2 min. branja

Personalizacija v e-trgovini: kako umetna inteligenca in strojno učenje oblikujeta prihodnost

Poročilo o stanju personalizacije Twilia in segmenta vsebuje najnovejše informacije o razmerju med pričakovanji potrošnikov in poslovnimi zmožnostmi. Raziskuje, kaj potrošniki pričakujejo od blagovnih znamk pri njihovih digitalnih interakcijah, in analizira, ali so podjetja opremljena za zagotavljanje prilagojenih izkušenj.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Personalizacija v e-trgovini: kako umetna inteligenca in strojno učenje oblikujeta prihodnost
Vir: Depositphotos

Kot navaja poročilo: “Letos smo se odločili spremeniti smer, da bi razkrili velik vpliv, ki ga imajo nove tehnologije, kot sta umetna inteligenca in strojno učenje, na trg.”

Personalizacija je za poslovno rast pomembnejša kot kdaj koli prej. Pravzaprav 89 % odločevalcev meni, da bo personalizacija neprecenljiva za uspeh njihovega poslovanja v naslednjih treh letih.

Vpliv umetne inteligence na personalizacijo

Umetna inteligenca spreminja personalizacijo in marketinške strategije. Pravzaprav se 73 % vodij podjetij strinja , da bo sprejetje umetne inteligence močno vplivalo na personalizacijo. Umetna inteligenca omogoča obdelavo ogromnih količin podatkov v realnem času, kar vodi do napovednih vpogledov in prilagojenega sodelovanja s strankami. Ta premik bo personalizacijo dvignil na novo raven, saj bodo podjetja lahko predvidela potrebe strank in ustvarila prilagojene izkušnje.

Source: Twilio Segment

Generacija Z in nova pričakovanja

Mlajši potrošniki, zlasti generacija Z, zahtevajo boljše digitalne izkušnje in več personalizacije. Generacija Z zahteva avtentičnost, preglednost in angažiranost. To sili podjetja k novemu pristopu.

85 % podjetij zdaj načrtuje prilagoditev ali optimizacijo svoje marketinške strategije, da bo ustrezala edinstvenim potrebam in željam potrošnikov generacije Z.

Etična uporaba umetne inteligence

Ključna razlika med voditelji in zaostalimi v tekmi umetne inteligence je etika. Kar 54 % podjetij se ukvarja z zasebnostjo in etičnimi vidiki umetne inteligence z uvedbo podatkovne platforme s strogim nadzorom zasebnosti. Z dajanjem prednosti zasebnosti lahko ta podjetja gradijo zaupanje pri strankah in zagotovijo, da je personalizacija, ki temelji na umetni inteligenci, varna in etično odgovorna. Dejansko ljudje vse bolj izražajo zaskrbljenost in zaskrbljenost glede ravnanja z njihovimi osebnimi podatki.

Prediktivna analitika in prihodnost brez piškotkov

Glede na negotovost glede piškotkov tretjih oseb 55 % poslovnih vodij meni, da bo uporaba umetne inteligence in strojnega učenja za prediktivno analitiko ključna za prihodnost personalizacije. To bo blagovnim znamkam omogočilo ustrezne in pravočasne interakcije na podlagi lastnih podatkov.

Vzpon chatbotov z umetno inteligenco

Nekaj več kot polovica (58 %) poslovnih vodij stavi na chatbote, ki jih poganja umetna inteligenca , kot naslednjo veliko spremembo v tehnologiji personalizacije v naslednjih petih letih. Inteligentne platforme chatbotov, ki so sposobne upravljati kompleksne odnose s strankami v velikem obsegu, bodo predstavljale naslednji velik preskok v personalizaciji s pogovorno umetno inteligenco.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati
2 min. branja

Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati

Google je napovedal, da bo orodje Google Ads Creative Studio prenehalo delovati konec marca 2025. S tem korakom se bo podjetje osredotočilo na nova področja rasti in krepitev partnerstev s kreativnimi agencijami, da bi omogočilo izvajanje prilagojenih kampanj v velikem obsegu.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+