2 min. branja

Označevanje oddajnih kanalov na Instagramu bo lažje

Instagram je predstavil novo funkcijo, ki bi lahko bistveno koristila tistim, ki želijo povečati angažiranost občinstva. Platforma zdaj uporabnikom omogoča označevanje kanalov neposredno med postopkom nalaganja objave.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Označevanje oddajnih kanalov na Instagramu bo lažje
Vir: Depositphotos

Najnovejša posodobitev Instagrama uvaja možnost označevanja oddajnega kanala med postopkom nalaganja objave. Ta funkcija uporabnikom omogoča, da označijo vsebino v tokovih kanalov, ne da bi morali po objavi narediti dodatne korake.

E-trgovine se lahko veselijo – izdelke, promocije ali novice je mogoče brezhibno integrirati v kanal. Neposredno bodo dosegli občinstvo.

Zakaj je pomembna za e-poslovanje

Omrežje Socila, Instagram je februarja lani zagnal kanale. Postal je pomembno orodje za enosmerno komunikacijo. Ta funkcija omogoča ustvarjalcem in podjetjem, da svoje sledilce obveščajo prek sporočil Instagram Direct, kar je v skladu z naraščajočim trendom skupne rabe zasebnih vsebin na platformi.

Za strokovnjake za e-poslovanje je možnost označevanja kanalov v objavah pomembna izboljšava. Poenostavlja postopek skupne rabe posodobitev in zagotavlja, da se najnovejša vsebina samodejno prikaže v kanalu brez potrebe po ročni skupni rabi. Ta učinkovitost lahko prihrani čas in zagotovi, da je vaše občinstvo na Instagramu vedno obveščeno o najnovejših ponudbah, promocijah ali novicah vaše blagovne znamke.

Uporaba nove funkcije

Instagram poroča o zanimanju za uporabo kanalov, zato bi morale blagovne znamke, ki še ne uporabljajo te oblike, upoštevati in začeti. Če v svojo vsebinsko strategijo vključite možnost Označi kanal, lahko ustvarite način, kako ohraniti zanimanje občinstva. To je preprost način, da povečate doseg in vpliv vsebine, ki jo že ustvarjate.

Čeprav se nova funkcija označevanja morda zdi nepomembna posodobitev, ponuja priložnost tudi za e-poslovanje. Navsezadnje je povečanje angažiranosti in poenostavitev komunikacije z občinstvom tisto, kar si vsi želijo.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+