2 min. branja

Raziskava o maloprodaji v ZDA kaže na razcvet e-trgovine ob skromni globalni rasti

Nedavni podatki Retail Monitor Nacionalne maloprodajne zveze in CNBC predstavljajo kompleksno sliko junijske uspešnosti maloprodajnega sektorja. Čeprav je splošni razvoj ostal počasen, je e-poslovanje močno prehitelo konvencionalno maloprodajo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Raziskava o maloprodaji v ZDA kaže na razcvet e-trgovine ob skromni globalni rasti
Vir: Depositphotos

Številke odražajo previdno bazo strank, ki se še vedno pogaja o gospodarski negotovosti. Matthew Shay, predsednik in izvršni direktor NRF, je poudaril , da imajo potrošniki še vedno izbiro glede svojih izdatkov in dajejo prednost osnovnim potrebam pred razkošjem. Čeprav inflacija, povezana s storitvami, ostaja zaskrbljujoča, ta težnja velja tudi pri skoraj ničelni stopnji inflacije blaga.

Če preučimo številke, je skupna prodaja na drobno – brez avtomobilov in bencina – zabeležila skromno povečanje v višini 0,47% v primerjavi z mesecem prej in pomembnejših 3,42% v primerjavi s preteklim letom. Glede na majsko uspešnost te številke kažejo skromno izboljšanje.

S spletno in neprodajno prodajo, ki se je povečala za 23,08% v primerjavi z letom prej, je sektor e-trgovine izšel kot jasen zmagovalec. Ta stopnja razvoja je presegla stopnjo fizične maloprodaje, kar poudarja nenehno spreminjanje okusa potrošnikov do spletnih nakupovalnih okolij.

Analiza po kategorijah je prinesla mešano vrečo ugotovitev. Medtem ko so nekatere industrije, kot so trgovine z osnovnim blagom in živili, pokazale rast, so se druge, vključno z elektroniko in trgovci s pohištvom, soočile z zmanjšanjem. Trgovine z oblačili in dodatki so iz meseca v mesec pokazale zmeren upad , vendar so zabeležile dobro medletno rast.

Ti različni rezultati v več maloprodajnih sektorjih poudarjajo zapletene procese, ki se izvajajo v sedanjem gospodarskem okolju. Vzorci porabe potrošnikov se spreminjajo, ko se pogajajo o visokih obrestnih merah za posojila in stalni inflaciji v nekaterih panogah, s čimer se maloprodajna scena spreminja v doslej nepričakovane smeri.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+