2 min. branja

Rast švicarskega trga e-trgovine v letu 2024 doseže 14,2 milijarde dolarjev

Po najnovejšem poročilu ECDB je švicarski trg e-trgovine 28. največji na svetu, njegov prihodek pa naj bi leta 2024 znašal 14,2 milijarde ameriških dolarjev. Leta 2022 je trg zabeležil 3-odstotni upad prihodkov, kar je posledica močne širitve, ki jo je v prejšnjih letih spodbudil COVID.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Rast švicarskega trga e-trgovine v letu 2024 doseže 14,2 milijarde dolarjev
Vir: Depositphotos

Švicarske kategorije elektronskega poslovanja kažejo prevlado elektronike

ECDB napoveduje 4,5-odstotno sestavljeno letno stopnjo rasti (CAGR) med letoma 2024 in 2028. Ta trg naj bi do leta 2028 dosegel vrednost 17 milijard ameriških dolarjev.

Predvidena 10,4-odstotna rast švicarskega trga v letu 2024 se ujema z oceno svetovne rasti za isto leto.

S 27,3 % prihodkov švicarskega e-trgovine je elektronika najpogosteje prisotna kategorija v podatkih ECDB, ki ji sledijo

  • moda (23,7 %).
  • hobi in prosti čas (15,1 %)
  • živila (14,0 %)
  • pohištvo in domača opravila (9,3 %)
  • izdelki za nego (7,1 %)
  • NAREDI SAM (3,5 %)
switzerland net ecommerce revenue split by category

Source: ecommercedb.com/ECDB

Poročilo opaža manjši premik v smeri elektronike in živil med letoma 2020 in 2025, čeprav je splošna porazdelitev kategorij ostala razmeroma stabilna.

Sprejetje in glavni trgovci na drobno

Stopnja razširjenosti spletne trgovine v Švici trenutno znaša 14 %, do leta 2025 pa naj bi dosegla 15,8 %, kar je še vedno nižje od svetovnega povprečja ter sosednjih držav, Avstrije in Nemčije. Po podatkih analize ključnih kazalnikov konverzijskega lijaka, ki jo je opravila družba ECDB,je stopnja zapuščanja košaric leta 2023 8,4 %, stopnja dodajanja v košarico 11,4 %, stopnja konverzije pa 3 %. Po podatkih dokumenta je bilo leta 2023 pet najboljših švicarskih spletnih trgovcev na drobno:

  • Digitec.ch (z letnimi prihodki v višini 1,05 milijarde USD)
  • Galaxus.ch (s prihodki v višini 1,02 milijarde USD)
  • Zalando.ch (z 0,82 milijarde USD)
  • Brack.ch
  • Apple.com
Switzerland net sales in 2023

Source: ecommercedb.com/ECDB

Tri največje trgovine imajo skupaj 26,3-odstotni tržni delež med 100 največjimi trgovinami.

Švicarsko e-trgovanje Najvišje tržnice

Po podatkih ECDB našvicarskem trgu e-trgovinevodi Amazon z GMV v višini 1,83 milijarde ameriških dolarjev. Za Amazonom imata Digitec in Galaxus GMV v višini 1,48 oziroma 1,44 milijarde ameriških dolarjev. Poročilo poudarja, da GMV (bruto vrednost blaga) vključuje prodajo prvih in tretjih oseb skupaj z davki, stroški dostave in drugimi stroški, preden se upoštevajo odbitki, kot so popusti ali vračila.

Delite članek
Podobni članki
Nemški trg e-trgovine se sooča z velikim premikom, saj kitajske platforme pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Nemški trg e-trgovine se sooča z velikim premikom, saj kitajske platforme pridobivajo na veljavi

Po podatkih ECDB (E-commerce Data Base) se evropska e-trgovina močno spreminja, saj kitajske platforme prevzemajo večji del trga. Ker se rast domačega e-trgovine na Kitajskem upočasnjuje in bo leta 2023 znašala le 3,5 % – kar je manj od rasti večine od 10 največjih svetovnih trgov -, kitajski velikani vse bolj iščejo možnosti za širitev […]

Preberite članek
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
Poročilo o e-trgovini v Evropski uniji za leto 2024: Analiza regionalnega trga
3 min. branja

Poročilo o e-trgovini v Evropski uniji za leto 2024: Analiza regionalnega trga

Analiza regionalnega trga razkriva spreminjajoče se stanje digitalnega trga Evropske unije. Eurostatov regionalni letopis 2024 izpostavlja različne trende na področju spletnega trgovanja po regijah. V tej analizi so preučeni nedavni dogodki na področju digitalne trgovine, pri čemer je poudarek na vedenju potrošnikov in posameznih prodajnih vzorcih po vsej EU.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+