2 min. branja

Prikazujete izdelke v prilagojenem ozadju? Nove funkcije Pinteresta so videti obetavne

Pinterest uvaja več orodij in funkcij, ki temeljijo na umetni inteligenci. Njihov cilj je izboljšati ustvarjalno vsebino, uspešnost kampanje in zagotoviti varnost blagovne znamke. Z oglasnimi laboratoriji Pinterest lahko izbrane blagovne znamke eksperimentirajo z novimi ustvarjalnimi in oglaševalskimi orodji.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Prikazujete izdelke v prilagojenem ozadju? Nove funkcije Pinteresta so videti obetavne
Vir: Pinterest

Ustvarjanje prilagojenih ozadij

Privlačne slike, ki odražajo individualne okuse vseh? Sanje postajajo resničnost: Pinterest eksperimentira s personaliziranim ustvarjanjem ozadja z uporabo lastniškega modela umetne inteligence. To orodje uporablja obsežne podatke iz vizualnega iskanja in okusa. Namesto prikazovanja izdelka na navadnem belem ozadju lahko orodje na primer ustvari ozadja, ki se ujemajo z uporabnikovimi estetskimi preferencami.

Nov način vizualnega kuriranja s kolaži

Oglaševalci lahko zdaj ustvarjajo in promovirajo kolaže. Ta oblika omogoča uporabnikom, da komunicirajo s kolažem, se dotaknejo označenih izdelkov in izvedo več o blagovni znamki in njeni ponudbi. Prvi testi z blagovnimi znamkami, kot je Wayfair, so pokazali obetavne rezultate, saj kolaži zagotavljajo 28% učinkovitejšo ceno na klik (CPC) in 5,4-krat večjo angažiranost v primerjavi z maloprodajnimi referenčnimi vrednostmi.

Pinterest Performance+: povečanje učinkovitosti oglaševalske akcije

Pinterest Performance+ je zbirka orodij za avtomatizacijo in umetno inteligenco, zasnovana za poenostavitev ustvarjanja ciljanih oglaševalskih akcij in izboljšanje uspešnosti oglaševalcev. Performance+, ki je trenutno v zaprti različici beta, vključuje najnovejše zmogljivosti umetne inteligence in avtomatizacije, ki tržnikom pomagajo povečati učinkovitost oglaševalskih akcij. Začetni preizkusi kažejo znatno izboljšanje cene na nakup (CPA) za prodajne akcije konverzij in katalogov ter 50-odstotno skrajšanje časa ustvarjanja oglaševalske akcije.

Source: Pinterest

Varnost blagovne znamke

Pinterest prav tako krepi svojo zavezanost varnosti blagovne znamke z razširjenimi ukrepi in novimi partnerstvi.

V izjavi je Pinterest dejal:

“Sodelovali smo z Integral Ad Science (IAS), da bi zagotovili merjenje varnosti blagovne znamke na vseh monetiziranih trgih v skladu z okvirom Globalnega zavezništva za odgovorne medije (GARM) kot del splošne kakovosti medijev Pinteresta. Multimedijska tehnologija, ki temelji na IAS, uporablja strojno učenje za analizo posameznih slik, pri čemer združuje slikovne, zvočne in besedilne signale za natančno razvrstitev žebljičkov v velikem obsegu.”

Pinterestove inovacije v družabnih omrežjih ponujajo nove priložnosti za izboljšanje marketinških strategij e-trgovine. Z eksperimentiranjem z novimi ustvarjalnimi orodji, optimizacijo uspešnosti kampanj in zagotavljanjem varnosti blagovne znamke lahko upravitelji družbenih medijev učinkoviteje uporabljajo Pinterest za spodbujanje angažiranosti in prodaje.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+