4 min. branja

Prihodnje usmeritve za trženje z vplivneži

Ni vam treba razlagati, zakaj bi morala biti vaša blagovna znamka na družbenih medijih. Vaš marketinški načrt mora vključevati izdelavo zanimivega, visokokakovostnega materiala. Kako torej povečati njegovo tržnost in pristnost? Odgovor je trženje z vplivneži.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Prihodnje usmeritve za trženje z vplivneži
Vir: Depositphotos

Kdaj naj uporabimo TikTok in kdaj ne?

Trenutno je TikTok najhitreje rastoče socialno omrežje. Povprečen uporabnik ga uporablja do štirideset minut na dan. 60% uporabnikov je pripadnikov generacije Z, ljudi, starih od 18 do 33 let.

Podrobnejši videoposnetki

Videoposnetki s človeškimi elementi – obrazi, ljudje in pristnost – so najbolj priljubljeni na TikToku. Zato je bil marketing z vplivneži tako velik uspeh. Manj verjetno je, da se bo videoposnetek izgubil, ker gledalec pozna znani obraz in mu zaupa. Torej, če se ne bojite, da bi vas videli na kameri, sledili najnovejšim slogom itd., TikTok je za vas.

Dodana vrednost

Današnji video mora biti več kot le vizualno prijeten. Ravno nasprotno – dragocene informacije in čustveni vpliv so bolj zahtevni. Ni potrebe, da bi bili preveč promocijski z vplivno kampanjo na TikToku. Pravzaprav bi moralo presenetiti in navdušiti. Res dober način za to je pripovedovanje zgodb.

Doslednost

Če ima vaš proračun prostor samo za eno oglaševalsko akcijo z vplivneži, boste razočarani. Ena od stvari o TikToku je njegova hitrost. Trendi se hitro spreminjajo. To pomeni, da ena sama oglaševalska akcija ni dovolj za ustvarjanje prepoznavnosti in doseganje ciljev vaše blagovne znamke. Pravilnost in kontinuiteta sta ključna dejavnika.

Source: Depositphotos

Kralj formatov: Video

Video se “premika” na platformah, kot sta Pinterest in TikTok. Kaj je Instagram storil kot odziv na hiter vzpon TikToka? Koluti, uganili ste, kajne? Instagram algoritem se je že zdavnaj umaknil na kratke videoposnetke.

Borijo se za vsako sekundo, ki jo ljudje porabijo za gledanje družbenih medijev. Za interakcijo z videoposnetkom imate na voljo tri sekunde. To je čas, ki ga gledalec potrebuje, da se odloči, ali bo videoposnetek preskočil ali si ga ogledal.

Večkanalni marketing z vplivneži

Iskanje Instagrammerja in pričakovanje, da bodo objavljali izključno na vaši želeni platformi, ni trženje z vplivneži. Pravzaprav so današnji vplivneži uporabniki več platform . Možnosti za tržne pobude so zato večje in jih je treba v celoti izkoristiti.

Upravljanje ugleda v spletu

Pozitivne pripombe o blagovni znamki veljajo za njeno najboljše trženje. Ustvarjalcem vsebine zastavite vprašanja, kot da bi bili vaše stranke. Vprašajte za njihovo mnenje, pričevanje, komentarje ali če bi drugim povedali o blagu. Obstaja veliko več načinov za uporabo vplivnostnega marketinga za izgradnjo trdne spletne prisotnosti. Vse kar potrebujete je, da veste, kako jih uporabljati. Kako torej uporabljate priporočila znanih osebnosti?

Objavite jih na svojem blogu, spletnem mestu ali glasilu. Poiščite jih v profilu podjetja v Googlu ali v računih družabnih omrežij svoje blagovne znamke. Dolgo po koncu plačanega truda se močno oglaševanje ugleda nadaljuje.

Pojav veleposlanika

Pomembno je razumeti razliko med vplivnežem in ambasadorjem. Čeprav niso vsi vplivneži ambasadorji, so vsi ambasadorji vplivneži. Z dosledno promocijo izdelka ali blagovne znamke vplivnež postane ambasador.

Njegovo ime takoj pride na misel, ko ljudje pomislijo na blagovno znamko in se partnerstvo zdi pristno, kar koristi vedenju kupcev in razvoju blagovne znamke. Zato so dolgoročna partnerstva z vplivneži bistvena za dolgoročni razvoj blagovne znamke ali doseganje ciljev.

Ali ste vedeli …?

Source: Depositphotos

Iskanje na TikToku je bolj osebno, saj bodo rezultati verjetno prilagojeni. To pomeni, da so najprej prikazani rezultati, ki niso pomembni samo za uporabnika, temveč tudi najnovejši in najbolj priljubljeni. Priljubljenost se meri s “srci” ali številom ogledov.

Nikoli ne veste, kdaj bo nekdo naletel na vaše podjetje, medtem ko bo »googling nove dobe«, zato se zavedajte svoje prisotnosti v družabnih medijih. Upoštevajte, da vlaganje denarja v pobude za trženje vplivnežev včasih ogroža ime in ugled vašega podjetja. Pravilna izbira osebnosti, izvedba kampanje in poročanje so ključnega pomena.

Delite članek
Podobni članki
AI oblikuje ustvarjanje vsebine. Kaj pravijo vplivneži?
3 min. branja

AI oblikuje ustvarjanje vsebine. Kaj pravijo vplivneži?

Nedavno poročilo HypeAuditorja razkriva pomembne trende v tem, kako vplivneži Instagrama uporabljajo orodja umetne inteligence. Umetna inteligenca začenja biti v središču pozornosti ne le pri ustvarjanju vsebin, ampak tudi pri trženju vplivnežev. Raziskava 620 vplivnežev iz ZDA, Združenega kraljestva in Avstralije ponuja vpogled v njihov odnos do vsebin, ustvarjenih z umetno inteligenco, digitalnih klonov in […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+