2 min. branja

Označevanje oddajnih kanalov na Instagramu bo lažje

Instagram je predstavil novo funkcijo, ki bi lahko bistveno koristila tistim, ki želijo povečati angažiranost občinstva. Platforma zdaj uporabnikom omogoča označevanje kanalov neposredno med postopkom nalaganja objave.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Označevanje oddajnih kanalov na Instagramu bo lažje
Vir: Depositphotos

Najnovejša posodobitev Instagrama uvaja možnost označevanja oddajnega kanala med postopkom nalaganja objave. Ta funkcija uporabnikom omogoča, da označijo vsebino v tokovih kanalov, ne da bi morali po objavi narediti dodatne korake.

E-trgovine se lahko veselijo – izdelke, promocije ali novice je mogoče brezhibno integrirati v kanal. Neposredno bodo dosegli občinstvo.

Zakaj je pomembna za e-poslovanje

Omrežje Socila, Instagram je februarja lani zagnal kanale. Postal je pomembno orodje za enosmerno komunikacijo. Ta funkcija omogoča ustvarjalcem in podjetjem, da svoje sledilce obveščajo prek sporočil Instagram Direct, kar je v skladu z naraščajočim trendom skupne rabe zasebnih vsebin na platformi.

Za strokovnjake za e-poslovanje je možnost označevanja kanalov v objavah pomembna izboljšava. Poenostavlja postopek skupne rabe posodobitev in zagotavlja, da se najnovejša vsebina samodejno prikaže v kanalu brez potrebe po ročni skupni rabi. Ta učinkovitost lahko prihrani čas in zagotovi, da je vaše občinstvo na Instagramu vedno obveščeno o najnovejših ponudbah, promocijah ali novicah vaše blagovne znamke.

Uporaba nove funkcije

Instagram poroča o zanimanju za uporabo kanalov, zato bi morale blagovne znamke, ki še ne uporabljajo te oblike, upoštevati in začeti. Če v svojo vsebinsko strategijo vključite možnost Označi kanal, lahko ustvarite način, kako ohraniti zanimanje občinstva. To je preprost način, da povečate doseg in vpliv vsebine, ki jo že ustvarjate.

Čeprav se nova funkcija označevanja morda zdi nepomembna posodobitev, ponuja priložnost tudi za e-poslovanje. Navsezadnje je povečanje angažiranosti in poenostavitev komunikacije z občinstvom tisto, kar si vsi želijo.

Delite članek
Podobni članki
Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino
4 min. branja

Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino

S bližajočim se božičnim obdobjem in črnim petkom se podjetja za e-poslovanje pripravljajo na eno najbolj obremenjenih nakupovalnih sezon v letu. Meta in njene platforme, zlasti Facebook in Instagram, igrajo ključno vlogo v marketinških kampanjah skozi vse leto. Med največjimi nakupovalnimi prazniki jih tržniki razumljivo ne morejo izpustiti. Za pomoč podjetjem je Meta ustvarila obsežen […]

Preberite članek
Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji
2 min. branja

Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji

Nemška vlada odločno ukrepa z novim nemškim akcijskim načrtom za e-poslovanje, da bi izenačila konkurenčne pogoje na digitalnem trgu. Cilj te pobude, ki jo vodi podkancler Robert Habeck, je zagotoviti pošteno konkurenco med evropskimi spletnimi trgovci in azijskimi velikani, kot sta Shein in Temu. Nemški akcijski načrt za e-poslovanje se odziva na naraščajočo priljubljenost teh […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+