2 min. branja

Popravila gospodinjskih aparatov se povečujejo. To velja tudi za e-poslovanje

Novi predpisi o popravilih, ki jih predlaga Evropska unija, bodo prinesli velike spremembe ne le za stranke, ampak tudi za podjetja. Koalicija Right to Repair Europe , ki zastopa več kot 140 organizacij v 24 evropskih državah, je z neusmiljeno kampanjo oblikovala nove smernice. Razvoj dogodkov bo dodatno vplival na nekatere sektorje e-trgovine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Popravila gospodinjskih aparatov se povečujejo. To velja tudi za e-poslovanje
Vir: Depositphotos

Novi predpisi potrošnikom zagotavljajo lažji dostop do popravil po razumnih cenah za nekatere naprave, vključno z elektroniko in gospodinjskimi aparati. Proizvajalci bodo morali do 10 let tudi po izteku zakonske garancije prvič zagotoviti možnost popravila, s čimer se bo znatno izboljšalo varstvo potrošnikov.

Za podjetja za trženje e-trgovine to pomeni, da imajo potrošniki enostaven dostop do informacij o popravilu in da te izbire ustrezno predstavijo.

Nova direktiva bo začela veljati 30. julija 2024. Članice EU bodo imele na voljo tri leta, da ga prenesejo v nacionalno zakonodajo.

Rezervni predmeti za samostojne serviserje

Ena od glavnih značilnosti novih predpisov je zahteva, da proizvajalci razumno določijo cene orodij in rezervnih delov za neodvisne serviserje. Hkrati bo to odprlo trg za neodvisne serviserje in ustvarilo nove poslovne možnosti za marketinške sisteme e-trgovine, ki se osredotočajo na prodajo rezervnih komponent in storitve popravil.

Nove smernice prepovedujejo politike programske opreme in pogodbene omejitve, ki lahko ovirajo neodvisne serviserje. Čeprav je za zaščito pravic intelektualne lastnine malo izjem, je ta omejitev pomemben prvi korak k pravičnejšemu trgu popravil.

Če se kupci namesto zamenjave odločijo za popravilo, bo zakonska garancija trajala dvanajst mesecev. Ta ukrep bo spodbujal popravila in pomagal zmanjšati nastajanje e-odpadkov.

Podpora sektorju popravil

Znižanje DDV na storitve popravil je ena od finančnih spodbud držav članic EU za spodbujanje popravil. To lahko ustvari nova delovna mesta in razširi spekter izdelkov in storitev za popravila, ki so na voljo podjetjem.

Evropska komisija namerava vzpostaviti spletni portal, ki bo ponujal podrobnosti o možnostih popravil in s tem povezanih stroških. Namen je povečati prepoznavnost in odprtost servisnih storitev , da bi strankam pomagali pri sprejemanju odločitev.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU