2 min. branja

Otto del logistike odda v zunanje izvajanje Poljski

Nemški velikan za e-poslovanje Otto je napovedal, da nekatere svoje logistike oddaja zunanjim izvajalcem.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Otto del logistike odda v zunanje izvajanje Poljski
Vir: Depositphotos

Skupina gradi distribucijski center na Poljskem. Na novi lokaciji bodo naročila izbrana in poslana strankam v Nemčiji.

Nemška skupina Otto Group je pred kratkim napovedala, da so se prihodki v letu 2023 zmanjšali za 9% in dosegli skupno 10,8 milijarde evrov. Hkrati je spletna veleblagovnica Otto povečala število maloprodajnih partnerjev za 33% na več kot 6.500. Družba je tudi napovedala, da odpira svoj trg evropskim prodajalcem.

Naložbe v vrednosti 150 milijonov EUR

Da bi podprli nadaljnjo rast e-trgovine, je podjetje vlagalo v svoje logistične operacije. Podjetje je pred kratkim vložilo več kot 150 milijonov evrov v izgradnjo 16.300 kvadratnih metrov velikega avtomatiziranega skladišča v Nemčiji. Predvidoma bo deloval to poletje. S tem skladiščem želi podjetje naročila obdelati v nekaj urah in ponuditi dostavo še isti dan.

Source: Depositphotos

Nov distribucijski center na Poljskem

Skupina Hermes Fulfilment Group odpira nov ladijski center na Poljskem. To je prvič, da je skupina zgradila popolnoma novo lokacijo zunaj Nemčije. Odpremni center bo imel skupno površino 118.000 kvadratnih metrov in bo začel obratovati v drugi polovici letošnjega leta. Od tam bo do 1.900 zaposlenih skladiščilo, prevzelo in pošiljalo blago Otto nemškim strankam.

“Poljska je zelo osrednjega pomena za evropsko podjetje, kot je naše. Predvsem pa lahko dostavimo iz Iłowa v velike dele Nemčije dan po oddaji naročila. Politiki in administracija so bili v veliko podporo. Hkrati širimo skladiščno logistiko na nemških lokacijah,« je povedal Michael Otto, predsednik nadzornega sveta in nekdanji izvršni direktor skupine Otto.

Delite članek
Podobni članki
Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 3. del
3 min. branja

Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 3. del

Medtem ko osnovna analitika spremlja prodajo, vodilni na trgu uporabljajo napovedno modeliranje, napredno segmentacijo in optimizacijo uspešnosti, da prevladujejo na črni petek. V tem poglobljenem članku odkrijemo, kako zgodovinske podatke in strojno učenje spremeniti v svojo konkurenčno prednost za črni petek 2024.

Preberite članek
Oglaševalski trg v ZDA 2024: Porast politične in telekomunikacijske porabe
3 min. branja

Oglaševalski trg v ZDA 2024: Porast politične in telekomunikacijske porabe

Ameriški trg digitalnega oglaševanja je letos pripravljen na znatno rast. Telekomunikacijske storitve, maloprodaja in potrošniško blago vodijo porabo. Predsedniške volitve kažejo tudi svoj vpliv na oglaševalski prostor. Ameriško oglaševanje še naprej ohranja družbene medije in prikazno oglaševanje kot ključne naložbene prednostne naloge. Poraba bo dosegla rekordnih 302 milijardi dolarjev, kar kaže na dinamično leto v […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+