Švicarske kategorije elektronskega poslovanja kažejo prevlado elektronike
ECDB napoveduje 4,5-odstotno sestavljeno letno stopnjo rasti (CAGR) med letoma 2024 in 2028. Ta trg naj bi do leta 2028 dosegel vrednost 17 milijard ameriških dolarjev.
Predvidena 10,4-odstotna rast švicarskega trga v letu 2024 se ujema z oceno svetovne rasti za isto leto.
S 27,3 % prihodkov švicarskega e-trgovine je elektronika najpogosteje prisotna kategorija v podatkih ECDB, ki ji sledijo
- moda (23,7 %).
- hobi in prosti čas (15,1 %)
- živila (14,0 %)
- pohištvo in domača opravila (9,3 %)
- izdelki za nego (7,1 %)
- NAREDI SAM (3,5 %)
Poročilo opaža manjši premik v smeri elektronike in živil med letoma 2020 in 2025, čeprav je splošna porazdelitev kategorij ostala razmeroma stabilna.
Sprejetje in glavni trgovci na drobno
Stopnja razširjenosti spletne trgovine v Švici trenutno znaša 14 %, do leta 2025 pa naj bi dosegla 15,8 %, kar je še vedno nižje od svetovnega povprečja ter sosednjih držav, Avstrije in Nemčije. Po podatkih analize ključnih kazalnikov konverzijskega lijaka, ki jo je opravila družba ECDB,je stopnja zapuščanja košaric leta 2023 8,4 %, stopnja dodajanja v košarico 11,4 %, stopnja konverzije pa 3 %. Po podatkih dokumenta je bilo leta 2023 pet najboljših švicarskih spletnih trgovcev na drobno:
- Digitec.ch (z letnimi prihodki v višini 1,05 milijarde USD)
- Galaxus.ch (s prihodki v višini 1,02 milijarde USD)
- Zalando.ch (z 0,82 milijarde USD)
- Brack.ch
- Apple.com
Tri največje trgovine imajo skupaj 26,3-odstotni tržni delež med 100 največjimi trgovinami.
Švicarsko e-trgovanje Najvišje tržnice
Po podatkih ECDB našvicarskem trgu e-trgovinevodi Amazon z GMV v višini 1,83 milijarde ameriških dolarjev. Za Amazonom imata Digitec in Galaxus GMV v višini 1,48 oziroma 1,44 milijarde ameriških dolarjev. Poročilo poudarja, da GMV (bruto vrednost blaga) vključuje prodajo prvih in tretjih oseb skupaj z davki, stroški dostave in drugimi stroški, preden se upoštevajo odbitki, kot so popusti ali vračila.