1 min. branja

Poraba za oglaševanje v Združenem kraljestvu je letos v 1. četrtletju dosegla 9,2 milijarde funtov

Britanska oglaševalska scena je presegla rekorde porabe v prvem četrtletju. Novi podatki Združenja za oglaševanje in WARC kažejo neverjetno 9,3-odstotno povečanje porabe za oglaševanje, kar je med januarjem in marcem pripeljalo celoten znesek do presenetljivih 9,2 milijarde funtov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Poraba za oglaševanje v Združenem kraljestvu je letos v 1. četrtletju dosegla 9,2 milijarde funtov
Vir: Depositphotos

Ta neverjeten porast digitalnega in spletnega trženja , ki ga poganja predvsem nenehna širitev digitalnega oglaševanja, je presegel prejšnje ocene za več kot tri odstotne točke. Spletni kanali danes predstavljajo neverjetnih 79,7 % skupnih izdatkov za oglaševanje v Združenem kraljestvu.

V prihodnosti industrijski analitiki vidijo, da se bo vzpon nadaljeval. Z 9,2-odstotnim povečanjem, ki se pričakuje v drugem četrtletju, bi se lahko naložbe v oglaševanje povečale na 9,7 milijarde funtov.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Strokovnjaki zdaj napovedujejo 7,7-odstotno letno stopnjo rasti, zato se je celoletni pogled spremenil navzgor. Do konca leta bi to povečalo digitalno in spletno trženje v Združenem kraljestvu na osupljivih 39,4 milijarde funtov.

Obstaja več panog, ki so pripravljene na še posebej odlične rezultate:

  • Oglaševanje zunaj doma: +12,5 %
  • Oglaševanje v iskalnem omrežju: + 10,1 %
  • Radio: +5.5%

Broadcaster Video On-Demand (BVOD), ki ga poganja poletje, polno športnih dogodkov, je še posebej pripravljen, da prvič preseže mejo 1 milijarde funtov.

Delite članek
Podobni članki
Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025
19 min. branja

Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025

Izkušnje s številnimi e-trgovinami kažejo, kako tehnologija in odnosi spodbujajo rast. Za leto 2025 preverjene strategije vključujejo SEO, umetno inteligenco, vsebinsko trženje, PPC in gradnjo skupnosti – za večino sta potrebna le čas in trud, ne pa veliki proračuni. Ker je umetna inteligenca zdaj nujna za ohranjanje konkurenčnosti, si oglejmo najučinkovitejše pristope strokovnjaka podjetja Selltoro, […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Preberite članek
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+