Kot navaja poročilo: “Letos smo se odločili spremeniti smer, da bi razkrili velik vpliv, ki ga imajo nove tehnologije, kot sta umetna inteligenca in strojno učenje, na trg.”
Personalizacija je za poslovno rast pomembnejša kot kdaj koli prej. Pravzaprav 89 % odločevalcev meni, da bo personalizacija neprecenljiva za uspeh njihovega poslovanja v naslednjih treh letih.
Vpliv umetne inteligence na personalizacijo
Umetna inteligenca spreminja personalizacijo in marketinške strategije. Pravzaprav se 73 % vodij podjetij strinja , da bo sprejetje umetne inteligence močno vplivalo na personalizacijo. Umetna inteligenca omogoča obdelavo ogromnih količin podatkov v realnem času, kar vodi do napovednih vpogledov in prilagojenega sodelovanja s strankami. Ta premik bo personalizacijo dvignil na novo raven, saj bodo podjetja lahko predvidela potrebe strank in ustvarila prilagojene izkušnje.
Generacija Z in nova pričakovanja
Mlajši potrošniki, zlasti generacija Z, zahtevajo boljše digitalne izkušnje in več personalizacije. Generacija Z zahteva avtentičnost, preglednost in angažiranost. To sili podjetja k novemu pristopu.
85 % podjetij zdaj načrtuje prilagoditev ali optimizacijo svoje marketinške strategije, da bo ustrezala edinstvenim potrebam in željam potrošnikov generacije Z.
Etična uporaba umetne inteligence
Ključna razlika med voditelji in zaostalimi v tekmi umetne inteligence je etika. Kar 54 % podjetij se ukvarja z zasebnostjo in etičnimi vidiki umetne inteligence z uvedbo podatkovne platforme s strogim nadzorom zasebnosti. Z dajanjem prednosti zasebnosti lahko ta podjetja gradijo zaupanje pri strankah in zagotovijo, da je personalizacija, ki temelji na umetni inteligenci, varna in etično odgovorna. Dejansko ljudje vse bolj izražajo zaskrbljenost in zaskrbljenost glede ravnanja z njihovimi osebnimi podatki.
Prediktivna analitika in prihodnost brez piškotkov
Glede na negotovost glede piškotkov tretjih oseb 55 % poslovnih vodij meni, da bo uporaba umetne inteligence in strojnega učenja za prediktivno analitiko ključna za prihodnost personalizacije. To bo blagovnim znamkam omogočilo ustrezne in pravočasne interakcije na podlagi lastnih podatkov.
Vzpon chatbotov z umetno inteligenco
Nekaj več kot polovica (58 %) poslovnih vodij stavi na chatbote, ki jih poganja umetna inteligenca , kot naslednjo veliko spremembo v tehnologiji personalizacije v naslednjih petih letih. Inteligentne platforme chatbotov, ki so sposobne upravljati kompleksne odnose s strankami v velikem obsegu, bodo predstavljale naslednji velik preskok v personalizaciji s pogovorno umetno inteligenco.