Cilj platforme je povečati prepoznavnost in potencial angažiranosti oglasov v tem zelo interaktivnem okolju. Reddit je platforma, ki jo vsak dan obišče več deset milijonov uporabnikov po vsem svetu. V bistvu gre za križanec med družbenim omrežjem in forumom – dejansko se skupnosti samoorganizirajo okoli različnih tem in interesov, obstaja večja anonimnost in je bolj osredotočena na izmenjavo informacij in mnenj.
Izboljšani oglasi za pogovore
Oglasi s komentarji bodo imeli večje medijske elemente in boljšo umestitev v objave z nitmi razprav. Cilj je ustvariti privlačnejše in vizualno privlačnejše oglase in, kar je najpomembneje, izkoristiti aktivno udeležbo. Z do 47% prikazov na Redditu, ki se pojavijo v komentarjih, to ustvarja premium umestitev in strateško prednost za oglaševalce.
Prostor za CTA v vrtiljaku
Reddit izboljšuje tudi pogled vrtiljaka s posodobljenimi gumbi CTA (poziv k dejanju). Cilj te posodobitve je povečati interakcijo uporabnikov z oglasi in oglaševalcem olajšati usmerjanje uporabnikov k želenim dejanjem, ne glede na to, ali gre za obisk spletnega mesta, nakup ali prijavo na storitev.
Reddit je pred kratkim predstavil novo obliko oglasa, imenovano oglasi v prosti obliki. Pojavljajo se kot organske objave.
Naraščajoči potencial oglaševanja
Od uvedbe pogovornih oglasov je Reddit še naprej razvijal svojo oglaševalsko ponudbo. Za upravitelje družbenih medijev te izboljšave ponujajo nove priložnosti za izkoriščanje aktivne baze uporabnikov Reddita, ki je dosegla 82 milijonov dnevno aktivnih uporabnikov po vsem svetu.