3 min. branja

Potrebe strank in pomen filtrov v spletnih trgovinah

Ste se kdaj počutili izgubljene v fizični trgovini brez jasno označenih hodnikov in iskali samo enega ali dva predmeta? V spletnem svetu se lahko tej frustraciji izognemo zahvaljujoč močnemu orodju - filtrom. So tako koristni, da lahko takoj povečajo interakcijo in postavijo potrebe strank na pravo mesto.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Potrebe strank in pomen filtrov v spletnih trgovinah
Vir: Depositphotos

Filtri v kategorijah na spletnih mestih za e-poslovanje igrajo ključno vlogo pri izboljšanju uporabniške izkušnje, potreb strank in učinkovitosti nakupovanja. Strankam omogočajo, da enostavno najdejo izdelke, ki ustrezajo njihovim specifičnim potrebam in željam, prihranijo čas in povečajo zadovoljstvo uporabnikov, kar pogosto povzroči višjo stopnjo konverzije.

Zakaj so filtri bistveni?

1. Natančno razvrščanje: Uporabniki lahko hitro razvrstijo izdelke po različnih merilih, kot so cena, barva, blagovna znamka in ocene strank.
2. Zmanjšana frustracija: Učinkoviti filtri zmanjšujejo verjetnost, da se uporabniki “izgubijo” v morju izdelkov.
3. Prihranek časa: Omogočajo hitrejše odkrivanje želenih izdelkov.
4. Osredotočite se na ustreznost: Filtri zmanjšajo število prikazanih izdelkov in pomagajo uporabnikom, da se osredotočijo na tiste, ki najbolje ustrezajo njihovim potrebam.

Statistični podatki podpirajo pomen filtrov

Raziskava inštituta Baymard kaže, da slaba uporabnost seznama izdelkov vodi do stopnje opustitve 67-90%. Nasprotno pa imajo spletna mesta z optimiziranimi orodji za filtriranje in razvrščanje bistveno nižjo stopnjo opustitve le 17-33%.

Najpogosteje uporabljene vrste filtrov:

1. Cena
2. Blagovna znamka
3. Ocene strank
4. Barva, velikost in material
5. Tehnične specifikacije (za elektronske izdelke)

Pomembno je omeniti, da izbira filtra ni univerzalna. Prilagojen mora biti vašim specifičnim ponudbam in potrebam strank. Na primer, filtri, ki so pomembni za prodajalce orodij, se bodo razlikovali od tistih za trgovine z igračami.

Prilagajanje panogam

Prilagajanje filtrov za določene kategorije izdelkov je ključnega pomena za optimizacijo uporabniške izkušnje. Nejasni ali neustrezni filtri lahko povzročijo zmedo in frustracije, kar lahko povzroči opuščene nakupe.

Poseben izziv predstavljajo tržnice z več kot 20 različnimi kategorijami izdelkov, kjer je potrebno filtre prilagoditi komplementarnim kategorijam.

Zakaj je pomembno razumeti potrebe strank

Vlaganje v izboljšanje filtrov za spletne trgovine ne pomeni le zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje; To je neposredna naložba v povečanje prodaje in zmanjšanje stopnje opuščanja spletnih mest. Z učinkovito implementacijo in optimizacijo filtrov lahko trgovine bistveno olajšajo nakupovalni proces, uporabnikom omogočijo hitro in enostavno iskanje želenih izdelkov in s tem povečajo zadovoljstvo strank.

Jasno je, da pravilno nastavljeni in optimizirani filtri niso le uporabniško orodje, temveč ključna strategija za izboljšanje poslovanja v digitalni dobi. Zato bi moralo biti vlaganje v razvoj intuitivnih, razumljivih in dostopnih filtrov prednostna naloga vsake spletne trgovine, ki želi zadovoljiti potrebe strank.

Delite članek
Podobni članki
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+