1 min. branja

Razkorak med poslovnimi cilji in medijskimi dejavnostmi. Večina strokovnjakov za odnose z javnostmi ne more dokazati svoje učinkovitosti

Nedavna raziskava CoverageBook , v kateri je sodelovalo več kot 350 vodij odnosov z javnostmi in trženja, trdi, da je le tretjina strokovnjakov za odnose z javnostmi sposobna učinkovito uskladiti svoje dejavnosti s poslovnimi cilji.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Razkorak med poslovnimi cilji in medijskimi dejavnostmi. Večina strokovnjakov za odnose z javnostmi ne more dokazati svoje učinkovitosti
Vir: Depositphotos

Ta razkorak med tem, kako PR industrija meri svoj uspeh in kaj pričakuje prodaja, raste. Zaradi te negotovosti se proračuni krčijo – do 31% anketirancev je izjavilo, da so se leta 2023 zmanjšali.

Samo 41% anketirancev v Združenem kraljestvu in 34% anketirancev v ZDA pri merjenju učinka svojega dela upošteva nove poslovne in prodajne procese. Še manj se jih pri odločanju o naložbah osredotoča na te vidike – le 14 % anketirancev iz Združenega kraljestva in 13 % anketirancev v ZDA.

Raziskava je tudi pokazala, da so strokovnjaki za odnose z javnostmi najbolj osredotočeni na vsebino, ki jo ustvarijo, in občinstvo, ki ga dosežejo. Kar 96 % jih je navedlo ciljno skupino kot ključni dejavnik pri merjenju uspeha, 66 % pa jih je poudarilo pomen poročanja, ki so ga prejela njihova sporočila in kampanje.

Ti podatki izhajajo iz sporočila za javnost podjetja CoverageImpact, ki ponuja brezplačno orodje za poenostavitev PR poročanja in merjenja učinka kot rešitve.

Delite članek
Podobni članki
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+