2 min. branja

Rast nordijskega e-trgovine: Do leta 2027 bo trg dosegel 56 milijard dolarjev.

Kljub težkim gospodarskim razmeram nordijska industrija e-trgovine kaže odpornost in potencial za rast, je razvidno iz najnovejšega poročila Nordics 360 2024. Zaradi visoke digitalne razvitosti in skoraj univerzalnega dostopa do interneta v regiji spletna maloprodaja kljub inflacijskim pritiskom in različnim napovedim BDP še naprej presega rast tradicionalne maloprodaje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Rast nordijskega e-trgovine: Do leta 2027 bo trg dosegel 56 milijard dolarjev.
Vir: Depositphotos

Pregled nordijskega e-trgovine

Regija s 27,6 milijona prebivalcev ima stalno višji BDP na prebivalca od povprečja Severne Evrope. Regija se sooča z gospodarskimi ovirami, vključno z visokimi obrestnimi merami, inflacijskimi pritiski in recesijo na Finskem. Kljub tem izzivom nordijska e-trgovina ohranja rast, zlasti na Danskem, kjer naj bi se BDP leta 2024 povečal za 1,9 %. Kljub 6,1-odstotni stopnji brezposelnosti, ki je nižja kot leta 2022, je zaupanje potrošnikov leta 2023 ostalo nizko zaradi visoke inflacije. Veliki trgovci na drobno so v tem okolju pokazali prilagodljivost. Švedski trgovec z modnimi oblačili Boozt je poročal o močni prodaji v obdobju črnega petka leta 2023, izvršni direktor Hermann Haraldsson pa je izpostavil večkategorijsko nakupovanje in višje povprečne vrednosti naročil v prvem četrtletju leta 2024. Keskov oddelek za živila na Finskem je učinkovito uporabil digitalno personalizacijo in umetno inteligenco za preprečevanje preusmerjanja potrošnikov k zasebnim blagovnim znamkam.

Gospodarske napovedi za posamezne države se razlikujejo

  • Danska naj bi bila z 1,9-odstotno rastjo BDP leta 2024 vodilna
  • sledita ji Norveška (1 %) in Švedska (0,4 %).
  • medtem ko naj bi Finska še naprej doživljala recesijo z -1-odstotno rastjo
Nordic ecommerce

Source: Internetretailing

Trendi na področju prihodkov in potrošnikov

Kljub gospodarskim težavam elektronsko poslovanje močno raste. Poročilo navaja:

  • Nordijsko e-trgovanje bo do leta 2027ustvarilo skupno56 milijard dolarjev prihodkov.
  • Na Danskem namerava 25 % spletnih kupcev povečati svojo porabo, kar je več kot 19 %.
  • 40 % norveških in danskih potrošnikov namerava več nakupov živil opraviti prek spleta
  • Spletno nakupovanje mode se je povečalo za 30 %, elektronike pa za 21 %.
  • 83 % spletnih kupcev opravlja mednarodne nakupe, 44 % pa jih to počne mesečno, zato je čezmejno nakupovanje še vedno zelo priljubljeno.
  • Temu, Zalandu in Amazonovi švedski so glavni konkurenti

Kljub trenutnim gospodarskim izzivom je regija zaradi visokega BDP na prebivalca in digitalne zrelosti, ki vključuje skoraj univerzalen dostop do interneta, dobro pripravljena na nadaljnjo rast e-trgovine.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+