3 min. branja

Preference kupcev v e-trgovini: Kaj privlači britanske kupce?

Najnovejša raziskava družbe Adobe, v kateri je sodelovalo 1 500 britanskih potrošnikov, ponuja praktičen vpogled v preference kupcev e-trgovine. Ta študija razkriva ključne dejavnike, ki spodbujajo nakupne odločitve, in nasprotno, tiste, ki potrošnike odbijajo. Razumevanje teh preferenc je ključnega pomena za spletne trgovce na drobno, ki želijo optimizirati svoje strategije in povečati stopnjo konverzije.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Preference kupcev v e-trgovini: Kaj privlači britanske kupce?
Vir: Depositphotos

Kaj zares spodbuja potrošnike?

Pomembno je omeniti, da je kakovost izdelkov kot najpomembnejši dejavnik navedlo 73 % vprašanih. Drugi najpomembnejši dejavnik je vzdržnost cene, ki jo je navedlo 70 % udeležencev.

Raziskava ugotavlja, da “potrošniki iščejo vrednost za svoj denar“.

Drugi dejavniki, ki vplivajo na odločitve potrošnikov, so pozitivne spletne ocene(33 %) in dober ugled blagovne znamke(28 %). V sodobnem svetu je precej zanimivo, da 11 % vprašanih meni, da je pomembna dobra prisotnost v družbenih medijih. 7 % jih je izpostavilo ustvarjalnost pri trženju. Preference se precej razlikujejo glede na panogo. Medtem ko 88 % ljudi v medijih in zabavi izpostavlja dostopne cene. V maloprodaji je ta delež 84 %; ni presenetljivo, da v znanosti in farmaciji 90 % vprašanih izpostavlja kakovost izdelkov. Različne preference so opazne glede na demografske podatke. Občutljivost na ceno skrbi 73 % žensk v primerjavi s 66 % moških. Močna prisotnost v družbenih medijih je najpomembnejša za starostno skupino od 25 do 34 let (22 %). Vendar se njen pomen z naraščajočo starostjo zmanjšuje; v starostni skupini 55-64 let jo omenja le 3 % vprašanih.

E-commerce customer preferences

Source: Adobe

Kaj odvrača stranke?

Skoraj vsi udeleženci raziskave so izpostavili, da je slaba kakovost izdelka razlog številka ena, zaradi katerega se izognejo nakupu. Pomanjkanje dobrih storitev za stranke odvrne 66 % vprašanih; skoraj polovico jih odvrne odsotnost popustov in programov zvestobe. Za 32 % vprašanih je problem omejena prepoznavnost blagovne znamke.

Trženjske tehnike, ki niso učinkovite

Več kot polovico anketirancev odvrača prevelika količina elektronskih sporočil in potisnih obvestil. Dodatnih 41 % vprašanih ne zanima, da so tarča vsiljivega oglaševanja, 39 % pa jih moti oglaševanje z zavajajočimi sporočili. Enak odstotek udeležencev(39 %) je našel težave s strategijo trženja, ki uporablja vplivneže in znane osebnosti. Še 33 % vprašanih moti pomanjkanje preglednosti pri določanju cen, 25 % pa jih odvrne slaba storitev za stranke podjetja po trženjskih kampanjah. V maloprodajnem sektorju so pretirana potisna obvestila najmanj navdihujoča(55 %), 39 % pa je težave našlo tudi pri zavajajočem oglaševanju. Težava s potisnimi obvestili se pojavlja tudi v dobrodelnem in prodajnem segmentu, kjer jo izpostavlja 70 % oziroma 75 % vprašanih.

E-commerce customer preferences

Source: Adobe

Predlogi za ukrepanje: Priporočila za e-trgovino

1. Oglaševanje: Komuniciranje mora biti prilagojeno potrošniku

Ker je nadlegovanje z vsiljivimi oglasi in stalnimi obvestili pomemben dejavnik nezadovoljstva, je čas, da spremenite svoj tržni pristop. Bistveno je ohranjati zavedanje o blagovni znamki, vendar se je enako pomembno osredotočiti na zadovoljstvo strank. Zaradi dejstva, da so stranke trenutno izpostavljene številnim oglasom, je morda vredno poskusiti nekaj novega.

27 % vprašanih je navedlo, da jih zanimajo fizične trgovine in pop-up dogodki.

2. Družbeni mediji: Moč orodja

Uporaba ustreznih in resničnih vsebin na platformah družbenih medijev pomaga pri povečanju prepoznavnosti blagovne znamke in ustvarjanju skupnosti. Od mnenj strank do posnetkov iz zakulisja – tu vam lahko družbeni mediji pomagajo pri navezovanju stikov s potrošniki. 22 % udeležencev raziskave je navedlo, da odkrivajo nove blagovne znamke prek storitev Instagram, Facebook in TikTok. Za uspeh je ključnega pomena, da na vseh platformah zagotovite učinkovito storitev za stranke s hitrimi odzivi. Kar zadeva izogibne marketinške funkcije, je mogoče odpraviti pretirana obvestila ter se osredotočiti na visokokakovostne izdelke in dobro ceno. Vaša spletna trgovina bo nedvomno izboljšala zadovoljstvo strank med spletnim nakupovanjem.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+