2 min. branja

Popravila gospodinjskih aparatov se povečujejo. To velja tudi za e-poslovanje

Novi predpisi o popravilih, ki jih predlaga Evropska unija, bodo prinesli velike spremembe ne le za stranke, ampak tudi za podjetja. Koalicija Right to Repair Europe , ki zastopa več kot 140 organizacij v 24 evropskih državah, je z neusmiljeno kampanjo oblikovala nove smernice. Razvoj dogodkov bo dodatno vplival na nekatere sektorje e-trgovine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Popravila gospodinjskih aparatov se povečujejo. To velja tudi za e-poslovanje
Vir: Depositphotos

Novi predpisi potrošnikom zagotavljajo lažji dostop do popravil po razumnih cenah za nekatere naprave, vključno z elektroniko in gospodinjskimi aparati. Proizvajalci bodo morali do 10 let tudi po izteku zakonske garancije prvič zagotoviti možnost popravila, s čimer se bo znatno izboljšalo varstvo potrošnikov.

Za podjetja za trženje e-trgovine to pomeni, da imajo potrošniki enostaven dostop do informacij o popravilu in da te izbire ustrezno predstavijo.

Nova direktiva bo začela veljati 30. julija 2024. Članice EU bodo imele na voljo tri leta, da ga prenesejo v nacionalno zakonodajo.

Rezervni predmeti za samostojne serviserje

Ena od glavnih značilnosti novih predpisov je zahteva, da proizvajalci razumno določijo cene orodij in rezervnih delov za neodvisne serviserje. Hkrati bo to odprlo trg za neodvisne serviserje in ustvarilo nove poslovne možnosti za marketinške sisteme e-trgovine, ki se osredotočajo na prodajo rezervnih komponent in storitve popravil.

Nove smernice prepovedujejo politike programske opreme in pogodbene omejitve, ki lahko ovirajo neodvisne serviserje. Čeprav je za zaščito pravic intelektualne lastnine malo izjem, je ta omejitev pomemben prvi korak k pravičnejšemu trgu popravil.

Če se kupci namesto zamenjave odločijo za popravilo, bo zakonska garancija trajala dvanajst mesecev. Ta ukrep bo spodbujal popravila in pomagal zmanjšati nastajanje e-odpadkov.

Podpora sektorju popravil

Znižanje DDV na storitve popravil je ena od finančnih spodbud držav članic EU za spodbujanje popravil. To lahko ustvari nova delovna mesta in razširi spekter izdelkov in storitev za popravila, ki so na voljo podjetjem.

Evropska komisija namerava vzpostaviti spletni portal, ki bo ponujal podrobnosti o možnostih popravil in s tem povezanih stroških. Namen je povečati prepoznavnost in odprtost servisnih storitev , da bi strankam pomagali pri sprejemanju odločitev.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+