Nova funkcija je del večje spremembe, ki jo Google uvaja v način delovanja plačil. Oglaševalci, ki jih to zadeva, so morali do 31. julija 2024 preiti na bančne izbire, sicer tvegajo, da bodo njihovi računi zaprti. Kreditne in debetne kartice ne bodo več sprejete za nekatere Google Račune, kar je verjetno povzročilo to spremembo.
Google bo še naprej pošiljal opozorila do leta 2024 in poudarjal, kako pomembno je hitro ukrepati.
Nekatere pomembne stvari o novi funkciji so:
- Jasen pogled na roke na strani računa
- Poenostavljen postopek prenosa, ki se začne z e-poštnimi sporočili
- Ciljno usmerjena uvedba za tržnike, ki bodo prizadeti
Google govori o prednostih, kot je več svobode in nadzora. Toda nekateri ljudje v podjetju so zaskrbljeni, da bi oglaševalci lahko imeli težave s svojim denarnim tokom.
Zdi se, da je ta funkcija z enim klikom Googlov poskus, da olajša preklop za račune, ki bodo prizadeti. Oglaševalci morajo biti pozorni na opozorila in se hitro premakniti, da zagotoviti, da njihove oglaševalske akcije ne bodo prekinjene.