2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
Vir: Depositphotos

Poslovni model podjetja Shein se je leta 2023 precej spremenil. Trgovec je na svoji platformi poleg svojega blaga začel prodajati tudi blago neodvisnih prodajalcev. Ta sprememba je odražala uspešen pristop, ki so ga ubrali drugi velikani e-trgovine, saj je Shein iz čistega trgovca na drobno postal hibridna tržnica.Delež neodvisnih prodajalcev se je impresivno povečal z 9,8 % celotne prodaje leta 2023 na 17,4 % do leta 2025, torej manj kot dve leti po začetku delovanja tržnice. Ta hitra rast kaže, da so zunanji prodajalci hitro našli uspeh pri Sheinovih kupcih.

Shein Reshapes Fashion Retail

Source: ECDB

Kako se Shein primerja s konkurenti?

Shein je umeščen v sredino znanih platform tržnic z modnimi oblačili. Nemško podjetje Zalando, ki je svojo strategijo tržnice začelo izvajati leta 2018, je imelo leta 2025 24,1-odstotni delež GMV tretjih oseb.

Britanski ASOS po drugi strani zaostaja z zgolj 10,9-odstotnim deležem, čeprav ima daljšo zgodovino modela tržnice. Absolutne številke so Sheinova prava prednost. Shein daleč prekaša svoje evropske tekmece, saj bo njegova skupna GMV leta 2024 znašala 60,3 milijarde dolarjev, medtem ko bo Zalandova 14 milijard dolarjev in Asosova 4,4 milijarde dolarjev.Razlika je še bolj opazna, če te številke pretvorimo v vrednost prodaje tretjih oseb. Zunanja prodaja je na platformi Shein leta 2024 ustvarila približno 6,9 milijarde dolarjev, kar je več kot dvakrat več kot pri platformi Zalando (3,3 milijarde dolarjev) in več kot 20-krat več od vrednosti platforme Asos (330,5 milijona dolarjev).

Izzivi in prihodnost

Temu in drugim modelom čistih tržnic, kjer vsa prodaja izvira od tretjih prodajalcev, kljub impresivnim številkam še naprej grozi resna nevarnost za podjetje Shein. Vendar Sheinova hitra prilagoditev in razvoj modela tržnice kažeta, da bo podjetje morda lahko povečalo svoj tržni delež v svetovni modni industriji. Še vedno ni jasno, ali bo podjetje Shein lahko vzpostavilo ravnovesje med lastnim blagom in blagom tretjih oseb, da bi čim bolj povečalo svojo konkurenčno prednost. Podjetje Shein je s svojim širokim dosegom in prilagodljivostjo novim poslovnim modelom še naprej velika sila za konkurente v svetovni industriji e-trgovine z modo.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+