2 min. branja

Petkovi popusti odgovorno povečajo prodajo v e-trgovini

V kontekstu e-poslovanja sta izboljšanje vključenosti strank in povečanje prodaje kritično odvisna od znanja o vedenju potrošnikov. Najnovejše raziskave SimplyCodes pojasnjujejo strateško uporabo kuponov in najboljši čas za prihranke. Prav tako povzroča težave z razumnimi izdatki.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Petkovi popusti odgovorno povečajo prodajo v e-trgovini
Vir: Depositphotos

SimplyCodes je preučil statistiko kuponov iz več kot 30.000 trgovin, da bi ugotovil, da je petek najverjetnejši dan za popuste. Natančneje, za 19% v primerjavi z drugimi delovnimi dnevi, se količina dodeljenih kuponov na ta dan dramatično poveča. To povečanje odraža ameriški plačilni sistem, v katerem se plača običajno razdeli dvakrat mesečno. Posebej omembe vredni so učinki na področjih, kot so nega kože, oblačila in pitje žensk.

Po poročilu je 52% promocijskih kod ustvarjenih od srede do petka. Podjetja bi bila pametna, če bi svoje kampanje osredotočila na te dni, da bi izkoristila povečano pozornost strank. Petkovi popusti še posebej dobro delujejo pri spodbujanju nakupov pred vikendom, ko je na voljo manj kuponov

Pojav “tlakovanja” v primerjavi z zavestno porabo

Medtem ko popusti povečujejo prodajo, se morajo podjetja za e-poslovanje zavedati nagnjenosti potrošnikov k preplačevanju. Ta pojav, imenovan “tlakovanje”, kombinacija “varčevanja” in “porabe”, pojasnjuje situacijo, ko potrošnik porabi več denarja, da bi prihranil več.

Zakaj je e-poslovanje tukaj pomembno? Prekomerni popusti lahko povzročijo dolg strank ali manjšo zvestobo blagovni znamki, kar vpliva na prihodnje izdatke.

Podjetja bi lahko poudarila etično nakupovanje, da bi to izravnala. Zagotavljanje prilagojenih prihrankov ali popustov, odvisno od nakupovalnega vedenja, pomaga spodbujati bolj odgovorno potrošnjo.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Spodbujanje razumnih izdatkov lahko povzroči dolgoročno zvestobo strank, saj e-poslovanje spodbuja prodajo. Bolj trajnostni razvoj je lahko posledica poenostavitve nakupovalne izkušnje, zagotavljanja jasnih prihrankov in poučevanja potrošnikov o modrem nakupovalnem vedenju.

Petki predstavljajo veliko priložnost za podjetja za e-poslovanje, da povečajo prodajo s skrbno časovno določenimi kuponi in promocijskimi kodami. Spletne trgovine lahko povečajo prodajo, povečajo zadovoljstvo strank in ustvarijo dolgotrajne povezave z usklajevanjem popustov z vedenjem potrošnikov in zmanjšanjem vabe prekomerne porabe.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+