2 min. branja

Rast švicarskega trga e-trgovine v letu 2024 doseže 14,2 milijarde dolarjev

Po najnovejšem poročilu ECDB je švicarski trg e-trgovine 28. največji na svetu, njegov prihodek pa naj bi leta 2024 znašal 14,2 milijarde ameriških dolarjev. Leta 2022 je trg zabeležil 3-odstotni upad prihodkov, kar je posledica močne širitve, ki jo je v prejšnjih letih spodbudil COVID.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Rast švicarskega trga e-trgovine v letu 2024 doseže 14,2 milijarde dolarjev
Vir: Depositphotos

Švicarske kategorije elektronskega poslovanja kažejo prevlado elektronike

ECDB napoveduje 4,5-odstotno sestavljeno letno stopnjo rasti (CAGR) med letoma 2024 in 2028. Ta trg naj bi do leta 2028 dosegel vrednost 17 milijard ameriških dolarjev.

Predvidena 10,4-odstotna rast švicarskega trga v letu 2024 se ujema z oceno svetovne rasti za isto leto.

S 27,3 % prihodkov švicarskega e-trgovine je elektronika najpogosteje prisotna kategorija v podatkih ECDB, ki ji sledijo

  • moda (23,7 %).
  • hobi in prosti čas (15,1 %)
  • živila (14,0 %)
  • pohištvo in domača opravila (9,3 %)
  • izdelki za nego (7,1 %)
  • NAREDI SAM (3,5 %)
switzerland net ecommerce revenue split by category

Source: ecommercedb.com/ECDB

Poročilo opaža manjši premik v smeri elektronike in živil med letoma 2020 in 2025, čeprav je splošna porazdelitev kategorij ostala razmeroma stabilna.

Sprejetje in glavni trgovci na drobno

Stopnja razširjenosti spletne trgovine v Švici trenutno znaša 14 %, do leta 2025 pa naj bi dosegla 15,8 %, kar je še vedno nižje od svetovnega povprečja ter sosednjih držav, Avstrije in Nemčije. Po podatkih analize ključnih kazalnikov konverzijskega lijaka, ki jo je opravila družba ECDB,je stopnja zapuščanja košaric leta 2023 8,4 %, stopnja dodajanja v košarico 11,4 %, stopnja konverzije pa 3 %. Po podatkih dokumenta je bilo leta 2023 pet najboljših švicarskih spletnih trgovcev na drobno:

  • Digitec.ch (z letnimi prihodki v višini 1,05 milijarde USD)
  • Galaxus.ch (s prihodki v višini 1,02 milijarde USD)
  • Zalando.ch (z 0,82 milijarde USD)
  • Brack.ch
  • Apple.com
Switzerland net sales in 2023

Source: ecommercedb.com/ECDB

Tri največje trgovine imajo skupaj 26,3-odstotni tržni delež med 100 največjimi trgovinami.

Švicarsko e-trgovanje Najvišje tržnice

Po podatkih ECDB našvicarskem trgu e-trgovinevodi Amazon z GMV v višini 1,83 milijarde ameriških dolarjev. Za Amazonom imata Digitec in Galaxus GMV v višini 1,48 oziroma 1,44 milijarde ameriških dolarjev. Poročilo poudarja, da GMV (bruto vrednost blaga) vključuje prodajo prvih in tretjih oseb skupaj z davki, stroški dostave in drugimi stroški, preden se upoštevajo odbitki, kot so popusti ali vračila.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+