2 min. branja

S funkcijo enega klika Google Ads olajša prehod na mesečno obračunavanje

Google Ads uvaja velike spremembe v svoj plačilni sistem z dodajanjem preprostejše možnosti »Preklopi na mesečno izdajanje računov«. Ta možnost z enim klikom je namenjena oglaševalcem, ki morajo spremeniti svoje možnosti obračunavanja, ker je Google pred kratkim oglaševalcem z velikimi proračuni povedal, da morajo prenehati uporabljati kreditne ali debetne kartice za plačilo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
S funkcijo enega klika Google Ads olajša prehod na mesečno obračunavanje
Vir: Depositphotos

Nova funkcija je del večje spremembe, ki jo Google uvaja v način delovanja plačil. Oglaševalci, ki jih to zadeva, so morali do 31. julija 2024 preiti na bančne izbire, sicer tvegajo, da bodo njihovi računi zaprti. Kreditne in debetne kartice ne bodo več sprejete za nekatere Google Račune, kar je verjetno povzročilo to spremembo.

Google bo še naprej pošiljal opozorila do leta 2024 in poudarjal, kako pomembno je hitro ukrepati.

Nekatere pomembne stvari o novi funkciji so:

  • Jasen pogled na roke na strani računa
  • Poenostavljen postopek prenosa, ki se začne z e-poštnimi sporočili
  • Ciljno usmerjena uvedba za tržnike, ki bodo prizadeti

Google govori o prednostih, kot je več svobode in nadzora. Toda nekateri ljudje v podjetju so zaskrbljeni, da bi oglaševalci lahko imeli težave s svojim denarnim tokom.

Zdi se, da je ta funkcija z enim klikom Googlov poskus, da olajša preklop za račune, ki bodo prizadeti. Oglaševalci morajo biti pozorni na opozorila in se hitro premakniti, da zagotoviti, da njihove oglaševalske akcije ne bodo prekinjene.

Delite članek
Podobni članki
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+