3 min. branja

Praktični nasveti za oglaševanje na Pinterestu

Pinterest postaja vse bolj priljubljena platforma za digitalno trženje, zlasti za blagovne znamke in podjetja, ki želijo vizualno navdihniti svoje stranke. Pinterest oglasi ponujajo številne prednosti, zaradi katerih je platforma privlačna za oglaševalce.

Andrej Sopka
Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Praktični nasveti za oglaševanje na Pinterestu
Vir: Depositphotos

Oglejmo si skupaj nekaj prednosti, ki nam jih ponuja ta socialna platforma.

Visoka vizualna angažiranost: Pinterest je vizualna platforma, kjer slike in videoposnetki igrajo ključno vlogo. To blagovnim znamkam omogoča, da ustvarijo privlačne in navdihujoče oglase, ki spodbujajo visoke stopnje dejavnosti.

Namen nakupa uporabnika: Uporabniki Pinteresta pogosto uporabljajo platformo, da najdejo navdih za nakupe, zaradi česar je idealen kraj za predstavitev izdelkov in storitev.

Dolgoročni vpliv oglasov: Oglasi na Pinterestu imajo daljšo življenjsko dobo, saj je žebljičke mogoče dati v skupno rabo in jih pripeti še dolgo po tem, ko so bili prvotno objavljeni. Na primer, če e-trgovina z živili objavi žebljiček recepta, ga bo uporabnik shranil in si ga ogledal znova in znova.

Ciljanje oglasov Pinterest

Pinterest ponuja napredne možnosti ciljanja , ki oglaševalcem pomagajo doseči pravo ciljno skupino. Poleg tradicionalnega ciljanja na podlagi demografskih podatkov in zanimanj lahko ciljate tudi na ključne besede na Pinterestu. Ta možnost oglaševalcem omogoča, da ciljajo na določene besedne zveze, ki jih uporabniki uporabljajo pri iskanju navdiha.

Če želite spremljati trenutne trende in ključne besede, ki so priljubljene pri uporabnikih Pinteresta, lahko obiščete Pinterest Trends. To orodje vam omogoča pregled trenutnih priljubljenih funkcij in boljše ciljanje ključnih besed za posamezne oglaševalske akcije.

V primerjavi z Google Trendi Pinterest Trends trende prikazuje prej, tako da si lahko na primer bolje predstavljate začetek sezone.

Source: Pinterest.com

Ustvarjanje oglaševalske akcije

Pri ustvarjanju oglaševalskih akcij na oglasih Pinterest je pomembno zagotoviti, da je v oglasih dovolj variabilnosti. Vendar pa ni dobro mešati videoposnetkov s statično vsebino v enem podnaboru. Priporočamo, da za podnabor ustvarite vsaj štiri različne oglase. Poleg preizkušanja oglasa boste dobili boljše rezultate.

Postopno uvajanje oglaševalskih akcij

Kampanje na Pinterestu se uvajajo postopoma. Po naših izkušnjah smo ugotovili, da nekatere stranke dosežejo svoj ciljni CRO (stroški do prihodka) v 4-6 tednih.

Kratkoročne promocije

Na prvi pogled se zdi, da kratkoročne (impulzne) promocije, kot so poletje, kresni dan, poletna razprodaja, nočno nakupovanje itd., Ne bodo delovale na Pinterestu. Idealno je ustvariti kampanjo, kjer so posamezne akcije vnaprej načrtovane v podskupinah in se ves čas izvaja vsaj ena oglasna skupina.

Če se kampanja konča in nimate česa promovirati, priporočamo, da se v prihodnje vrnete k kampanji in ustvarite novo podskupino. Kampanja bo že vsebovala podatke iz prejšnjih oglaševalskih akcij in bo zato uspešnejša od nove oglaševalske akcije.

Source: Depositphotos

Pinterest nasveti za račun

Pri Pinterest Account Consulting ne gre samo za povečanje kreditov za oglase. Ti strokovnjaki poglobljeno poznajo platformo in vam bodo dali dragocene nasvete in priporočila za izboljšanje uspešnosti vaših kampanj. Zato je pomembno, da jim prisluhnete in njihove nasvete vključite v svojo strategijo.

Račun Pinterest vam lahko pošlje sezonske nasvete. Tako vam ni treba ves čas loviti trendov.

Večji proračuni in mesečno obračunavanje

Za večje oglaševalske proračune imate možnost mesečnega obračunavanja z mesečnim rokom zapadlosti. To je lahko koristno za vaše finančno načrtovanje in denarni tok. Če nameravate v oglase Pinterest vložiti večje zneske, razmislite o tej možnosti in se za več informacij obrnite na podporo Pinterest. Za nekatere račune je ta možnost na voljo že za 1.000 USD na mesec.

Delite članek
Andrej Sopka
Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Podobni članki
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Preberite članek
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Preberite članek
V5: Neizkoriščen tržni potencial sezone po praznikih
2 min. branja

V5: Neizkoriščen tržni potencial sezone po praznikih

Obdobje med 26. decembrom in sredino januarja, v marketinških krogih znano kot Q5, je pogosto spregledana zlata jama priložnosti za blagovne znamke. Medtem ko mnoga podjetja po prazničnem navalu končajo s svojimi trženjskimi prizadevanji, to “skrito četrtletje” ponuja edinstvene prednosti za tiste, ki razumejo njegov potencial.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+