2 min. branja

Personalizacija v e-trgovini: kako umetna inteligenca in strojno učenje oblikujeta prihodnost

Poročilo o stanju personalizacije Twilia in segmenta vsebuje najnovejše informacije o razmerju med pričakovanji potrošnikov in poslovnimi zmožnostmi. Raziskuje, kaj potrošniki pričakujejo od blagovnih znamk pri njihovih digitalnih interakcijah, in analizira, ali so podjetja opremljena za zagotavljanje prilagojenih izkušenj.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Personalizacija v e-trgovini: kako umetna inteligenca in strojno učenje oblikujeta prihodnost
Vir: Depositphotos

Kot navaja poročilo: “Letos smo se odločili spremeniti smer, da bi razkrili velik vpliv, ki ga imajo nove tehnologije, kot sta umetna inteligenca in strojno učenje, na trg.”

Personalizacija je za poslovno rast pomembnejša kot kdaj koli prej. Pravzaprav 89 % odločevalcev meni, da bo personalizacija neprecenljiva za uspeh njihovega poslovanja v naslednjih treh letih.

Vpliv umetne inteligence na personalizacijo

Umetna inteligenca spreminja personalizacijo in marketinške strategije. Pravzaprav se 73 % vodij podjetij strinja , da bo sprejetje umetne inteligence močno vplivalo na personalizacijo. Umetna inteligenca omogoča obdelavo ogromnih količin podatkov v realnem času, kar vodi do napovednih vpogledov in prilagojenega sodelovanja s strankami. Ta premik bo personalizacijo dvignil na novo raven, saj bodo podjetja lahko predvidela potrebe strank in ustvarila prilagojene izkušnje.

Source: Twilio Segment

Generacija Z in nova pričakovanja

Mlajši potrošniki, zlasti generacija Z, zahtevajo boljše digitalne izkušnje in več personalizacije. Generacija Z zahteva avtentičnost, preglednost in angažiranost. To sili podjetja k novemu pristopu.

85 % podjetij zdaj načrtuje prilagoditev ali optimizacijo svoje marketinške strategije, da bo ustrezala edinstvenim potrebam in željam potrošnikov generacije Z.

Etična uporaba umetne inteligence

Ključna razlika med voditelji in zaostalimi v tekmi umetne inteligence je etika. Kar 54 % podjetij se ukvarja z zasebnostjo in etičnimi vidiki umetne inteligence z uvedbo podatkovne platforme s strogim nadzorom zasebnosti. Z dajanjem prednosti zasebnosti lahko ta podjetja gradijo zaupanje pri strankah in zagotovijo, da je personalizacija, ki temelji na umetni inteligenci, varna in etično odgovorna. Dejansko ljudje vse bolj izražajo zaskrbljenost in zaskrbljenost glede ravnanja z njihovimi osebnimi podatki.

Prediktivna analitika in prihodnost brez piškotkov

Glede na negotovost glede piškotkov tretjih oseb 55 % poslovnih vodij meni, da bo uporaba umetne inteligence in strojnega učenja za prediktivno analitiko ključna za prihodnost personalizacije. To bo blagovnim znamkam omogočilo ustrezne in pravočasne interakcije na podlagi lastnih podatkov.

Vzpon chatbotov z umetno inteligenco

Nekaj več kot polovica (58 %) poslovnih vodij stavi na chatbote, ki jih poganja umetna inteligenca , kot naslednjo veliko spremembo v tehnologiji personalizacije v naslednjih petih letih. Inteligentne platforme chatbotov, ki so sposobne upravljati kompleksne odnose s strankami v velikem obsegu, bodo predstavljale naslednji velik preskok v personalizaciji s pogovorno umetno inteligenco.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+