. Evropska unija jo je zaradi velikega števila uporabnikov uvrstila med glavne internetne platforme. Kot tak spada v okvir akta o digitalnih storitvah in bo predmet strožjega nadzora.

Do konca avgusta mora upoštevati stroga pravila za zaščito uporabnikov in povečanje varnosti svojih storitev. Podjetja, ki kršijo pravila, se lahko kaznujejo z globo do 6% svojega letnega prometa, vključno s prepovedjo poslovanja v primeru resnih in ponavljajočih se kršitev. Shein je 23. platforma, za katero veljajo pravila. Drugi vključujejo podjetja, kot so X, TikTok, Meta in Google.

Delite članek
Podobni članki
Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 3. del
3 min. branja

Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 3. del

Medtem ko osnovna analitika spremlja prodajo, vodilni na trgu uporabljajo napovedno modeliranje, napredno segmentacijo in optimizacijo uspešnosti, da prevladujejo na črni petek. V tem poglobljenem članku odkrijemo, kako zgodovinske podatke in strojno učenje spremeniti v svojo konkurenčno prednost za črni petek 2024.

Preberite članek
Oglaševalski trg v ZDA 2024: Porast politične in telekomunikacijske porabe
3 min. branja

Oglaševalski trg v ZDA 2024: Porast politične in telekomunikacijske porabe

Ameriški trg digitalnega oglaševanja je letos pripravljen na znatno rast. Telekomunikacijske storitve, maloprodaja in potrošniško blago vodijo porabo. Predsedniške volitve kažejo tudi svoj vpliv na oglaševalski prostor. Ameriško oglaševanje še naprej ohranja družbene medije in prikazno oglaševanje kot ključne naložbene prednostne naloge. Poraba bo dosegla rekordnih 302 milijardi dolarjev, kar kaže na dinamično leto v […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+