2 min. branja

Potni listi za digitalne izdelke: naslednja meja e-trgovine

Prihaja do velikega premika, ki se imenuje potni listi digitalnih izdelkov (DPP). Ne, to ni samo še ena tehnološka modna muha - ta ima zobe.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Potni listi za digitalne izdelke: naslednja meja e-trgovine
Vir: Depositphotos

EU si močno prizadeva za to, zlasti v oblačilih. Zakaj? No, pomislite na vse glavobole, s katerimi se vsakodnevno ukvarjamo – poslovne prekomerne produkcije, nočne more za skladnost, ponarejeno blago. DPP-ji so morda samo aspirin, ki smo ga iskali.

Zdaj se oprite za nekaj številk. ABI Research pravi, da do leta 2030 gledamo 62,5 milijarde DPP-jev samo za oblačila. To ni tipkarska napaka. To je budnica.

Kaj to pomeni za nas v jarkih? No, naše platforme bodo potrebovale temeljito prenovo. Vsaka stran izdelka bo morala pokazati, od kod prihaja ta majica ali torbica, kako je bila izdelana, dela. To je, kot da bi vsakemu izdelku dali svoj digitalni rojstni list.

Časovnica? Hitro prihaja k nam. Predpisi naj bi začeli grizljati od leta 2027, do leta 2030 pa bodo vsi sistemi šli v Evropo. Severna Amerika in Azija ne bosta daleč zaostali.

Source: Depositphotos

Korak k ukrepanju:

1. Začeti morate razmišljati o svojem podjetju in kako integrirati podatke v sisteme. To ni samo moden dodatek; To bo hrbtenica naših informacij o izdelkih.
2. Nič več skrivanja za nejasnimi oznakami “made in”.
3. Uporabniška izkušnja? To bo naslednja stopnja. Predstavljajte si, da lahko kupci sledijo svojim kavbojkam od bombažnega polja do skladišča.

Vendar bodimo resnični. Razmišljamo o resnih tehnoloških naložbah – pomislite na 1,59 milijarde dolarjev za podporo programske opreme in IT. Za tiste, ki smo pripravljeni zgodaj ugrizniti kroglo, bi to lahko bilo ogromno. Govorimo o velikem diferenciatorju na prenatrpanem trgu.

Torej, kaj zdaj? Začnite pripravljati svoje podjetje. Poglejte svoje sisteme. Pogovorite se s tehnološkimi ekipami. In morda, samo morda, začnite pripravljati proračun za nekaj resnih nadgradenj.

DPP-ji prihajajo, če nam je to všeč ali ne. To bo bolečina, lahko pa je tudi naša vstopnica za vodenje paketa v preglednosti in zaupanju.

Delite članek
Podobni članki
Gradnja močnih blagovnih znamk s smiselnim razlikovanjem
2 min. branja

Gradnja močnih blagovnih znamk s smiselnim razlikovanjem

Za oblikovanje močnih blagovnih znamk sta potrebna dva ključna elementa – smiselnost in razlikovalnost – je pokazala obsežna študija podjetja Kantar, ki je v desetletju analizirala 20.000 blagovnih znamk v 540 kategorijah in na 54 trgih. Raziskava ugotavlja, da je razlikovanje blagovnih znamk glavno gonilo rasti, zlasti če je odzivno pri širokem občinstvu.

Preberite članek
Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?
3 min. branja

Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?

Učinkovite strategije prepoznavnosti blagovne znamke lahko pomembno vplivajo na rast vašega podjetja, zvestobo strank in splošni uspeh. S povečanjem prepoznavnosti vaše blagovne znamke ne le privabite nove stranke, temveč tudi okrepite svoj položaj v glavah obstoječih. Od izkoriščanja digitalnih platform do ustvarjanja nepozabnih izkušenj obstajajo številni načini za dvig prisotnosti vaše blagovne znamke. Raziščimo nekaj […]

Preberite članek
Vzpon blagovnih znamk v Evropi
3 min. branja

Vzpon blagovnih znamk v Evropi

V zadnjih letih so blagovne znamke Direct-to-Consumer (DTC) v Evropi pridobile velik oprijem. Ta poslovni model, ki vključuje blagovne znamke, ki prodajajo neposredno strankam prek svojih spletnih kanalov, učinkovito zaobide tradicionalne maloprodajne posrednike, kot so veleblagovnice ali tržnice. Posledično so blagovne znamke DTC temeljito preoblikovale maloprodajno pokrajino, tako da so se osredotočile na personalizirane izkušnje, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+