2 min. branja

Primerjave cen pod okriljem Axela Springerja se bodo zaradi slabe prepoznavnosti v Googlu končale

Axel Springer, ena vodilnih evropskih založniških skupin, bo do konca tega meseca prenehala z delovanjem svojih nakupovalnih linij in podobnih trgovin. Razlog za ukinitev je predvsem slabša prepoznavnost v Googlu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Primerjave cen pod okriljem Axela Springerja se bodo zaradi slabe prepoznavnosti v Googlu končale
Vir: Depositphotos

Ozadje in kontekst

  • Ladenzeile je sistem za primerjavo cen, ki ga je leta 2008 ustanovilo podjetje Rocket Internet. Ima pomembno vlogo na nemškem in avstrijskem prizorišču e-trgovine. Rocket Internet stoji tudi za blagovnimi znamkami, kot so Zalando, Delivery Hero in HelloFresh.
  • Idealo je prav tako nemška spletna stran za primerjavo cen, ki deluje na več evropskih trgih. Deluje od leta 2000 in je postala največja evropska platforma za nakupovanje in primerjavo cen.
  • Shopalike prav tako deluje kot spletna stran za primerjavo cen, vendar je tudi spletna nakupovalna platforma, ki se osredotoča na kategorije, kot so oblačila, obutev, torbe, nakit in športni izdelki. Poslovni model podjetja Shopalike temelji na združevanju izdelkov iz več spletnih trgovin. Ne gre za tržnico v tradicionalnem smislu, kjer več prodajalcev objavlja svoje izdelke, temveč za spletno nakupovalno platformo, ki združuje izdelke različnih spletnih prodajalcev in strankam omogoča primerjavo cen ter iskanje najboljših ponudb. Deluje v desetih evropskih državah.

Podjetje Axel Springer je Ladenzeile kupilo leta 2011 in ga vključilo v svoje obstoječe primerjalno spletno mesto Idealo. Vendar bosta Ladenzeile in Shopalike 30. junija prenehala delovati. Odločitev je prizadela 70 zaposlenih, ki so prejeli odpravnine.

Strateške spremembe

Pomemben dejavnik pri odločitvi jemanjša zmožnost privabljanja prometa iz Googla. Primerjalniki so imeli težave z vidnostjo na tej platformi, kar je vplivalo na njihov promet in prihodke. Platforme so v preteklosti že izrazile pripombe o svoji neugodni vlogi pri Googlu.

Source: Omr.com

Portal OMR je objavil razvoj vidnosti spletnega mesta Ladenzeile.de v Googlu glede na orodje SEO Sistrix. Axel Springer se je zdaj odločil, da bo svoja prizadevanja osredotočil na portal Idealo. Podjetje upa, da bo prihodnji zakon o digitalnih trgih pripomogel k izenačitvi konkurenčnih pogojev in povečanju donosnosti primerjalnih storitev.

Kaj to pomeni za domače e-trgovanje?

Zaprtje tujih primerjalnih storitev verjetno ne bo imelo neposrednega vpliva na drugo evropsko e-trgovino. Vendar pa ta primer ponazarja pomen diverzifikacije virov prometa. Odločitev podjetja Axel Springer, da se osredotoči na podjetje Idealo, kaže na strategijo osredotočanja na ključne, dobičkonosne dejavnosti. Za spletna mesta za primerjavo cen še vedno obstaja upanje zaradi evropskega zakona o digitalnem trženju (DMA), ki bi lahko odprl nove priložnosti za spletna mesta za primerjavo cen.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+