3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju digitalnega trgovanja čim bolje izkoristili priložnost.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
Vir: Balkanecommerce.com

Poudarki dogodka

  • Več kot 4 000 udeležencev iz več kot 20 držav, vključno z ZDA in Indijo
  • Več kot 200 podjetij, ki na sejmu razstavljajo inovativne ideje
  • Svetovno znani govorci, ki na štirih odrih delijo strokovno znanje in izkušnje
  • Izboljšane možnosti mreženja prek mobilne aplikacije in določenih območij
  • Posebna balkanska zabava z glasbo v živo ob koncu prvega dne samo za imetnike vstopnic Full Experience.

Globalno strokovno znanje

Vrh vključuje izjemen seznam svetovnih pionirjev e-trgovine:

  • Jeff Hoffman – svetovno priznani podjetnik, soustanovitelj Booking.com in predsednik upravnega odbora Global Entrepreneurship Network
  • Pascal Brochiernekdanji izvršni direktor podjetja Electronic Arts in vodja več vodilnih podjetij za e-trgovanje
  • Ahmed Hassan – nekdanji vodja digitalizacije v podjetju Colgate-Palmolive, trenutno partner pri CEO Coaching International
  • David Henzel – serijski podjetnik in ustanovitelj podjetja UpCoach
  • Martin Greif – poslovni svetovalec in ustanovitelj podjetja SiteTuners.com
  • Ken Kralick – izvršni direktor podjetja QualiBooth in nekdanji podpredsednik e-trgovine pri podjetju Moët Hennessy, ki je pred tem opravljal vodstvene funkcije v skupini PUMA

“Balkan E-commerce Summit ni le dogodek, temveč ponuja neprimerljivo izkušnjo za vse podjetnike in strokovnjake s področja e-poslovanja.” – Nikola Ilchev, ustanovitelj Balkan E-commerce Summit in E-commerce Academy

Ključne teme in seje

Udeleženci bodo pridobili praktična spoznanja iz različnih sektorjev:

  • Umetna inteligenca in digitalna preobrazba
  • Rast e-trgovine in čezmejne strategije
  • trženje in oblikovanje blagovnih znamk
  • Plačila in logistika
  • skladnost z zakonodajo
  • Mobilno trgovanje in tehnološke inovacije
nikola_balkan_ecommerce_summit

Source: balkanecommerce.com

Vodnik za udeležence vrha Balkan Ecommerce Summit 2025

Dnevni razpored DAN 1 – 29. april

Registracija: (pripravite svojo e-vstopnico Paysera s kodo QR za skeniranje na kraju samem)Razstavna dvorana in FedExov prostor za mreženje: Otvoritev ob 10:00Seje: do približno 18:00Balkanska zabava: Začetek ob 19:30 (samo imetniki vstopnic Full Experience, potrebna je priponka)

DRUGI DAN – 30. april

Ponovna registracija:Prvi govor: samo na glavnem odru (drugi dan ni razstave), začetek ob 10:00Prostor za FedExovo mreženje: samo na glavnem odru (drugi dan ni razstave): Prostor za mreženje za mreženje: ves dan je na voljo ves dan.

Nasveti za udeležence

  • Za podrobnosti o dnevnem redu, informacije o partnerjih in načrtovanje sestankov si namestite aplikacijo dogodka.
  • Načrtujte ogled sejma; prvi dan so odprte samo stojnice.
  • Vabila za aplikacijo po iščite v e-pošti; po potrebi preverite mapo za neželeno pošto.
  • Možnosti nadgradnje na informacijskem pultu 29. aprila

“Balkan E-commerce Summit je po mojem mnenju eden najboljših evropskih dogodkov za strokovnjake s področja e-trgovine, saj združuje vodilne mislece in strokovnjake iz vse regije.” – Marcel Majsan, predsednik Hrvatskega združenja za e-trgovino

Informacije o vstopnicah

Po izteku roka za zgodnje prijave so na voljo redne vstopnice:

  • Standardna vstopnica: 109 EUR
  • paket Full Experience: 199 EUR

EKSKLUZIVNI POPUST: Ne zamudite priložnosti, da se povežete z vodilnimi v panogi in odkrijete najnovejše trende na področju e-poslovanja. Za več informacij in zagotovitev svojega mesta obiščite balkanecommerce.com

Ecommerce Bridge je z veseljem medijski partner Balkan Ecommerce Summit 2025.
Delite članek
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+