2 min. branja

Raziskava o maloprodaji v ZDA kaže na razcvet e-trgovine ob skromni globalni rasti

Nedavni podatki Retail Monitor Nacionalne maloprodajne zveze in CNBC predstavljajo kompleksno sliko junijske uspešnosti maloprodajnega sektorja. Čeprav je splošni razvoj ostal počasen, je e-poslovanje močno prehitelo konvencionalno maloprodajo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Raziskava o maloprodaji v ZDA kaže na razcvet e-trgovine ob skromni globalni rasti
Vir: Depositphotos

Številke odražajo previdno bazo strank, ki se še vedno pogaja o gospodarski negotovosti. Matthew Shay, predsednik in izvršni direktor NRF, je poudaril , da imajo potrošniki še vedno izbiro glede svojih izdatkov in dajejo prednost osnovnim potrebam pred razkošjem. Čeprav inflacija, povezana s storitvami, ostaja zaskrbljujoča, ta težnja velja tudi pri skoraj ničelni stopnji inflacije blaga.

Če preučimo številke, je skupna prodaja na drobno – brez avtomobilov in bencina – zabeležila skromno povečanje v višini 0,47% v primerjavi z mesecem prej in pomembnejših 3,42% v primerjavi s preteklim letom. Glede na majsko uspešnost te številke kažejo skromno izboljšanje.

S spletno in neprodajno prodajo, ki se je povečala za 23,08% v primerjavi z letom prej, je sektor e-trgovine izšel kot jasen zmagovalec. Ta stopnja razvoja je presegla stopnjo fizične maloprodaje, kar poudarja nenehno spreminjanje okusa potrošnikov do spletnih nakupovalnih okolij.

Analiza po kategorijah je prinesla mešano vrečo ugotovitev. Medtem ko so nekatere industrije, kot so trgovine z osnovnim blagom in živili, pokazale rast, so se druge, vključno z elektroniko in trgovci s pohištvom, soočile z zmanjšanjem. Trgovine z oblačili in dodatki so iz meseca v mesec pokazale zmeren upad , vendar so zabeležile dobro medletno rast.

Ti različni rezultati v več maloprodajnih sektorjih poudarjajo zapletene procese, ki se izvajajo v sedanjem gospodarskem okolju. Vzorci porabe potrošnikov se spreminjajo, ko se pogajajo o visokih obrestnih merah za posojila in stalni inflaciji v nekaterih panogah, s čimer se maloprodajna scena spreminja v doslej nepričakovane smeri.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU