SimplyCodes je preučil statistiko kuponov iz več kot 30.000 trgovin, da bi ugotovil, da je petek najverjetnejši dan za popuste. Natančneje, za 19% v primerjavi z drugimi delovnimi dnevi, se količina dodeljenih kuponov na ta dan dramatično poveča. To povečanje odraža ameriški plačilni sistem, v katerem se plača običajno razdeli dvakrat mesečno. Posebej omembe vredni so učinki na področjih, kot so nega kože, oblačila in pitje žensk.
Po poročilu je 52% promocijskih kod ustvarjenih od srede do petka. Podjetja bi bila pametna, če bi svoje kampanje osredotočila na te dni, da bi izkoristila povečano pozornost strank. Petkovi popusti še posebej dobro delujejo pri spodbujanju nakupov pred vikendom, ko je na voljo manj kuponov
Pojav “tlakovanja” v primerjavi z zavestno porabo
Medtem ko popusti povečujejo prodajo, se morajo podjetja za e-poslovanje zavedati nagnjenosti potrošnikov k preplačevanju. Ta pojav, imenovan “tlakovanje”, kombinacija “varčevanja” in “porabe”, pojasnjuje situacijo, ko potrošnik porabi več denarja, da bi prihranil več.
Zakaj je e-poslovanje tukaj pomembno? Prekomerni popusti lahko povzročijo dolg strank ali manjšo zvestobo blagovni znamki, kar vpliva na prihodnje izdatke.
Spodbujanje razumnih izdatkov lahko povzroči dolgoročno zvestobo strank, saj e-poslovanje spodbuja prodajo. Bolj trajnostni razvoj je lahko posledica poenostavitve nakupovalne izkušnje, zagotavljanja jasnih prihrankov in poučevanja potrošnikov o modrem nakupovalnem vedenju.Podjetja bi lahko poudarila etično nakupovanje, da bi to izravnala. Zagotavljanje prilagojenih prihrankov ali popustov, odvisno od nakupovalnega vedenja, pomaga spodbujati bolj odgovorno potrošnjo.
Petki predstavljajo veliko priložnost za podjetja za e-poslovanje, da povečajo prodajo s skrbno časovno določenimi kuponi in promocijskimi kodami. Spletne trgovine lahko povečajo prodajo, povečajo zadovoljstvo strank in ustvarijo dolgotrajne povezave z usklajevanjem popustov z vedenjem potrošnikov in zmanjšanjem vabe prekomerne porabe.