2 min. branja

Reddit izboljša umestitev oglasa

Oglasi v komentarjih Reddita bodo bolj vidni. Podjetje želi oglaševalcem zagotoviti učinkovitejše načine za doseganje uporabnikov tam, kjer so najbolj aktivni.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Reddit izboljša umestitev oglasa
Vir: Depositphotos

Cilj platforme je povečati prepoznavnost in potencial angažiranosti oglasov v tem zelo interaktivnem okolju. Reddit je platforma, ki jo vsak dan obišče več deset milijonov uporabnikov po vsem svetu. V bistvu gre za križanec med družbenim omrežjem in forumom – dejansko se skupnosti samoorganizirajo okoli različnih tem in interesov, obstaja večja anonimnost in je bolj osredotočena na izmenjavo informacij in mnenj.

Izboljšani oglasi za pogovore

Oglasi s komentarji bodo imeli večje medijske elemente in boljšo umestitev v objave z nitmi razprav. Cilj je ustvariti privlačnejše in vizualno privlačnejše oglase in, kar je najpomembneje, izkoristiti aktivno udeležbo. Z do 47% prikazov na Redditu, ki se pojavijo v komentarjih, to ustvarja premium umestitev in strateško prednost za oglaševalce.

Source: Reddit

Prostor za CTA v vrtiljaku

Reddit izboljšuje tudi pogled vrtiljaka s posodobljenimi gumbi CTA (poziv k dejanju). Cilj te posodobitve je povečati interakcijo uporabnikov z oglasi in oglaševalcem olajšati usmerjanje uporabnikov k želenim dejanjem, ne glede na to, ali gre za obisk spletnega mesta, nakup ali prijavo na storitev.

Reddit je pred kratkim predstavil novo obliko oglasa, imenovano oglasi v prosti obliki. Pojavljajo se kot organske objave.

Naraščajoči potencial oglaševanja

Od uvedbe pogovornih oglasov je Reddit še naprej razvijal svojo oglaševalsko ponudbo. Za upravitelje družbenih medijev te izboljšave ponujajo nove priložnosti za izkoriščanje aktivne baze uporabnikov Reddita, ki je dosegla 82 milijonov dnevno aktivnih uporabnikov po vsem svetu.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Objave v Instagramu se zdaj prikazujejo v rezultatih iskanja v Googlu
3 min. branja

Objave v Instagramu se zdaj prikazujejo v rezultatih iskanja v Googlu

Od danes, 10. julija 2025, se je za podjetja za e-trgovino, ki uporabljajo Instagram, zgodilo nekaj pomembnega. Vaše objave izdelkov, vsebine iz zakulisja in pričevanja strank se lahko zdaj prikažejo pri iskanju v Googlu – tudi če vam ne sledijo ali sploh ne uporabljajo Instagrama.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU