3 min. branja

Potrebe strank in pomen filtrov v spletnih trgovinah

Ste se kdaj počutili izgubljene v fizični trgovini brez jasno označenih hodnikov in iskali samo enega ali dva predmeta? V spletnem svetu se lahko tej frustraciji izognemo zahvaljujoč močnemu orodju - filtrom. So tako koristni, da lahko takoj povečajo interakcijo in postavijo potrebe strank na pravo mesto.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Potrebe strank in pomen filtrov v spletnih trgovinah
Vir: Depositphotos

Filtri v kategorijah na spletnih mestih za e-poslovanje igrajo ključno vlogo pri izboljšanju uporabniške izkušnje, potreb strank in učinkovitosti nakupovanja. Strankam omogočajo, da enostavno najdejo izdelke, ki ustrezajo njihovim specifičnim potrebam in željam, prihranijo čas in povečajo zadovoljstvo uporabnikov, kar pogosto povzroči višjo stopnjo konverzije.

Zakaj so filtri bistveni?

1. Natančno razvrščanje: Uporabniki lahko hitro razvrstijo izdelke po različnih merilih, kot so cena, barva, blagovna znamka in ocene strank.
2. Zmanjšana frustracija: Učinkoviti filtri zmanjšujejo verjetnost, da se uporabniki “izgubijo” v morju izdelkov.
3. Prihranek časa: Omogočajo hitrejše odkrivanje želenih izdelkov.
4. Osredotočite se na ustreznost: Filtri zmanjšajo število prikazanih izdelkov in pomagajo uporabnikom, da se osredotočijo na tiste, ki najbolje ustrezajo njihovim potrebam.

Statistični podatki podpirajo pomen filtrov

Raziskava inštituta Baymard kaže, da slaba uporabnost seznama izdelkov vodi do stopnje opustitve 67-90%. Nasprotno pa imajo spletna mesta z optimiziranimi orodji za filtriranje in razvrščanje bistveno nižjo stopnjo opustitve le 17-33%.

Najpogosteje uporabljene vrste filtrov:

1. Cena
2. Blagovna znamka
3. Ocene strank
4. Barva, velikost in material
5. Tehnične specifikacije (za elektronske izdelke)

Pomembno je omeniti, da izbira filtra ni univerzalna. Prilagojen mora biti vašim specifičnim ponudbam in potrebam strank. Na primer, filtri, ki so pomembni za prodajalce orodij, se bodo razlikovali od tistih za trgovine z igračami.

Prilagajanje panogam

Prilagajanje filtrov za določene kategorije izdelkov je ključnega pomena za optimizacijo uporabniške izkušnje. Nejasni ali neustrezni filtri lahko povzročijo zmedo in frustracije, kar lahko povzroči opuščene nakupe.

Poseben izziv predstavljajo tržnice z več kot 20 različnimi kategorijami izdelkov, kjer je potrebno filtre prilagoditi komplementarnim kategorijam.

Zakaj je pomembno razumeti potrebe strank

Vlaganje v izboljšanje filtrov za spletne trgovine ne pomeni le zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje; To je neposredna naložba v povečanje prodaje in zmanjšanje stopnje opuščanja spletnih mest. Z učinkovito implementacijo in optimizacijo filtrov lahko trgovine bistveno olajšajo nakupovalni proces, uporabnikom omogočijo hitro in enostavno iskanje želenih izdelkov in s tem povečajo zadovoljstvo strank.

Jasno je, da pravilno nastavljeni in optimizirani filtri niso le uporabniško orodje, temveč ključna strategija za izboljšanje poslovanja v digitalni dobi. Zato bi moralo biti vlaganje v razvoj intuitivnih, razumljivih in dostopnih filtrov prednostna naloga vsake spletne trgovine, ki želi zadovoljiti potrebe strank.

Delite članek
Podobni članki
Prodaja na TikToku: Razkrit španski vodnik po trgovini
2 min. branja

Prodaja na TikToku: Razkrit španski vodnik po trgovini

TikTok je izdal izčrpen vodnik za prodajo na TikToku, ko se pripravlja na zagon trgovine TikTok v Španiji. Ta obsežen vir razkriva notranje delovanje trga TikTok in ponuja ključne vpoglede za trgovce, ki želijo začeti prodajati na platformi. Španski prodajalci, ki obvladajo te ključne funkcije, lahko pridobijo pomembno konkurenčno prednost v tem hitro rastočem prostoru […]

Preberite članek
Ciljanje na Googlovo povpraševanje: nove možnosti za starost in spol
2 min. branja

Ciljanje na Googlovo povpraševanje: nove možnosti za starost in spol

Google je izboljšal svoje zmogljivosti ciljanja Demand Gen s pomembno posodobitvijo. Nove funkcije ciljanja Google Demand Gen zdaj vključujejo optimizirane možnosti za določene starostne skupine in spole. Ta napredek pri ciljanju na Google Demand Gen oglaševalcem omogoča natančnejši nadzor nad ciljno skupino, kar omogoča učinkovitejše ciljanje na določene demografske segmente. Te izboljšave so ključnega pomena […]

Preberite članek
Googlova nova orodja za prodajalce povečujejo podporo za vrhunsko prodajno sezono
3 min. branja

Googlova nova orodja za prodajalce povečujejo podporo za vrhunsko prodajno sezono

Črni petek in božič sta tik za vogalom. Z bližajočo se nakupovalno sezono Google uvaja več pomembnih posodobitev, ki so zasnovane za povečanje uspeha. Googlova nova orodja za prodajalce v storitvi Google Merchant Center in Google Ads so zasnovana tako, da prodajalcem zagotavljajo najnovejše informacije, izboljšujejo avtomatizacijo in optimizirajo strategije trženja.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+