4 min. branja

Ponovna opredelitev moškosti v trženju: Kako lahko blagovne znamke dosežejo sodobne moške

Blagovne znamke se soočajo s pomembnim izzivom pri spreminjanju načina prikazovanja moških v svojih kampanjah. Glede na nedavno Kantarjevo poročilo se sodobno občinstvo ne more poistovetiti z uveljavljenimi stereotipi o močnih in vzdržljivih moških. Namesto tega je vključujoča moškost v trženju z različnimi razlikami ključna za vzpostavljanje stikov s potrošniki in rast blagovnih znamk. Oglejmo si ugotovitve, iz katerih lahko e-trgovina črpa in jih uporabi v svojo korist.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ponovna opredelitev moškosti v trženju: Kako lahko blagovne znamke dosežejo sodobne moške
Vir: DALL·E

Moškost v trženju

Strogi stereotipi ne opredeljujejo več sodobne moškosti. Moški izražajo svojo identiteto na veliko različnih načinov, kar je posledica sprememb v družbi, kot so spreminjajoče se spolne norme, večje sprejemanje identitet LGBTQ+ in medsektorski pristopi, ki obravnavajo povezanost rase, razreda in starosti.

Blagovne znamke morajo priznati to kompleksnost in prikazati moške izven tradicionalnih vlog, kot so oskrbniki ali stoični voditelji. Na primer, četrtina moških iz generacije Z v ZDA se zdaj opredeljuje za enako moške in ženske ali zelo ženske, kar je trikrat več kot med pripadniki generacije Boomers. To kaže, da je treba doseči mlajše občinstvo, ki ceni ranljivost, čustveno globino in vključenost.

Poslovne koristi razbijanja stereotipov

Stereotipno prikazovanje moških ne le odtujuje občinstvo, temveč tudi omejuje potencial blagovne znamke. Oglasi, v katerih so moški prikazani pozitivno in kažejo lastnosti, kot so skrbnost, samozavest in pristnost, prinašajo boljše poslovne rezultate. Po Kantarjevi metriki Gender Unstereotype Metric so takšni oglasi boljši od konkurentov tako pri kratkoročni prodaji kot pri vrednosti blagovne znamke.

Za blagovne znamke e-trgovine to pomeni ustvarjanje kampanj, ki dosežejo široko občinstvo ne glede na spol. Pozitivne upodobitve moških ne odmevajo le pri moškem občinstvu, temveč povečajo tudi sprejemljivost in podporo med ženskami, s čimer se poveča splošni učinek.

Redefining Masculinity in Marketing How Brands Can Reach Modern Men

Source: Kantar

Katere kategorije imajo potencial?

  1. Dom in osebna nega: Kljub naraščajočemu številu moških, ki živijo sami ali sodelujejo pri gospodinjskih opravilih, je njihova vloga v teh kategorijah pogosto spregledana. Vključevanje moških v oglase za izdelke za dom in osebno nego lahko odpre neizkoriščene trge in spodbudi rast.
  2. Skrb za otroke: Število moških, ki aktivno skrbijo za otroke, prav tako narašča. Blagovne znamke v tem segmentu imajo veliko priložnost, da očete predstavijo kot skrbnike, razbijajo zastarele predpostavke in obravnavajo sodobno družinsko dinamiko.
  3. Moda in samopomoč: Zlasti mlajši moški se vse bolj zanimajo za osebno nego in modo. Razširitev ponudbe in pristno spodbujanje izdelkov, ki so nevtralni glede na spol ali usmerjeni v moške, je lahko način, kako jih pritegniti.

“Zaradi močne prisotnosti moških v oglasih in prikazovanja skrbnih osebnosti se moški vedno znova dojemajo kot pozitivni vzorniki, zato je pomanjkanje moške prisotnosti v tej kategoriji zamujena priložnost,” navaja Kantarjevo poročilo.

Razmislite o spremembi

Za e-trgovino se pojavljata izziv in priložnost, da se pristno poveže z moškimi potrošniki in hkrati spodbuja vključevanje. Z razbijanjem stereotipov in ponovnim razmislekom o moški identiteti lahko blagovne znamke ne le gradijo močnejše odnose s potrošniki, temveč tudi prispevajo k pozitivnim družbenim spremembam.

  • Sprejmite avtentičnost: Prikažite moške kot skrbne in čustveno prisotne posameznike. Oglasi, ki prikazujejo moške v družinskem okolju, ki skrbijo zase ali podpirajo enakost spolov, imajo velik vpliv.
  • Raznolikost predstavitve: Presežite simbolizem in prikažite moške različnih ras, starostnih skupin, telesnih tipov in spolnih usmeritev. To zagotavlja širšo povezljivost in vključenost.
  • Ponovno razmislite o postopkih testiranja: Tudi pri spolno nevtralnih izdelkih se v številnih oglaševalskih kampanjah testira predvsem žensko občinstvo. V testiranje kreativnih vsebin vključite tudi moške perspektive. Morda boste presenečeni, kako se bo povečala odmevnost sporočila.
  • Vlagajte v pozitivne pripovedi: Poudarite moške vzornike, ki izpodbijajo tradicionalne stereotipe. Še posebej učinkovite so kampanje z navdihujočimi osebnostmi, ki sprejemajo svojo individualnost.

Pri tej spremembi ne gre le za to, kdo je predstavljen v oglaševanju; dolgoročno gre za vzpostavljanje trdnih odnosov in trajnostno rast. Če želijo blagovne znamke pridobiti prednost, morajo razumeti, kako se spreminja dojemanje moškosti, ter se odzvati premišljeno in ustvarjalno.

Ker se pokrajina moškosti v oglaševanju še naprej razvija, bodo blagovne znamke, ki bodo sprejele pristno zastopanost, v boljšem položaju, da se povežejo s svojim občinstvom in dosežejo pomembno rast.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+