Ta neverjeten porast digitalnega in spletnega trženja , ki ga poganja predvsem nenehna širitev digitalnega oglaševanja, je presegel prejšnje ocene za več kot tri odstotne točke. Spletni kanali danes predstavljajo neverjetnih 79,7 % skupnih izdatkov za oglaševanje v Združenem kraljestvu.
V prihodnosti industrijski analitiki vidijo, da se bo vzpon nadaljeval. Z 9,2-odstotnim povečanjem, ki se pričakuje v drugem četrtletju, bi se lahko naložbe v oglaševanje povečale na 9,7 milijarde funtov.
Strokovnjaki zdaj napovedujejo 7,7-odstotno letno stopnjo rasti, zato se je celoletni pogled spremenil navzgor. Do konca leta bi to povečalo digitalno in spletno trženje v Združenem kraljestvu na osupljivih 39,4 milijarde funtov.
Obstaja več panog, ki so pripravljene na še posebej odlične rezultate:
- Oglaševanje zunaj doma: +12,5 %
- Oglaševanje v iskalnem omrežju: + 10,1 %
- Radio: +5.5%
Broadcaster Video On-Demand (BVOD), ki ga poganja poletje, polno športnih dogodkov, je še posebej pripravljen, da prvič preseže mejo 1 milijarde funtov.