
Opisane pomembne spremembe
Sprememba pomeni, dase bo“vaša ocena primerjala z drugimi prodajalci v vaši kategoriji uvrstitve izdelkov in ne s celotnim trgom, kar vam bo pomagalo dobiti natančnejšo sliko in koristne nasvete, povezane z vašim poslovanjem.”
Koraki, ki so vključeni v postopek implementacije, so naslednji:
- Vsaka metrikaocene uspešnosti trgovine (Shop Performance Score – SPS) se zdaj primerja s primerjalnimi vrednostmi, ki se nanašajo na vašo določeno kategorijo izdelkov
- Kategorija izdelkov z največ dostavljenimi naročili v preteklih devetdesetih dneh služi kot referenčna vrednost
- Nekateri prodajalci lahko zaradi te prilagoditveopazijo spremembe v svojem splošnem SPS
Posledice za prodajalce
Prodajalcem ni treba storiti ničesar; prehod se zgodi sam od sebe. Ta nova merila za posamezne kategorije se že uporabljajo v izračunih ocene uspešnosti trgovine od včeraj, 13. marca 2025. Preprosto pojdite na nadzorno ploščo uspešnosti trgovine v središču prodajalcev TikTok in si oglejte najnovejše podrobnosti izračuna.

Source: seller-uk.tiktok.com
V zvezi z oceno uspešnosti trgovine
Za tiste, ki ideje ne poznajo, je ocena uspešnosti trgovine orodje, ki lastnikom trgovin pomaga pri ocenjevanju in izboljševanju njihove sposobnosti komuniciranja s strankami in ohranjanja zvestih strank. Značka trgovine z zvezdicami, dostop do partnerskega trženja, kampanj, sofinancirane brezplačne dostave, daril v živo in večja vidnost za potencialne stranke so le nekatere prednosti, ki jih prinaša pridobitev ocene “dobro” ali višje.
Do ocene so upravičene le trgovine, ki so v zadnjih 90 dneh opravile vsaj 30 naročil in nimajo naročil, ki bi bila označena kot goljufiva. Za več informacij si oglejte dokumentacijo za prodajno središče TikTok Shop, ki vsebuje vse podrobnosti v zvezi s temi spremembami.