2 min. branja

Raziskava o maloprodaji v ZDA kaže na razcvet e-trgovine ob skromni globalni rasti

Nedavni podatki Retail Monitor Nacionalne maloprodajne zveze in CNBC predstavljajo kompleksno sliko junijske uspešnosti maloprodajnega sektorja. Čeprav je splošni razvoj ostal počasen, je e-poslovanje močno prehitelo konvencionalno maloprodajo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Raziskava o maloprodaji v ZDA kaže na razcvet e-trgovine ob skromni globalni rasti
Vir: Depositphotos

Številke odražajo previdno bazo strank, ki se še vedno pogaja o gospodarski negotovosti. Matthew Shay, predsednik in izvršni direktor NRF, je poudaril , da imajo potrošniki še vedno izbiro glede svojih izdatkov in dajejo prednost osnovnim potrebam pred razkošjem. Čeprav inflacija, povezana s storitvami, ostaja zaskrbljujoča, ta težnja velja tudi pri skoraj ničelni stopnji inflacije blaga.

Če preučimo številke, je skupna prodaja na drobno – brez avtomobilov in bencina – zabeležila skromno povečanje v višini 0,47% v primerjavi z mesecem prej in pomembnejših 3,42% v primerjavi s preteklim letom. Glede na majsko uspešnost te številke kažejo skromno izboljšanje.

S spletno in neprodajno prodajo, ki se je povečala za 23,08% v primerjavi z letom prej, je sektor e-trgovine izšel kot jasen zmagovalec. Ta stopnja razvoja je presegla stopnjo fizične maloprodaje, kar poudarja nenehno spreminjanje okusa potrošnikov do spletnih nakupovalnih okolij.

Analiza po kategorijah je prinesla mešano vrečo ugotovitev. Medtem ko so nekatere industrije, kot so trgovine z osnovnim blagom in živili, pokazale rast, so se druge, vključno z elektroniko in trgovci s pohištvom, soočile z zmanjšanjem. Trgovine z oblačili in dodatki so iz meseca v mesec pokazale zmeren upad , vendar so zabeležile dobro medletno rast.

Ti različni rezultati v več maloprodajnih sektorjih poudarjajo zapletene procese, ki se izvajajo v sedanjem gospodarskem okolju. Vzorci porabe potrošnikov se spreminjajo, ko se pogajajo o visokih obrestnih merah za posojila in stalni inflaciji v nekaterih panogah, s čimer se maloprodajna scena spreminja v doslej nepričakovane smeri.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU