Kot poroča Reuters, je Shein prejšnji mesec na dogodku v Madridu predstavila svoje storitve spletnega trga, skupaj s Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food in špansko kozmetično blagovno znamko Bella Aurora.
“Vsi povezujemo Sheina z modo, mi pa smo predani vsem vertikalam,” je na konferenci povedala Christina Fontana, direktorica poslovanja blagovnih znamk za regijo EMEA.
Po besedah Fontane se platforma preprosto odziva na povpraševanje potrošnikov po izdelkih z blagovno znamko. Reuters poroča, da je Fontana prej delala za skupino Alibaba Group in je ena od številnih tržnih strokovnjakov, ki jih je Shein pridobil od kitajskega velikana.
Na ravni Evropske unije
Shein ima v povprečju 108 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov v EU. Evropska unija jo je zaradi velikega števila uporabnikov uvrstila med glavne internetne platforme. Kot tak spada v okvir akta o digitalnih storitvah in bo predmet strožjega nadzora.
Do konca avgusta mora upoštevati stroga pravila za zaščito uporabnikov in povečanje varnosti svojih storitev. Podjetja, ki kršijo pravila, se lahko kaznujejo z globo do 6% svojega letnega prometa, vključno s prepovedjo poslovanja v primeru resnih in ponavljajočih se kršitev. Shein je 23. platforma, za katero veljajo pravila. Drugi vključujejo podjetja, kot so X, TikTok, Meta in Google.