2 min. branja

Otto del logistike odda v zunanje izvajanje Poljski

Nemški velikan za e-poslovanje Otto je napovedal, da nekatere svoje logistike oddaja zunanjim izvajalcem.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Otto del logistike odda v zunanje izvajanje Poljski
Vir: Depositphotos

Skupina gradi distribucijski center na Poljskem. Na novi lokaciji bodo naročila izbrana in poslana strankam v Nemčiji.

Nemška skupina Otto Group je pred kratkim napovedala, da so se prihodki v letu 2023 zmanjšali za 9% in dosegli skupno 10,8 milijarde evrov. Hkrati je spletna veleblagovnica Otto povečala število maloprodajnih partnerjev za 33% na več kot 6.500. Družba je tudi napovedala, da odpira svoj trg evropskim prodajalcem.

Naložbe v vrednosti 150 milijonov EUR

Da bi podprli nadaljnjo rast e-trgovine, je podjetje vlagalo v svoje logistične operacije. Podjetje je pred kratkim vložilo več kot 150 milijonov evrov v izgradnjo 16.300 kvadratnih metrov velikega avtomatiziranega skladišča v Nemčiji. Predvidoma bo deloval to poletje. S tem skladiščem želi podjetje naročila obdelati v nekaj urah in ponuditi dostavo še isti dan.

Source: Depositphotos

Nov distribucijski center na Poljskem

Skupina Hermes Fulfilment Group odpira nov ladijski center na Poljskem. To je prvič, da je skupina zgradila popolnoma novo lokacijo zunaj Nemčije. Odpremni center bo imel skupno površino 118.000 kvadratnih metrov in bo začel obratovati v drugi polovici letošnjega leta. Od tam bo do 1.900 zaposlenih skladiščilo, prevzelo in pošiljalo blago Otto nemškim strankam.

“Poljska je zelo osrednjega pomena za evropsko podjetje, kot je naše. Predvsem pa lahko dostavimo iz Iłowa v velike dele Nemčije dan po oddaji naročila. Politiki in administracija so bili v veliko podporo. Hkrati širimo skladiščno logistiko na nemških lokacijah,« je povedal Michael Otto, predsednik nadzornega sveta in nekdanji izvršni direktor skupine Otto.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+