
Globalni uspeh in vstop v Evropo
Do širitve prihaja po uspešnem zagonu trgovine TikTok Shop pred tremi leti v Aziji in kasnejših začetkih v Združenem kraljestvu in Združenih državah Amerike.
Če odmislimo trenutna pravna vprašanja, so Združene države Amerike postale največji trg za TikTok Shop.
Operacija v Združenem kraljestvu je zabeležila impresivno rast, saj je več kot podvojila obseg trgovanja in na platformo privabila več kot 200 000 podjetij.
TikTok Shop je izkoristil ta zagon in do konca leta 2024 začel delovati na Irskem in v Španiji, s čimer je debitiral na celinski Evropi.
TikTokove operacije izpolnjevanja: Strategija za nemški trg
Zagon FBT v Nemčiji je ključna strategija za okrepitev logističnega omrežja družbe TikTok v Evropi. Storitev, ki trgovcem zagotavlja storitve skladiščenja, pobiranja, pakiranja in pošiljanja, je bila poleti 2023 uvedena v Združenem kraljestvu. Na ameriškem trgu je družba TikTok za ponujanje teh storitev izpolnjevanja sklenila partnerstvo s podjetjem ShipBob. Analitiki pričakujejo tudi pomembno sodelovanje podjetja Zalando, vodilnega nemškega spletnega trgovca z modnimi oblačili, ki se je že izkazalo v trgovini TikTok Shop UK.
TikTok je to partnerstvo vključil v objavo na blogu in se označil za “popolnega partnerja za Zalando”.
Načrti za vseevropsko širitev
Evropski načrti podjetja segajo dlje od Nemčije, saj so v Amsterdamu, Parizu in Milanu – mestih, v katerih trgovina TikTok Shop še ni začela delovati – razpisana nova delovna mesta, povezana s trgovino. Ta prizadevanja za zaposlovanje kažejo na načrte podjetja TikTok za vseevropsko mrežo e-trgovine. Nemški trgovci lahko uporabijo storitev FBT za shranjevanje zalog v lokalnih skladiščih, kar poenostavi logistiko in skrajša čas dostave. S to širitvijo TikTok še naprej dokazuje, da namerava iz platforme družbenih medijev postati pomemben akter na evropskem trgu e-trgovine po zgledu vključevanja družbenega trgovanja na drugih trgih.