2 min. branja

Pinterest prikazuje, kako bi moralo izgledati vizualno iskanje v dobi umetne inteligence

Pinterest ponovno spreminja način, kako ljudje odkrivajo izdelke. Lani so uvedli prikazovanje izdelkov na prilagojenih ozadjih, zdaj pa so uporabili generativna orodja umetne inteligence. Ne glede na to, ali gre za določen kos oblačila, barvno kombinacijo ali celoten slog, lahko uporabniki lažje najdejo točno tisto, kar jih je na sliki pritegnilo. To lahko koristi tudi e-trgovinam. Čeprav je funkcija trenutno preizkušena le v nekaj državah, je smer razvoja jasna - vizualno iskanje postaja ključno orodje v spletni prodaji.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Pinterest prikazuje, kako bi moralo izgledati vizualno iskanje v dobi umetne inteligence
Vir: Pinterest

UporabnikiPinteresta lahko zdaj posebej iščejo določene elemente s slik – na primer jakno, čevlje ali barvno paleto – in si takoj ogledajo podobne ali dopolnilne izdelke. Pri tem postopku se uporablja generativna umetna inteligenca, ki analizira slike in ustvarja opisne fraze, kar uporabnikom omogoča boljše prepoznavanje tega, kar jim je na sliki všeč, in nadaljnje brskanje ali nakupovanje. Pinterest uvaja:

  • Enostavno začetek iskanja: Dolg pritisk na katerikoli pin aktivira vizualno iskanje.
  • Plošča za prilagajanje rezultatov: Uporabniki lahko rezultate filtrirajo po slogu, materialu, barvi ali priložnosti. Če je nekomu na primer všeč določen suknjič, lahko hitro filtrira podobne suknjiče, ki so bolj formalni ali v drugačnem slogu.
  • Vizualno poudarjanje elementov: Nov učinek “animiranega sijaja” usmerja pozornost na območja slik, ki jih je mogoče klikniti. To lahko poveča interaktivnost in zanimanje.

Te novosti so trenutno na voljo samo za žensko modo v ZDA, Združenem kraljestvu in Kanadi. Vendar pa Pinterest navaja, da se bodo funkcije sčasoma razširile tudi na druge kategorije in države.

Pinterest izboljšuje vizualno iskanje – kaj to pomeni za e-trgovino?

Vizualno iskanje skrajšuje pot od navdiha do nakupa. Generacija Z in milenijci vse pogosteje nakupujejo z očmi. Odločitve sprejemajo na podlagi vizualnih elementov, estetike in vtisa. Pinterest zato gradi na tem, kar mu gre najbolje: navdih spreminja v konkreten izdelek.

Delite članek
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+