3 min. branja

Prihodki OpenAI se povečajo za 1700% med zbiranjem sredstev v višini 7 milijard dolarjev

S 1700-odstotnim povečanjem mesečnih prihodkov od začetka leta 2023 se lahko OpenAI pohvali z resnično zgodbo o uspehu. Kalifornijski zagon, ki spretno jaše na valu generativne umetne inteligence, zagotavlja, da so njegove finance v odlični formi, in pripravlja teren za zagotovitev precejšnjega kroga zbiranja sredstev. OpenAI se pripravlja na zbiranje sredstev v novem krogu financiranja, finančni dokumenti, ki jih je pregledal New York Times , pa dajejo podrobnejši vpogled v finančno stanje podjetja. Izvemo, da so njegovi mesečni prihodki avgusta dosegli 300 milijonov dolarjev, kar je 1700% več kot v začetku leta 2023. Podjetje letos napoveduje tudi letno prodajo v višini približno 3,7 milijarde dolarjev.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Prihodki OpenAI se povečajo za 1700% med zbiranjem sredstev v višini 7 milijard dolarjev
Vir: Depositphotos

Poleg tega OpenAI ocenjuje, da bo njegov promet naslednje leto dosegel 11,6 milijarde dolarjev in leta 2029 nič manj kot 100 milijard dolarjev, kar bi približno ustrezalo trenutni letni prodaji Nestléja ali Targeta. Cilj je jasen: pokazati svojo ognjeno moč vlagateljem in zagotoviti zbiranje sredstev v višini skoraj 7 milijard dolarjev, kot smo upali prej.

Vlagatelji se vrstijo

Do danes je OpenAI zbral precejšnjo vsoto. Microsoft je v podjetje vložil več kot 13 milijard dolarjev in postal njegov največji vlagatelj. Naslednji krog financiranja, ki ga vodi Thrive Capital, bi lahko pritegnil druge vlagatelje, vključno z Apple, Nvidia, Tiger Global in MGX, tehnološko investicijsko družbo v lasti Združenih arabskih emiratov. Da bi pritegnili to impresivno skupino, OpenAI ponuja transakcijske strukture, ki bi jih lahko opisali kot nenavadne za vlagatelje.

Microsoft and OpenAI extend partnership

Source. Microsoft

OpenAI se sooča s pretresom vodstva med načrti za prestrukturiranje

Vendar pa še nič ni vklesano v kamen in stvari bi se lahko spremenile: podjetje je bilo prejšnji teden v središču pozornosti po odhodu tehničnega direktorja Mire Murati in dveh drugih ključnih članov raziskovalne skupine, Boba McGrewa in Barreta Zopha. Medtem ko so njihovi motivi neznani, so govorice zelo razširjene in eden od njih bi lahko bil pravi vzrok za to reorganizacijo.

Startup tako načrtuje prestrukturiranje, da bi dosegel svoje cilje in dokončal to zbiranje sredstev. Tako bi postala profitno podjetje. Od leta 2018 podjetje ureja sistem omejevanja, da bi zbral milijarde dolarjev za razvoj svojih generativnih storitev umetne inteligence.

Postopno povečevanje naročnine na ChatGPT

Medtem si OpenAI prizadeva z vsemi sredstvi napolniti svojo blagajno. In ena od hipotetičnih rešitev bi lahko bila povečanje naročnine na storitev ChatGPT. Orodje, ki je bilo predstavljeno novembra 2022, je doživelo zanimanje brez primere: približno 350 milijonov ljudi – v primerjavi s približno 100 milijoni marca – je vsak mesec od junija uporabljalo njegove storitve, do sredine septembra pa je imelo več kot milijon plačljivih uporabnikov za svoje profesionalne izdelke, ChatGPT Enterprise, Team in Edu.

Po podatkih NYT ima podjetje približno 10 milijonov uporabnikov ChatGPT Plus. Številka, ki jo namerava OpenAI še povečati, kot je pokazala strategija Sama Altmana v zadnjih mesecih. Na to osnovo računa za zagotovitev znatnega dohodka.

Poleg tega se pričakuje, da se bo naročnina Plus do konca leta povečala za 2 dolarja, podjetje pa jo namerava v naslednjih petih letih agresivno dvigniti na 44 dolarjev. Za zdaj ni nič določeno. Za več informacij bomo morali počakati na uradno objavo kroga financiranja.

Pogosta vprašanja

Kakšno vlogo ima ChatGPT pri skupnih prihodkih OpenAI?

ChatGPT ni le izdelek, temveč temelj poslovnega modela OpenAI, ki spodbuja znatno rast prihodkov in oblikuje tržno prisotnost podjetja v pokrajini AI.

Kako rast prihodkov OpenAI vpliva na njegov odnos z Microsoftom?

Rast prihodkov OpenAI ne le krepi partnerstvo z Microsoftom , temveč ustvarja tudi nove priložnosti in izzive, ki bodo oblikovali njihovo prihodnje sodelovanje v konkurenčnem okolju umetne inteligence.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+