2 min. branja

Popravila gospodinjskih aparatov se povečujejo. To velja tudi za e-poslovanje

Novi predpisi o popravilih, ki jih predlaga Evropska unija, bodo prinesli velike spremembe ne le za stranke, ampak tudi za podjetja. Koalicija Right to Repair Europe , ki zastopa več kot 140 organizacij v 24 evropskih državah, je z neusmiljeno kampanjo oblikovala nove smernice. Razvoj dogodkov bo dodatno vplival na nekatere sektorje e-trgovine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Popravila gospodinjskih aparatov se povečujejo. To velja tudi za e-poslovanje
Vir: Depositphotos

Novi predpisi potrošnikom zagotavljajo lažji dostop do popravil po razumnih cenah za nekatere naprave, vključno z elektroniko in gospodinjskimi aparati. Proizvajalci bodo morali do 10 let tudi po izteku zakonske garancije prvič zagotoviti možnost popravila, s čimer se bo znatno izboljšalo varstvo potrošnikov.

Za podjetja za trženje e-trgovine to pomeni, da imajo potrošniki enostaven dostop do informacij o popravilu in da te izbire ustrezno predstavijo.

Nova direktiva bo začela veljati 30. julija 2024. Članice EU bodo imele na voljo tri leta, da ga prenesejo v nacionalno zakonodajo.

Rezervni predmeti za samostojne serviserje

Ena od glavnih značilnosti novih predpisov je zahteva, da proizvajalci razumno določijo cene orodij in rezervnih delov za neodvisne serviserje. Hkrati bo to odprlo trg za neodvisne serviserje in ustvarilo nove poslovne možnosti za marketinške sisteme e-trgovine, ki se osredotočajo na prodajo rezervnih komponent in storitve popravil.

Nove smernice prepovedujejo politike programske opreme in pogodbene omejitve, ki lahko ovirajo neodvisne serviserje. Čeprav je za zaščito pravic intelektualne lastnine malo izjem, je ta omejitev pomemben prvi korak k pravičnejšemu trgu popravil.

Če se kupci namesto zamenjave odločijo za popravilo, bo zakonska garancija trajala dvanajst mesecev. Ta ukrep bo spodbujal popravila in pomagal zmanjšati nastajanje e-odpadkov.

Podpora sektorju popravil

Znižanje DDV na storitve popravil je ena od finančnih spodbud držav članic EU za spodbujanje popravil. To lahko ustvari nova delovna mesta in razširi spekter izdelkov in storitev za popravila, ki so na voljo podjetjem.

Evropska komisija namerava vzpostaviti spletni portal, ki bo ponujal podrobnosti o možnostih popravil in s tem povezanih stroških. Namen je povečati prepoznavnost in odprtost servisnih storitev , da bi strankam pomagali pri sprejemanju odločitev.

Delite članek
Podobni članki
Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino
4 min. branja

Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino

S bližajočim se božičnim obdobjem in črnim petkom se podjetja za e-poslovanje pripravljajo na eno najbolj obremenjenih nakupovalnih sezon v letu. Meta in njene platforme, zlasti Facebook in Instagram, igrajo ključno vlogo v marketinških kampanjah skozi vse leto. Med največjimi nakupovalnimi prazniki jih tržniki razumljivo ne morejo izpustiti. Za pomoč podjetjem je Meta ustvarila obsežen […]

Preberite članek
Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji
2 min. branja

Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji

Nemška vlada odločno ukrepa z novim nemškim akcijskim načrtom za e-poslovanje, da bi izenačila konkurenčne pogoje na digitalnem trgu. Cilj te pobude, ki jo vodi podkancler Robert Habeck, je zagotoviti pošteno konkurenco med evropskimi spletnimi trgovci in azijskimi velikani, kot sta Shein in Temu. Nemški akcijski načrt za e-poslovanje se odziva na naraščajočo priljubljenost teh […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+