2 min. branja

S funkcijo enega klika Google Ads olajša prehod na mesečno obračunavanje

Google Ads uvaja velike spremembe v svoj plačilni sistem z dodajanjem preprostejše možnosti »Preklopi na mesečno izdajanje računov«. Ta možnost z enim klikom je namenjena oglaševalcem, ki morajo spremeniti svoje možnosti obračunavanja, ker je Google pred kratkim oglaševalcem z velikimi proračuni povedal, da morajo prenehati uporabljati kreditne ali debetne kartice za plačilo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
S funkcijo enega klika Google Ads olajša prehod na mesečno obračunavanje
Vir: Depositphotos

Nova funkcija je del večje spremembe, ki jo Google uvaja v način delovanja plačil. Oglaševalci, ki jih to zadeva, so morali do 31. julija 2024 preiti na bančne izbire, sicer tvegajo, da bodo njihovi računi zaprti. Kreditne in debetne kartice ne bodo več sprejete za nekatere Google Račune, kar je verjetno povzročilo to spremembo.

Google bo še naprej pošiljal opozorila do leta 2024 in poudarjal, kako pomembno je hitro ukrepati.

Nekatere pomembne stvari o novi funkciji so:

  • Jasen pogled na roke na strani računa
  • Poenostavljen postopek prenosa, ki se začne z e-poštnimi sporočili
  • Ciljno usmerjena uvedba za tržnike, ki bodo prizadeti

Google govori o prednostih, kot je več svobode in nadzora. Toda nekateri ljudje v podjetju so zaskrbljeni, da bi oglaševalci lahko imeli težave s svojim denarnim tokom.

Zdi se, da je ta funkcija z enim klikom Googlov poskus, da olajša preklop za račune, ki bodo prizadeti. Oglaševalci morajo biti pozorni na opozorila in se hitro premakniti, da zagotoviti, da njihove oglaševalske akcije ne bodo prekinjene.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+