Ustvarjanje prilagojenih ozadij
Privlačne slike, ki odražajo individualne okuse vseh? Sanje postajajo resničnost: Pinterest eksperimentira s personaliziranim ustvarjanjem ozadja z uporabo lastniškega modela umetne inteligence. To orodje uporablja obsežne podatke iz vizualnega iskanja in okusa. Namesto prikazovanja izdelka na navadnem belem ozadju lahko orodje na primer ustvari ozadja, ki se ujemajo z uporabnikovimi estetskimi preferencami.
Nov način vizualnega kuriranja s kolaži
Oglaševalci lahko zdaj ustvarjajo in promovirajo kolaže. Ta oblika omogoča uporabnikom, da komunicirajo s kolažem, se dotaknejo označenih izdelkov in izvedo več o blagovni znamki in njeni ponudbi. Prvi testi z blagovnimi znamkami, kot je Wayfair, so pokazali obetavne rezultate, saj kolaži zagotavljajo 28% učinkovitejšo ceno na klik (CPC) in 5,4-krat večjo angažiranost v primerjavi z maloprodajnimi referenčnimi vrednostmi.
Pinterest Performance+: povečanje učinkovitosti oglaševalske akcije
Pinterest Performance+ je zbirka orodij za avtomatizacijo in umetno inteligenco, zasnovana za poenostavitev ustvarjanja ciljanih oglaševalskih akcij in izboljšanje uspešnosti oglaševalcev. Performance+, ki je trenutno v zaprti različici beta, vključuje najnovejše zmogljivosti umetne inteligence in avtomatizacije, ki tržnikom pomagajo povečati učinkovitost oglaševalskih akcij. Začetni preizkusi kažejo znatno izboljšanje cene na nakup (CPA) za prodajne akcije konverzij in katalogov ter 50-odstotno skrajšanje časa ustvarjanja oglaševalske akcije.
Varnost blagovne znamke
Pinterest prav tako krepi svojo zavezanost varnosti blagovne znamke z razširjenimi ukrepi in novimi partnerstvi.
“Sodelovali smo z Integral Ad Science (IAS), da bi zagotovili merjenje varnosti blagovne znamke na vseh monetiziranih trgih v skladu z okvirom Globalnega zavezništva za odgovorne medije (GARM) kot del splošne kakovosti medijev Pinteresta. Multimedijska tehnologija, ki temelji na IAS, uporablja strojno učenje za analizo posameznih slik, pri čemer združuje slikovne, zvočne in besedilne signale za natančno razvrstitev žebljičkov v velikem obsegu.”
Pinterestove inovacije v družabnih omrežjih ponujajo nove priložnosti za izboljšanje marketinških strategij e-trgovine. Z eksperimentiranjem z novimi ustvarjalnimi orodji, optimizacijo uspešnosti kampanj in zagotavljanjem varnosti blagovne znamke lahko upravitelji družbenih medijev učinkoviteje uporabljajo Pinterest za spodbujanje angažiranosti in prodaje.