2 min. branja

Digitalni potni listi za izdelke: naslednja meja e-poslovanja

Prihaja velik premik, ki se imenuje Potni listi za digitalne izdelke (DPP). Ne, to ni samo še ena tehnološka muha - ta ima zobe.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Digitalni potni listi za izdelke: naslednja meja e-poslovanja
Vir: Depositphotos

EU si za to močno prizadeva, zlasti na področju oblačil. Zakaj? No, pomislite na vse glavobole, s katerimi se vsakodnevno ukvarjamo – poslovna prekomerna produkcija, nočne more skladnosti, ponarejeno blago. DPP so morda samo aspirin, ki smo ga iskali.

Zdaj pa se pripravite na nekaj številk. ABI Research pravi, da do leta 2030 gledamo na 62,5 milijarde DPP-jev samo za oblačila. To ni tipkarska napaka. To je budnica.

Kaj to pomeni za nas v jarkih? No, naše platforme bodo potrebovale temeljito prenovo. Vsaka stran izdelka bo morala pokazati, od kod je prišla majica ali torbica, kako je bila izdelana, kaj deluje. To je tako, kot da bi vsakemu izdelku dali svoj digitalni rojstni list.

Časovnica? Hitro prihaja na nas. Predpisi naj bi začeli grizeti od leta 2027, do leta 2030 pa bodo vsi sistemi v Evropi. Severna Amerika in Azija ne bosta daleč zaostajali.

Source: Depositphotos

Korak do dejanja:

1. Začeti morate razmišljati o svojem podjetju in o tem, kako vključiti podatke v sisteme. To ni le domišljijski dodatek; to bo hrbtenica naših informacij o izdelku.
2. Nič več skrivanja za nejasnimi oznakami “made in”.
3. Izkušnje strank? To bo naslednja stopnja. Predstavljajte si, da lahko kupci sledijo svojim kavbojkam od bombažnega polja do skladišča.

Bodimo realni. Gledamo na resne tehnološke naložbe – pomislite na 1,59 milijarde dolarjev za podporo programske opreme in IT. Za tiste, ki smo pripravljeni zgodaj ugrizniti kroglo, bi to lahko bilo ogromno. Govorimo o glavnem razlikovalcu na prenatrpanem trgu.

Torej, kaj zdaj? Začnite pripravljati svoje podjetje. Poglejte svoje sisteme. Pogovorite se s svojimi tehničnimi ekipami. In morda, samo morda, začnite načrtovati proračun za nekaj resnih nadgradenj.

Prihajajo DPP-ji, če nam je to všeč ali ne. To bo bolečina, vendar bi lahko bila tudi naša vstopnica za vodenje paketa v preglednosti in zaupanju.

Delite članek
Podobni članki
Trendi naročniškega e-trgovine 2025
5 min. branja

Trendi naročniškega e-trgovine 2025

V tem članku je na podlagi poročila Subscrybe Subscription Trends Q1 Report 2025 predstavljenih pet trendov, ki preoblikujejo naročniško gospodarstvo. Namesto da bi ugotovitve zgolj povzeli, so spoznanja skrbno prilagojena podjetjem za e-trgovino, pri čemer so ohranjene izvirne podatkovne točke in primeri iz resničnega sveta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Kako ponudbe, povezane s karticami, spreminjajo zvestobo
11 min. branja

Kako ponudbe, povezane s karticami, spreminjajo zvestobo

Dolga leta je bilo uveljavljanje kupona v trgovini za pridobitev popusta ali nagrade nerodna pot za stranke. Kuponi morda obstajajo tako dolgo kot trgovine same, vendar je prihod mobilnih naprav prinesel mobilne kupone in možnost izvajanja “večkanalnih” kampanj zvestobe, pri katerih lahko trgovec uporabi kodo za popust, ki jo je mogoče unovčiti tako na spletu […]

Rob Downes Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Preberite članek
Zakaj so tržne platforme najpametnejši način za vstop na nov trg
7 min. branja

Zakaj so tržne platforme najpametnejši način za vstop na nov trg

Širitev na nov trg se lahko zdi kot korak v neznano. Ne glede na to, ali ste rastoča blagovna znamka ali ambiciozno zagonsko podjetje, je izzivov neskončno: visoki začetni stroški, neznani predpisi, pomanjkanje lokalnih stikov in razdrobljena logistika. Tu pridejo prav tržne platforme. Današnje tržne platforme za e-trgovanje ponujajo zmogljiv, skalabilen in nizko tvegan način […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+