1 min. branja

Poraba za oglaševanje v Združenem kraljestvu je letos v 1. četrtletju dosegla 9,2 milijarde funtov

Britanska oglaševalska scena je presegla rekorde porabe v prvem četrtletju. Novi podatki Združenja za oglaševanje in WARC kažejo neverjetno 9,3-odstotno povečanje porabe za oglaševanje, kar je med januarjem in marcem pripeljalo celoten znesek do presenetljivih 9,2 milijarde funtov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Poraba za oglaševanje v Združenem kraljestvu je letos v 1. četrtletju dosegla 9,2 milijarde funtov
Vir: Depositphotos

Ta neverjeten porast digitalnega in spletnega trženja , ki ga poganja predvsem nenehna širitev digitalnega oglaševanja, je presegel prejšnje ocene za več kot tri odstotne točke. Spletni kanali danes predstavljajo neverjetnih 79,7 % skupnih izdatkov za oglaševanje v Združenem kraljestvu.

V prihodnosti industrijski analitiki vidijo, da se bo vzpon nadaljeval. Z 9,2-odstotnim povečanjem, ki se pričakuje v drugem četrtletju, bi se lahko naložbe v oglaševanje povečale na 9,7 milijarde funtov.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Strokovnjaki zdaj napovedujejo 7,7-odstotno letno stopnjo rasti, zato se je celoletni pogled spremenil navzgor. Do konca leta bi to povečalo digitalno in spletno trženje v Združenem kraljestvu na osupljivih 39,4 milijarde funtov.

Obstaja več panog, ki so pripravljene na še posebej odlične rezultate:

  • Oglaševanje zunaj doma: +12,5 %
  • Oglaševanje v iskalnem omrežju: + 10,1 %
  • Radio: +5.5%

Broadcaster Video On-Demand (BVOD), ki ga poganja poletje, polno športnih dogodkov, je še posebej pripravljen, da prvič preseže mejo 1 milijarde funtov.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+