2 min. branja

Personalizacija v e-trgovini: kako umetna inteligenca in strojno učenje oblikujeta prihodnost

Poročilo o stanju personalizacije Twilia in segmenta vsebuje najnovejše informacije o razmerju med pričakovanji potrošnikov in poslovnimi zmožnostmi. Raziskuje, kaj potrošniki pričakujejo od blagovnih znamk pri njihovih digitalnih interakcijah, in analizira, ali so podjetja opremljena za zagotavljanje prilagojenih izkušenj.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Personalizacija v e-trgovini: kako umetna inteligenca in strojno učenje oblikujeta prihodnost
Vir: Depositphotos

Kot navaja poročilo: “Letos smo se odločili spremeniti smer, da bi razkrili velik vpliv, ki ga imajo nove tehnologije, kot sta umetna inteligenca in strojno učenje, na trg.”

Personalizacija je za poslovno rast pomembnejša kot kdaj koli prej. Pravzaprav 89 % odločevalcev meni, da bo personalizacija neprecenljiva za uspeh njihovega poslovanja v naslednjih treh letih.

Vpliv umetne inteligence na personalizacijo

Umetna inteligenca spreminja personalizacijo in marketinške strategije. Pravzaprav se 73 % vodij podjetij strinja , da bo sprejetje umetne inteligence močno vplivalo na personalizacijo. Umetna inteligenca omogoča obdelavo ogromnih količin podatkov v realnem času, kar vodi do napovednih vpogledov in prilagojenega sodelovanja s strankami. Ta premik bo personalizacijo dvignil na novo raven, saj bodo podjetja lahko predvidela potrebe strank in ustvarila prilagojene izkušnje.

Source: Twilio Segment

Generacija Z in nova pričakovanja

Mlajši potrošniki, zlasti generacija Z, zahtevajo boljše digitalne izkušnje in več personalizacije. Generacija Z zahteva avtentičnost, preglednost in angažiranost. To sili podjetja k novemu pristopu.

85 % podjetij zdaj načrtuje prilagoditev ali optimizacijo svoje marketinške strategije, da bo ustrezala edinstvenim potrebam in željam potrošnikov generacije Z.

Etična uporaba umetne inteligence

Ključna razlika med voditelji in zaostalimi v tekmi umetne inteligence je etika. Kar 54 % podjetij se ukvarja z zasebnostjo in etičnimi vidiki umetne inteligence z uvedbo podatkovne platforme s strogim nadzorom zasebnosti. Z dajanjem prednosti zasebnosti lahko ta podjetja gradijo zaupanje pri strankah in zagotovijo, da je personalizacija, ki temelji na umetni inteligenci, varna in etično odgovorna. Dejansko ljudje vse bolj izražajo zaskrbljenost in zaskrbljenost glede ravnanja z njihovimi osebnimi podatki.

Prediktivna analitika in prihodnost brez piškotkov

Glede na negotovost glede piškotkov tretjih oseb 55 % poslovnih vodij meni, da bo uporaba umetne inteligence in strojnega učenja za prediktivno analitiko ključna za prihodnost personalizacije. To bo blagovnim znamkam omogočilo ustrezne in pravočasne interakcije na podlagi lastnih podatkov.

Vzpon chatbotov z umetno inteligenco

Nekaj več kot polovica (58 %) poslovnih vodij stavi na chatbote, ki jih poganja umetna inteligenca , kot naslednjo veliko spremembo v tehnologiji personalizacije v naslednjih petih letih. Inteligentne platforme chatbotov, ki so sposobne upravljati kompleksne odnose s strankami v velikem obsegu, bodo predstavljale naslednji velik preskok v personalizaciji s pogovorno umetno inteligenco.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+