2 min. branja

S funkcijo enega klika Google Ads olajša prehod na mesečno obračunavanje

Google Ads uvaja velike spremembe v svoj plačilni sistem z dodajanjem preprostejše možnosti »Preklopi na mesečno izdajanje računov«. Ta možnost z enim klikom je namenjena oglaševalcem, ki morajo spremeniti svoje možnosti obračunavanja, ker je Google pred kratkim oglaševalcem z velikimi proračuni povedal, da morajo prenehati uporabljati kreditne ali debetne kartice za plačilo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
S funkcijo enega klika Google Ads olajša prehod na mesečno obračunavanje
Vir: Depositphotos

Nova funkcija je del večje spremembe, ki jo Google uvaja v način delovanja plačil. Oglaševalci, ki jih to zadeva, so morali do 31. julija 2024 preiti na bančne izbire, sicer tvegajo, da bodo njihovi računi zaprti. Kreditne in debetne kartice ne bodo več sprejete za nekatere Google Račune, kar je verjetno povzročilo to spremembo.

Google bo še naprej pošiljal opozorila do leta 2024 in poudarjal, kako pomembno je hitro ukrepati.

Nekatere pomembne stvari o novi funkciji so:

  • Jasen pogled na roke na strani računa
  • Poenostavljen postopek prenosa, ki se začne z e-poštnimi sporočili
  • Ciljno usmerjena uvedba za tržnike, ki bodo prizadeti

Google govori o prednostih, kot je več svobode in nadzora. Toda nekateri ljudje v podjetju so zaskrbljeni, da bi oglaševalci lahko imeli težave s svojim denarnim tokom.

Zdi se, da je ta funkcija z enim klikom Googlov poskus, da olajša preklop za račune, ki bodo prizadeti. Oglaševalci morajo biti pozorni na opozorila in se hitro premakniti, da zagotoviti, da njihove oglaševalske akcije ne bodo prekinjene.

Delite članek
Podobni članki
Prodaja na TikToku: Razkrit španski vodnik po trgovini
2 min. branja

Prodaja na TikToku: Razkrit španski vodnik po trgovini

TikTok je izdal izčrpen vodnik za prodajo na TikToku, ko se pripravlja na zagon trgovine TikTok v Španiji. Ta obsežen vir razkriva notranje delovanje trga TikTok in ponuja ključne vpoglede za trgovce, ki želijo začeti prodajati na platformi. Španski prodajalci, ki obvladajo te ključne funkcije, lahko pridobijo pomembno konkurenčno prednost v tem hitro rastočem prostoru […]

Preberite članek
Ciljanje na Googlovo povpraševanje: nove možnosti za starost in spol
2 min. branja

Ciljanje na Googlovo povpraševanje: nove možnosti za starost in spol

Google je izboljšal svoje zmogljivosti ciljanja Demand Gen s pomembno posodobitvijo. Nove funkcije ciljanja Google Demand Gen zdaj vključujejo optimizirane možnosti za določene starostne skupine in spole. Ta napredek pri ciljanju na Google Demand Gen oglaševalcem omogoča natančnejši nadzor nad ciljno skupino, kar omogoča učinkovitejše ciljanje na določene demografske segmente. Te izboljšave so ključnega pomena […]

Preberite članek
Googlova nova orodja za prodajalce povečujejo podporo za vrhunsko prodajno sezono
3 min. branja

Googlova nova orodja za prodajalce povečujejo podporo za vrhunsko prodajno sezono

Črni petek in božič sta tik za vogalom. Z bližajočo se nakupovalno sezono Google uvaja več pomembnih posodobitev, ki so zasnovane za povečanje uspeha. Googlova nova orodja za prodajalce v storitvi Google Merchant Center in Google Ads so zasnovana tako, da prodajalcem zagotavljajo najnovejše informacije, izboljšujejo avtomatizacijo in optimizirajo strategije trženja.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+